Miten voi olla, että naisten alusvaatteita on myymässä ja suosittelemassa nuori miesmyyjä?!
En kyllä enää ikinä mene sellaiseen vaatekauppaan. Tuli häijy olo kun mietti, että sellainen mies olisi siellä kyttäämässä mitä alusvaatteita ostan!
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä enemmän silmää naisten alusvaatteille 😉
Naiset katsoo ensin enemmän istuvuutta, mukavuutta, pesuohjeita ja sitä, että liivi toimii siihen tarkoitukseen, mihin se on ostettu. Sinä varmaan möisit urheiluliivejä ostavalle naiselle heppoiset pitsiviritykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, löysää vähän nutturaa. Syyllistyt jo syrjintään. Missään ei kielletä etteikö miesmyyjä saisi myydä naisten alusvaatteita. Ne ovat vain 50-luvulle jämähtäneiden mielikuvia.
Täytyy sanoa, etten minäkään haluaisi mennä miehen kanssa asioimaan. Olen varmaan jämähtänyt ties minne, mutta miesmyyjä ei tunnu mukavalta ajatukselta.
99%:ssa miestenvaateliikkeistä on naismyyjä, joka myy ne kalsaritkin, joten mikä ongelma toisinpäin, olet ilmeisesti tasa-arvon vastustaja, tule tähän päivään sieltä 50-luvultasi.
Kuinka monta kertaa sinä olet kaupassa sovittanut kalsareita paljaalle iholle ja niin, että myyjä on käynyt katsomassa kalsareiden istuvuuden?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuosta, mutta kun uimahallissa on miesten suihkutiloissa naissiivooja, niin se on jo oikeasti epämukavaa.
M44
Joo itse ollut 19-vee tyttösenä kesätöissä siivoamassa kuntosalin pukkareita ja suihkutiloja. Jotenkin pikkasen turvaton olo siellä pukkarissa alastomien miesten keskellä. Ja oli se kiusallista naistenkin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Miten miestenvaatteita on myymässä niin paljon naisia?
Kysymys on enemmänkin, miksi Suomessa miestenvaateliikkeissä on niin vähän miesmyyjiä?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on enemmänkin, miksi Suomessa miestenvaateliikkeissä on niin vähän miesmyyjiä?
Naiset suostuu pienemmällä palkalla?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin puvun ostaminen on vähän eri asia kuin rintaliivien, sillä rintaliivejä sovittaessa myyjä usein tulee koppiin asti syynäämään tarkasti istuvuuden. Eihän häntä tietysti ole pakko sinne koppiin päästää.
No ei ole koskaan tunkenu koppiin kun olen sanonut että ei tarvitse tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset suostuu pienemmällä palkalla?
Tai olisiko niin että naisille maksetaan huonompaa palkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin puvun ostaminen on vähän eri asia kuin rintaliivien, sillä rintaliivejä sovittaessa myyjä usein tulee koppiin asti syynäämään tarkasti istuvuuden. Eihän häntä tietysti ole pakko sinne koppiin päästää.
No ei ole koskaan tunkenu koppiin kun olen sanonut että ei tarvitse tulla.
Joo, kyllä asiakas on tässä se joka määrää. Mutta jos on epävarma sopivasta koosta ja mallista, asiantuntevan myyjän apu on usein tärkeää.
Toisaalta Suomessa ei taida enää olla kovinkaan monia alusvaateliikkeitä joissa saisi asiantuntevaa apua.
Tokmannilla on yksi miesmyyjä. Ja jumaliste aina kun meinaan ostaa sloggeja tai tampaxeja, se mies on kassavuorossa. Pitkään joutuu tutkimaan karkkihyllyä ja hyökätä kassalle heti kun siihen vaihtuu nainen. Kyllä, olen rajoittunut ja jämähtänyt viime vuosituhannelle. Miehet ei käpälöi mun intiimiostoksiani.
Vierailija kirjoitti:
Ai että miestenki boksereita voisi olla vain myymässä mies? tai jos vaikka mies menossa ostamaan pukua niin vain miesmyyjä kelpaisi avuksi?
kyllä mulle on nainen myynyt boksereita ja pukuja ihan siinä samassa kuin miesmyyjäkin ja ei haitannut ollenkaan. Mukavampi oli kun sai erilaista näkökulmaa asiaan.
Boksereita ei soviteta. Rintaliivejä sovitetaan, ja myyjä tulee koppiin mukaan. Näin aina erikoisliikkeissä. Jossain Lindexillä tietty ei.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miesten uimahousujakin olla myymässä ainakin yksi miesmyyjä? Haluaisin ostaa sellaisen mallin, jossa kalu pullottaa mahdollisimman suuren näköisenä. Voinko kysyä tällaista naismyyjältä vai meneekö seksuaalisen häirinnän puolelle?
Menetkö sä ihan tosissaan miesmyyjältä kyselemään sellaisia pöksyjä, missä "pullotus" näyttää isoimmalta? Kertokaa palstan miesmyyjät, että kyseleekö miesasiakkaat oikeasti tällaisia juttuja?
Jostain syystä naisia ei haittaa miesmyyjät intiimikaupoissa, jos nuo miehet ovat homoseksuaaleja. Mistä tiedät, ettei juuri tämä myyjä ollut miehiin päin? Kaikista homoista ei todellakaan näe päällepäin että ovat homoja.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli alusvaateliikkeessä tod.näköisesti vaimonsa/tyttöystävänsä mukana tullut mies joka istui siinä penkillä odottelemassa. Pieni putiikki niin oli siinä ihan vieressä. Oli se jotenkin kiusallista kun kysyin myyjältä vielä aika epätavallisen kuuloista kokoani. Mutta mä olenkin aika estynyt ja ujo ihminen, eihän siinä tilanteessa sinänsä mitään pahaa ollut. Kerroin vaan siksi että olen näköjään ainakin tässä ketjussa vähemmistössä kun pystyn ap:hen samaistumaan.
Olen ollut samassa tilanteessa useasti. Sitten nämä miehet tepastelevat siellä ihan tyytyväisen näköisinä sen heilansa perässä sormeilemassa pitsejä. Jotenkin aina epäilyttää sellaiset miehet, jotka ei kiusaannu tuollaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa useasti. Sitten nämä miehet tepastelevat siellä ihan tyytyväisen näköisinä sen heilansa perässä sormeilemassa pitsejä. Jotenkin aina epäilyttää sellaiset miehet, jotka ei kiusaannu tuollaisessa tilanteessa.
Miehet eivät saa pitää kauniista alusvaatteista? Edes jos fantasioinnin kohteena on se oma nainen?
Kyllä miesmyyjältä mieluummin kysyn neuvoja, kun bulgeboksereita ostan. Saa tulla sovituskoppiin katsomaan istuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli alusvaateliikkeessä tod.näköisesti vaimonsa/tyttöystävänsä mukana tullut mies joka istui siinä penkillä odottelemassa. Pieni putiikki niin oli siinä ihan vieressä. Oli se jotenkin kiusallista kun kysyin myyjältä vielä aika epätavallisen kuuloista kokoani. Mutta mä olenkin aika estynyt ja ujo ihminen, eihän siinä tilanteessa sinänsä mitään pahaa ollut. Kerroin vaan siksi että olen näköjään ainakin tässä ketjussa vähemmistössä kun pystyn ap:hen samaistumaan.
Miksi miesten pitäisi kiusaantua naisten alusvaatteista? Kuulostat, sori vaan, lestadiolaiselta tai ns. uskovaiselta. Heillähän taisi olla sääntö, ettei saa olla ikkunnallista pesukonettakaan, ettei vain naisen pikkarit vilahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät saa pitää kauniista alusvaatteista? Edes jos fantasioinnin kohteena on se oma nainen?
Onko lukemisen ymmärtämisessä vaikeutta? Kukin saa vapaasti pitää mistä pitää. Soisin fantasioinnin kuitenkin tapahtuvan yksityisissä tilaisuuksissa, eikä paikoissa, joissa kailotetaan rouvien alusvaatteiden kokoja ja joissa asiakkaat ovat mahdollisesti hieman kiusallisessa tilanteessa jo alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi kiusaantua naisten alusvaatteista? Kuulostat, sori vaan, lestadiolaiselta tai ns. uskovaiselta. Heillähän taisi olla sääntö, ettei saa olla ikkunnallista pesukonettakaan, ettei vain naisen pikkarit vilahda.
Ja sinä kuulostat uusfeminismin niellaisseelta nuorelta hölmöltä, joka on tullut palstalle julistamaan ilosanomaa naisten ja miesten samanlaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lukemisen ymmärtämisessä vaikeutta? Kukin saa vapaasti pitää mistä pitää. Soisin fantasioinnin kuitenkin tapahtuvan yksityisissä tilaisuuksissa, eikä paikoissa, joissa kailotetaan rouvien alusvaatteiden kokoja ja joissa asiakkaat ovat mahdollisesti hieman kiusallisessa tilanteessa jo alunperin.
Kuka ihme on koko ajan "kiusaantunut" jostakin?
Ihan normaalia on ostaa alusvaatteita, ei se ole synti eikä siitä joudu helvettiin.
Mua on alusvaatemyyjä monesti auttanut asettelemaan liivejä kohdalleen, en kyllä haluaisi että joku vieras mies olisi ihan niin iholla.