Rokotuksessa mies itki kun pistettiin :O
Aikuinen mies oli jne.
Neulakammo on todellista.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verikokeessa pyörtyjistäkin on ehdoton enemmistö miehiä. Se heikompi sukupuoli...
Muistan, että yliopiston popup- verenluovutuksessakin miehet pyörtyilivät ja makasivat pöydillä. Eikö sitten ollut kokemusta piikeistä. Verta heillä kuitenkin on enemmän.
Että sellaista. Luovutan verta 2-3 kertaa vuodessa, nyt menossa 14. vuosi ja olen nähnyt kerran miehen pyörtyvän ja kahdesti naisen, joista toinen on avovaimoni. En tiedä siis millä tahdilla teillä päin pyörtyy porukkaa.
Tämä oli tosiaan popup-tapahtuma siinä yliopiston aulassa. Uskon, että suurin osa luovutti verta ekaa kertaa. Tämä oli havainto sieltä. Voi tietysti olla, että tuo miesten pyörtyily liittyi veren näkemiseen eikä piikkeihin. Juomaa ja ruokaa kaikki olivat varmasti saaneet.
Noh, näemmä erilaisia miehet eri kaupungeissa. Itse käynyt myös pari kertaa yliopistolla Oulussa saalastin salissa järjestetyssä verenluovutustapahtumassa eikä kyllä sielläkään näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Piikkipelko on suhteellisen yleinen pelko ja jostain syystä enemmän miesten fobia.
Ainakin ennen vanhaan vanhemmat pelottelevat lapsia neuvolalla ja rokotuksilla. Moni alkoi huutaa jo ennen kuin pääsi neuvolan ovesta sisään. Toivottavasti vanhemmat olisivat nykyään fiksumpia.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin, miten noin 30v mies kaatui tajuttomana maahan saatuaan piikin. Hoitaja tempaisi äkkiä verhon eteen, mutta ei sinne kukaan rokotettava enää päässyt ainakaan sen 15 min aikana, jonka odottelin aulassa istuen. Muutama muu hoitaja kyllä meni, kukaan ei tullut verhojen takaa pois. Ambulanssi tuli paikalle, kun lähdin. Mikä lie heikko mies.
Allerginen reaktio....
Vierailija kirjoitti:
Olen vienyt miehen kädestä taluttaen hammaslääkäriin joka ikisen kerran, kun on ollut tarvetta käydä. Olen huolehtinut, että hän ei karkaa viime hetkellä. Soitin hammaslääkärille, että osaavat ottaa pelkopotilaan vastaan.
Oikein! <3
Minulla on perhoskammo, en kestä mitenkään päin olla pienessä suljetussa tilassa perhosen kanssa. Kestän, jos tilaa on paljon ja saan pidettyä perhosta silmällä. Mutta nukkumaan meneminen jos perhonen on makuuhuoneessa, ei todellakaan onnistu! Mies pelastaa minut tarvittaessa perhosilta. Ampiaisten ja muiden pörriäisten kanssa pystyn hallitsemaan pelkoni, saan pyydystettyä ne lasiin ja vietyä ulos. Perhosten kanssa en pysty tähän ollenkaan, siksi sanon sitä kammoksi enkä peloksi.
Miehellä puolestaan on korkean paikan kammo, joka haittaa yllättävän matalallakin, jos on sellainen paikka missä tuulee. Tiiviissä sisätiloissa pärjää, ja parvekkeellakin, kunhan saa olla lattialla. Mutta ei mitään toivoa, että mies pystyisi pesemään parvekelasit tai putsaamaan mökillä kattoa. Minä hoidan ne hommat mukisematta.
Paremmin se yhteinen elämä sujuu, kun puolisot tukevat toisiaan ja auttavat niissä asioissa, mihin toinen ei pysty <3
No sen jantterin kivekset saattavat laskeutua lähiviikoina rokotuksen ansiosta.
Vitsi vitsi, eivät laskeudu.
Tai sitten sen sielu tiesi että on tekemässä huonoa päätöstä ja siksi nousi tunteita pintaan
eikun hän oli vaan niin helpottunut että sai rokotteen että itkeä tirautti
Vierailija kirjoitti:
Minä näin, miten noin 30v mies kaatui tajuttomana maahan saatuaan piikin. Hoitaja tempaisi äkkiä verhon eteen, mutta ei sinne kukaan rokotettava enää päässyt ainakaan sen 15 min aikana, jonka odottelin aulassa istuen. Muutama muu hoitaja kyllä meni, kukaan ei tullut verhojen takaa pois. Ambulanssi tuli paikalle, kun lähdin. Mikä lie heikko mies.
Varmaan allerginen reaktio, harvinaista mutta voi tapahtua. Oma äitini sai allergisen reaktion saatuaan piikin.