Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34 v nainen ja istun kotona päivät pitkät!

Vierailija
03.01.2022 |

Tuntuu että "tuhlaan" elämää. Miten tästä fiiliksestä pääsee eroon? En edes tiedä mitä haluan elämältä, mikään perheelämä tai naimisiinmenot ei kiinnosta yhtään. Olen aina ollut vähän erakko luonne, mutta nyt alkanut tympäisee tää kotona istuminen päivät pitkät. Mulla on vain nettiystäviä, enkä osaa edes tutustua ihmisiin tosielämässä ( Enkä tiedä haluanko edes koska en tule hyvin toimeen ihmisten kanssa) . Kun uusi vuosi vaihtui, päätin että jotain muutosta pitää tehdä, mutta en tiedä mitä? Minua on ahdistanut siitä asti...Joten auttakaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin tai hanki parisuhde. Näitä juttuja varten sinun tarvitsee itse muuttua, jotta alkaa kelpaamaan mutta eipä tässä tilanteessa mitään muutakaan järkevää voi suositella. Tai voithan myöskin opiskella uuden ammatin itsellesi.

Vierailija
2/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaikka lenkille kun olet luultavasti myös läski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi istut kotona? Mitä haluaisit sen sijaan tehdä?

Vierailija
4/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin tai hanki parisuhde. Näitä juttuja varten sinun tarvitsee itse muuttua, jotta alkaa kelpaamaan mutta eipä tässä tilanteessa mitään muutakaan järkevää voi suositella. Tai voithan myöskin opiskella uuden ammatin itsellesi.

En vain "pysty" tuosta noin hankkia parisuhdetta, kun en tule kuin harvojen ihmisten kanssa toimeen. Minulla on jo 2 ammattia joten opiskella en enää haluaisi. Ihmettelen vaan ett mitä ihmiset tekee, että niillä ei oo tylsää.

Vierailija
5/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en tiedä mihin mennä! Käyn kyllä lenkeillä, mutta siinä se ? 

Vierailija
6/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko siis vinkkejä mitä tehdä? Oletko kokeillut suunnistamista? Vai haluatko tehdä jotain, jossa ollaan toisen kanssa yhdessä eikä yksin?

Vierailija
7/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ahdistaa?

Ootko töissä?

Vierailija
8/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt selaamaan työväenopistojen kurssitarjontaa! Sieltä löytyy laidasta laitaan vaikka mitä!

Liikuntaa, taidetta, puutöitä, villan kehräystä, kirjoittamisen, valokuvauksen ja maalaamisen kursseja aina mehiläistarhaukseen ja kielten opiskeluun.

Kurssien selailu on aivoja ja mielikuvitusta herättelevä helppo ensimmäinen askel. Kurssille ilmoittautuminen netissä on helppo ja ko kteettinen seuraava askel. Kolmas jo todella konkreettinen on sitten kurssille meno.

Siellä voit halutessasi tutustua muihin ihmisiin, löydät ehkä kipinän kokonaan uuteen alaan tai vähintäänkin opit jotain uutta ja liikut kodin ulkopuolelle. Win Win.

Kurssin käytyäsi olet jo hiukan erilainen ihminen kuin sitä ennen, etkä voi tietää mihin seikkailuihin uudet asiat sinut johdattaakaan! :)

Vierailija
9/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa seksiä jännille miehille (Enbuske, Valavuori) tinderissä

Vierailija
10/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä itse tiedä mikä sua kiinnostaa? Lukeminen, urheilu, teatteri, taidenäyttelyt, patikointi, koirat, matkailu, arkkitehtuuri, kieltenopiskelu? Kumma aikuinen kun ei tiedä mikä itseä kiinnostaa.

11/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta uusi rutiini. Esim. tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin tunnin lenkki; perjantaisin kirjastoon lukemaan ja lainaamaan kirja.

Jos haluat ihmisten ilmoille, ilmoittaudu vaikka kansalaisopiston kurssille tai jos olet työtön työnhakija, niin ehdota virkailijalle jotain kurssia tai pajaa tms., jossa tapaat säännöllisesti ihmisiä. Tai jos mahdollista, hae opiskelemaan.

Yksi virkistävä vaihtoehto on luovan harrastuksen aloittaminen: päiväkirjan kirjoittaminen, maalaaminen vesiväreillä tms.

Älä kuitenkaan kahmi liikaa uusia rutiineja ja harrastuksia, vaan aloita pienistä säännöllisistä muutoksista.

Vierailija
12/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain "pysty" tuosta noin hankkia parisuhdetta, kun en tule kuin harvojen ihmisten kanssa toimeen. Minulla on jo 2 ammattia joten opiskella en enää haluaisi. Ihmettelen vaan ett mitä ihmiset tekee, että niillä ei oo tylsää.

No, useimmilla on parisuhde, lapsia, kavereita ja sukulaisia, joiden kanssa touhuaminen täyttää arjen.

Vierailija
13/13 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pidit lapsena tai nuorena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän