Miten voi olla, että naisten alusvaatteita on myymässä ja suosittelemassa nuori miesmyyjä?!
En kyllä enää ikinä mene sellaiseen vaatekauppaan. Tuli häijy olo kun mietti, että sellainen mies olisi siellä kyttäämässä mitä alusvaatteita ostan!
Kommentit (86)
Ja tosi kiusallista myös jos meen ottamaan silarit ja kirurgi on mies! Siinä sitten pitäisi päästää se koskemaan mun rintoihin oikein perusteellisesti. Ja hänkö muka ymmärtää mitä nainen haluaa rinnoiltaan!?
Mitä jos se naismyyjä on naisiin päin ja katsoo sinua sillä silmällä?
Onnenpekka tuo miesmyyjä. Mahtava juttu hänelle.
-raimo58
Mitä turvatonta siinä? Sulla on aivan liian vilkas mielikuvitus, suosittelen palaamista reaalimaailmaan. Minua kyllä enemmän häiritsee h*mosiivoojan kyyläys, naisen vilkuilemaksi joutuminen on luonnollista.
Voi kuule, kun sitä on myös nais-urologeja ja mies-gynekologeja. Itse olen monta kertaa miettinyt, että kyllä sen oman sukupuolensa kehontoiminnot tuntisi paremmin. Nyt puhut vain vaatteista, nämä lääkärit ronkkii ihan itse tavarat ja kalustot.
Vierailija kirjoitti:
Mitä turvatonta siinä? Sulla on aivan liian vilkas mielikuvitus, suosittelen palaamista reaalimaailmaan. Minua kyllä enemmän häiritsee h*mosiivoojan kyyläys, naisen vilkuilemaksi joutuminen on luonnollista.
Tuossa homopelossa on se huono puoli, että et koskaan voi tietää kuka kanssasaunoja tai muualla alasti kanssasi oleva on mitenkin suuntautunut. Ei se näy päälle, eikä normaalit homot kyttää. Ne on koko ikänsä tottunut olemaan samoissa tiloissa muiden miesten kanssa, ei siinä ole mitään ihmeellistä.
En itse ostaisi alusvaatteita mies myyjältä. Onneksi käytän markettikamaa. En myöskään käy miesgynellä.
Mua kiusaannuttaa ajatus alusvaateliikkeessä asioinnista joka tapauksessa. Se olisi vielä kiusaannuttavampaa jos miesmyyjä olisi se joka niiden kanssa auttaisi. Enkä muutenkaan usko että ihminen ilman omaa kokemusta osaa auttaa yhtä hyvin kuin sellainen jolla sitä on.
Aatelkaapa miehiä :D
Käytännössä kaikki vaatekauppojen myyjät ovat naisia. Ja ne tulee myös iholle sitten, koska naisille ei ole opetettu, että miehen koskemattomuutta pitää kunnioittaa. Miesmyyjä tuskin käy käsiksi naisasiakkaaseen, koska seuraamukset olisivat karmeat.
Kyllä on murheet, mistä ap tietää, että kuinka paljon se naismyyjä on kiinnostunut naisista. Voi hyvin olla lesbo, vaikkei siltä näyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, kun sitä on myös nais-urologeja ja mies-gynekologeja. Itse olen monta kertaa miettinyt, että kyllä sen oman sukupuolensa kehontoiminnot tuntisi paremmin. Nyt puhut vain vaatteista, nämä lääkärit ronkkii ihan itse tavarat ja kalustot.
Kyllä ne kehontoiminnot tai alusvaatteiden istuvuuteen liittyvät asiat toki voi opetella, mutta eihän se sama asia ole ilman omaa kokemusta.
Myyhän niitä miesten vaatteitakin naiset ja suunnitelleet naiset Huomaa siitä, ettei olla lainkaan housuissa huimioitu etumusta housut ovat kuin lauta edestä ja maailman epämukkavimmat
Kaupan sisäänostajina toimii naiset, jolloin liikepintalasta on 5/6 naisten rytkyille ja miehille se yksi pieni nurkkaus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se naismyyjä on naisiin päin ja katsoo sinua sillä silmällä?
Sehän ei jostain syystä tunnu naisia haittaavan. Olen havainnut tämän kaksoisstandardin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaapa miehiä :D
Käytännössä kaikki vaatekauppojen myyjät ovat naisia. Ja ne tulee myös iholle sitten, koska naisille ei ole opetettu, että miehen koskemattomuutta pitää kunnioittaa. Miesmyyjä tuskin käy käsiksi naisasiakkaaseen, koska seuraamukset olisivat karmeat.
Jep, olen itse ollut ostamassa housuja ja naismyyjä tuli käsineen ihan haaroihin nykimään lahkeita. Olisiko pitänyt nostaa meteli? No ei, koska tiesin hänen tekevän työtään ja asiallisesti tsekkaa istuvuuden.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusaannuttaa ajatus alusvaateliikkeessä asioinnista joka tapauksessa. Se olisi vielä kiusaannuttavampaa jos miesmyyjä olisi se joka niiden kanssa auttaisi. Enkä muutenkaan usko että ihminen ilman omaa kokemusta osaa auttaa yhtä hyvin kuin sellainen jolla sitä on.
No eihän se ole uskonasia, vaan kyllä ihminen oppii.
Se on tätä nykyaikaa. Vaikuttiko h!nTT@rilt@ ?