Mitä järkeä on miehenä käydä amis? Naiset pitävät sinua junttina, joten olet vain pelkkä kuhnuri
Amis on naisten silmissä luuseri, bensalenkkari putkiaivo, silti nämä samat ihmiset pyörittävät koko yhteiskuntaa.
Kommentit (30)
Joo, on parempi lyödä peruskoulukin läskiksi ja öllöttää ilman mitään ammatillista koulutusta...
Mieheni on amispohjainen sivarista valtiolle töihin jäänyt ja on alansa asiantuntija sekä esimies asemassa. Minulle ei mitään väliä koulupapereilla, itse on uransa tehnyt ja edennyt. Kyllä vaan niitä ammattikouluja tarvitaan miehillekin että käytännön työt hoituvat joita ei millään akateemisuudella tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä poika kävi amiksen ja on nyt perustamassa yritystä. Kummallinen mielipide nykyään amiksesta. Sieltäkään ei kaikki valmistu, aika vaativaa opiskelua on.
Meillä myös kävi amkin saadakseen tietoa yritysmaailmasta ja nyt amiksen, jos vaikka perustaisi oman yrityksen. Ei ole mitään pahaa siinä, että opiskelee ja hakee elämälleen suuntaa. Kaikkia töitä täytyy kuitenkin tehdä yhteiskunnassa. Muutama lisävuosi koulunpenkillä ei tee kenestäkään ihmisenä parempaa kuin toisesta.
Ei amikseen lähtemistä kukaan valitse tuolla perusteella.
Itse olin 90-luvun lukiopoikana päinvastoin erittäin kateellinen amiksen bensalenkkarijätkille, jotka piirittivät kauniita hius- ja kauneudenhoitoalan opiskelijoita sekä lähäriopiskelijoita.
Lukiossa tuntui, että kukaan tytöistä ei kiinnostanut millään tavalla, olisin vain halunnut coolimman (ja kauniimman) tyttöystävän. Ehkä ihan hyvä, vasta yliopistossa aloin tuntea kiinnostusta ns. fiksuihin tyttöihin, ja sieltä se puolisokin löytyi.
Toki moni amiksen käynyt jannu ehti jo perustamaan perheenkin parikymppisenä, itsellä meni paljon pidempään.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta noin yleisellä tasolla suosittelen että teet valintoja itsesi takia etkä sen takia mitä naiset haluaa tai arvostaa kuvitelmissasi.
Taidot ehkä on, mutta tuskin oikeuksia. Oli syy mikä tahansa, vakuutuskorvauksia on turha odottaa.
Aika helppoja hommia teillä jos se 20 vuotta sitten saatu koulutus on joku kivijalka. Omalla alalla on oppikirjat kirjoitettu kymmeneen kertaan uusiksi eikä vastavalmistuneet siltikään osaa oikein mitään hyödyllistä. Osaaminen tulee siitä että joka päivä hoidat hommasi. Sinänsä ihan sama miten alunperin sait duunin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset arvostavat miestä, joka saa jotain aikaiseksi käsillään. Kannattaa toki tosissaan panostaa siihen ammattitaitoon. Suuri osa "amiksista" on ihan tavallisia kunnon perheenisiä.
Jep. Näin on. Ja monet todella hyviä. Heitä on, muttei lehtien palstoilla, joissa ei ole muitakaan normaaleja ihmisiä.
Meillä poika kävi amiksen ja on nyt perustamassa yritystä. Kummallinen mielipide nykyään amiksesta. Sieltäkään ei kaikki valmistu, aika vaativaa opiskelua on.