Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan itseäni, että olen rakastunut pelimieheen

Vierailija
03.01.2022 |

Joka vain leikkii tunteillani ja käyttää hyväksi sitä, että olen rakastunut häneen. Esittää romanttista, että saa minusta mitä haluaa (seksi varmasti suurin syy) Vaikka tiedostan, että olen vain leikkikalu hänelle niin en voi mitään tunteilleni. Tuo mies on kuin huumetta minulle. Tätä jatkunut useamman vuoden. Hän on hyvin komea ulkonäöltään, fiksu ja hyväkäytöksinen, elämässä menestynyt, osaa olla ihana ym. Tiedän, etten todellakaan ole ainoa nainen vaan pyörittää naisia ties kuinka monia kerrallaan. On myös perheellinen varattu mies. Aina päätän ottaa etäisyyttä (lopettaa tuskin kovin helpolla edes pystyisin) mutta se päätös sulaa samantien, kun taas olemme yhdessä. Lisäksi hän aina maagisesti vaistoaa, kun edes aion ottaa etäisyyttä ja on niin ihana, että saa minut unohtamaan koko asian. En siis syytä miestä. Hän on mikä on. Pelimies ja naistenkaataja pahimmasta päästä. Vaan inhoan ja vihaan itseäni, että olen niin tyhmä, etten saa itseäni ja tunteitani hallintaan, eikä minulla ole mitään itsekunnioitusta. En vain tajua miten voi edes käydä näin? Jotenkin hän vain saa aina uudestaan minut ihan sekaisin kauniilla puheilla, vaikka tiedän, että puhuu vain siksi, että saa minulta seksiä ym. Tosin itsekin kyllä nautin siitä, mutta inhottaa, että annan käyttää itseäni hyväksi. Olen kuitenkin ihan aikuinen nainen, jolla pitäisi olla järkeä päässä.
Onko kellään sama tilanne? Tai mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Ja sen lisäksi olet perheenrikkoja.

Vierailija
2/10 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä tyty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset kuvittelette olevanne universumin keskipiste ja tuo käy aina kun huomaatte että ette olekaan miehen elämän keskipiste joka elää vain teitä varten

Vierailija
4/10 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae hoitoon

Vierailija
5/10 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen onko puutetta"…."…….

Vierailija
6/10 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tasapainoinen suhde ja rakkautta ja seksi, niin ei tarvitse täällä tai muualla sakoilla .

Vierailija
7/10 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää. Ja sen lisäksi olet perheenrikkoja.

Millä tavalla? Ei minulla ole mitään halua rikkoa miehen perhettä. Hänhän se itse rikkoo jos rikkoo pettämällä vaimoaan, enkä edes ole ainoa sivusuhde. Ja voi olla, että vaimo jopa tietää tai aavistaa miehensä touhut, mutta katsoo läpi sormien. Ei minulle kuulu heidän asiat.

-Ap

Vierailija
8/10 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin hyväksyä se että olet ihastunut -- tälle ei mahda mitään.

Kuten ei sillekkään, että mies on varattu ja perheellinen. Se nyt vain sattuu olemaan näin.

Mieti mitkä asiat saa tässä ihmisessä sinut niin sekaisin, mitkä on niitä asioita jotka tekee sinut 'heikoksi' häneen.

Kun olet tietoinen näistä, niin se tunne ei vedä sua enää niin vahvasti hänen luokseen ja pysyt itse paremmin tietoisena omasta toiminnastasi ja voit estää sen että tapahtuu jotain peruuttamatonta:)

Kannattaa alkaa irrottautumaan pikkuhiljaa, vähitellen tästä ihmisestä. Keksi itsellesi muuta puuhaa ja ala opetella vaikka kutomaan sukkia. Jotain muuta oheistoimintaa.

Pikkuhiljaa huomaat miten olet vapaa tuosta myrkyllisestä suhteesta ja ehkä tapaat jonkun joka arvostaa sinua ja kohtelee paremmin. :)

Onnea ja toivon, että löydät jonkun paremman ❤️

Vierailija
9/10 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa isäsuhteessa ongelmia, oletko kenties tottunut huonoon kohteluun/hylätyksi tulemiseen? Oliko oma isäsi ns pelimies? Ja sinulle jäänyt huono itsetunto ja haet hyväksyntää, vaikka tiedät tulevasi hyväksikäytetyksi...Suosittelen tutustumaan psykologiaan ja esim hakeutumaan jollekin oikealle terapeutille, että saisit lopetettua roikkumisen tuossa niin sanotussa suhteessa

Vierailija
10/10 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit selitellä itsellesi asian parhain päin ap, mutta ei se poista sinulta vastuuta. Kyllä sinäkin olet osallinen pettämiseen ja moraalittomaan toimintaan, vaikka toki mies on tässä tapauksessa se vielä moraalittomampi osapuoli...Olet klassinen toinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi