Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla, että naisten alusvaatteita on myymässä ja suosittelemassa nuori miesmyyjä?!

Vierailija
03.01.2022 |

En kyllä enää ikinä mene sellaiseen vaatekauppaan. Tuli häijy olo kun mietti, että sellainen mies olisi siellä kyttäämässä mitä alusvaatteita ostan!

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä nykyaikaa. Vaikuttiko h!nTT@rilt@ ?

Vierailija
62/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi kiusallista myös jos meen ottamaan silarit ja kirurgi on mies! Siinä sitten pitäisi päästää se koskemaan mun rintoihin oikein perusteellisesti. Ja hänkö muka ymmärtää mitä nainen haluaa rinnoiltaan!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se naismyyjä on naisiin päin ja katsoo sinua sillä silmällä?

Vierailija
64/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpekka tuo miesmyyjä. Mahtava juttu hänelle.

-raimo58

Vierailija
65/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa

Vierailija
66/86 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullottiko housuissa?

Vierailija
67/86 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turvatonta siinä? Sulla on aivan liian vilkas mielikuvitus, suosittelen palaamista reaalimaailmaan. Minua kyllä enemmän häiritsee h*mosiivoojan kyyläys, naisen vilkuilemaksi joutuminen on luonnollista.

Vierailija
68/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
69/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kun sitä on myös nais-urologeja ja mies-gynekologeja. Itse olen monta kertaa miettinyt, että kyllä sen oman sukupuolensa kehontoiminnot tuntisi paremmin. Nyt puhut vain vaatteista, nämä lääkärit ronkkii ihan itse tavarat ja kalustot.

Vierailija
70/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä turvatonta siinä? Sulla on aivan liian vilkas mielikuvitus, suosittelen palaamista reaalimaailmaan. Minua kyllä enemmän häiritsee h*mosiivoojan kyyläys, naisen vilkuilemaksi joutuminen on luonnollista.

Tuossa homopelossa on se huono puoli, että et koskaan voi tietää kuka kanssasaunoja tai muualla alasti kanssasi oleva on mitenkin suuntautunut. Ei se näy päälle, eikä normaalit homot kyttää. Ne on koko ikänsä tottunut olemaan samoissa tiloissa muiden miesten kanssa, ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
71/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ostaisi alusvaatteita mies myyjältä. Onneksi käytän markettikamaa. En myöskään käy miesgynellä.

Vierailija
72/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusaannuttaa ajatus alusvaateliikkeessä asioinnista joka tapauksessa. Se olisi vielä kiusaannuttavampaa jos miesmyyjä olisi se joka niiden kanssa auttaisi. Enkä muutenkaan usko että ihminen ilman omaa kokemusta osaa auttaa yhtä hyvin kuin sellainen jolla sitä on.

Vierailija
73/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on homo ja kesätöissä. 

Vierailija
74/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaapa miehiä :D

Käytännössä kaikki vaatekauppojen myyjät ovat naisia. Ja ne tulee myös iholle sitten, koska naisille ei ole opetettu, että miehen koskemattomuutta pitää kunnioittaa. Miesmyyjä tuskin käy käsiksi naisasiakkaaseen, koska seuraamukset olisivat karmeat. 

Vierailija
75/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on murheet, mistä ap tietää, että kuinka paljon se naismyyjä on kiinnostunut naisista. Voi hyvin olla lesbo, vaikkei siltä näyttäisi.

Vierailija
76/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kun sitä on myös nais-urologeja ja mies-gynekologeja. Itse olen monta kertaa miettinyt, että kyllä sen oman sukupuolensa kehontoiminnot tuntisi paremmin. Nyt puhut vain vaatteista, nämä lääkärit ronkkii ihan itse tavarat ja kalustot.

Kyllä ne kehontoiminnot tai alusvaatteiden istuvuuteen liittyvät asiat toki voi opetella, mutta eihän se sama asia ole ilman omaa kokemusta.

Vierailija
77/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyhän niitä miesten vaatteitakin naiset ja suunnitelleet naiset Huomaa siitä, ettei olla lainkaan housuissa huimioitu etumusta housut ovat kuin lauta edestä ja maailman epämukkavimmat

Kaupan sisäänostajina toimii naiset, jolloin liikepintalasta on 5/6 naisten rytkyille ja miehille se yksi pieni nurkkaus.

Vierailija
78/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se naismyyjä on naisiin päin ja katsoo sinua sillä silmällä?

Sehän ei jostain syystä tunnu naisia haittaavan. Olen havainnut tämän kaksoisstandardin monta kertaa.

Vierailija
79/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaapa miehiä :D

Käytännössä kaikki vaatekauppojen myyjät ovat naisia. Ja ne tulee myös iholle sitten, koska naisille ei ole opetettu, että miehen koskemattomuutta pitää kunnioittaa. Miesmyyjä tuskin käy käsiksi naisasiakkaaseen, koska seuraamukset olisivat karmeat. 

Jep, olen itse ollut ostamassa housuja ja naismyyjä tuli käsineen ihan haaroihin nykimään lahkeita. Olisiko pitänyt nostaa meteli? No ei, koska tiesin hänen tekevän työtään ja asiallisesti tsekkaa istuvuuden.

Vierailija
80/86 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiusaannuttaa ajatus alusvaateliikkeessä asioinnista joka tapauksessa. Se olisi vielä kiusaannuttavampaa jos miesmyyjä olisi se joka niiden kanssa auttaisi. Enkä muutenkaan usko että ihminen ilman omaa kokemusta osaa auttaa yhtä hyvin kuin sellainen jolla sitä on.

No eihän se ole uskonasia, vaan kyllä ihminen oppii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä