Mitä kuuluu Aromipesän Mikolle??
Kommentit (32)
Viimeisimmän tiedon mukaan mitä minä tiedän, niin Mikko kävi vähän aika sitte Tutkaileen Rivo-Riitan (Fingerpori) aromipesää....huh mitkä löyhkät...siinä ammoniakki ja silli lemahti
Omistaako kukaan oikeesti aromipesää?
Näin pariviikkoa sitten aromipesän kierrätyskeskuksen hyllyssä, ihan vähän ehkä silmänurkka kastui ja vaivihkaa painoin katseeni alas.
Hellästi hipaisin sitä ja tiemme erkanivat.
Ravintolapäällikkö. Ne tietää ketkä tietää missä.
Näyttää ihan Frankensteinilta tuossa videossa. Frankenstein hämmentää soppaa...
Minulla on kokemusta aromipesän käytöstä. Voisin jollekin kiinnostuneelle sinkkunaiselle näyttää miten siihen aromipesään survotaan ainekset hautumaan. Helppoa, nopeata ja kaikki tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on ainaki makoisa namupala. Ja sillä on jäätävä iso m***.
No ei se nyt jäätävän iso oo, mut murisee mukavasti ja tavaran määrä on uskomaton kun Mikko tulee..
Aromipesään jätetty hernekeitto alkaa kohta olemaan valmista. Hidas 20 vuoden kypsytys tekee siitä tosi maukasta.
Älkääs nyt.. :) mulla on aromipesä. Siis se oikea. Tilasin netistä. Hyvin tulee esim keitot ja puurot. Illalla puuroaineet kiehautuksen jälkeen pesään niin aamulla on puuro valmista. Tai aamulla laittaa soppa-aineet sinne (kiehautuksen jälkeen) niin ulkoilun jälkeen sisälle tullessa on soppa valmista. Säästää sähköä. Netissä on aromipesä-ohjaita.
Ei yhtään pervompaa nimeä keksinyt?