Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä täällä huonoitsetuntoinen saa tuntemaan olonsa vielä huonommaksi

Vierailija
22.04.2015 |

Ootte te aika kamalia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kamala. Mä oon kiltti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet osa"teitä'

Vierailija
4/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa

Vierailija
5/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä anonyymina kirjoittelu mahdollistaa moisen...

Vierailija
6/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan täällä aikamoisia juttuja välillä, minäkin järkytyin niistä aluksi, mutta nyt parin vuoden av-kokemuksen jälkeen en jaksa enää törkeistä provoista tuohtua. Suurin osa niistä ei ole tosissaan, vaikka aluksi luulin niin

Vierailija
7/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolaukset kasvattaa luonnetta. Minun itsetunto ainakin on kohentunut valtavasti erinäisistä ilkeistä kommenteista ja kolauksista. Nykyisin kun on käynyt jo läpi juttuja, ja oppinut puolustautumaan, jopa tuntemattomia vastaan, niin mikkään ei oikein tunnu missään enää...

Vierailija
8/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks huonoitsetuntoinen saa toisen tuntemaan olonsa huonommaksi. Kierre valmis.

Kannattaa suojella itseään pahalta mieleltä, jos tuntemattomien sanat sattuvat kipeästi. Enkä tarkoita pahalla, vaan ihan omasta kokemuksesta. Joitain asioita välttelen ja toiset pahanolon levitysyritykset naurattavat. Huonosti voiva ja ilkeä ihminen on joskus niin läpinäkyvä toimissaan.

Vierailija
9/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:05"]

[/quote] No enpä ihan tuota lähtisi allekirjoittamaan, yhtälailla oli rankkaa nokittelua palstalla, jonne tuli rekisteröityä. Ei pidä sitä palkokasvia olla työntämässä heti nenukkiin, jos kritiikkiä sataa.

Vierailija
10/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata itsetunto. Tai käy ostaan kaupasta.

Vierailija
11/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynisyys on niin helppoa ja toista mollaamalla voi ylentää itseään tai sitten täällä vain siirretään oma paha olo muihin ihmisiin.

Vierailija
12/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on huono itsetunto ja miten sen saat täällä entistäkin huonommaksi? En tunne yhtään huonolla itsetunnolla varustettua ihmistä hyvin, selitätkö minulle minkälainen olet ja miten huono itsetunto näkyy arjessa ja palstalla. Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Vierailija
13/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:05"]

[/quote] No enpä ihan tuota lähtisi allekirjoittamaan, yhtälailla oli rankkaa nokittelua palstalla, jonne tuli rekisteröityä. Ei pidä sitä palkokasvia olla työntämässä heti nenukkiin, jos kritiikkiä sataa.

[/quote]

Tottakai on, mutta tuntuu että täällä on vieläkin enemmän ja ilkeämpiä kommentteja. Paikoissa joissa ollaan nimimerkillä on hankala vittuilla kaikille samalla nimimerkillä koska yleensä muut hyökkäävät vittuilijaa vastaan. Täällä se ei käytännössä ole mahdollista koska ei tiedetä kuka kirjoittaa mitäkin. Sama ihminen voi kirjoittaa vaikka kymmen haukku viestiä peräkkäin ja kaikki muka eri ihmiseltä.