Vaihdatko mun kanssa elämiä?
Iso omakotitalo ja tontti pellonreunasta Uudeltamaalta. Mies joka on kiltti ja hemmottelee, mutta harvoin saa kotona mitään aikaiseksi. Toimisit kotiäitinä uhmaikäiselle kiukuttelevalle 2 -vuotiaalle sekä ottaisit koulusta vastaan tokaluokkalaisen näsäviisaan koululaisen. Siivoilisit päivät muiden jälkiä, mm. koiranpennun kusia ja kakkoja pitkin lattioita. Talous luonnollisesti tiukalla, että shoppailemassa ja kahveilla ei paljoa pääse käymään. Reissujakaan ei ole tiedossa.
Vaihtaisitko, vaikka viikoksi?
Kommentit (22)
Mulla on kaksi todella vaikeaa teiniä, joiden kanssa saa vääntää joka päivä kouluunmenosta, tupakoinnista, nukkumaanmenosta yms. Mitään kotitöitä eivät kumpikaan tee. Mies tekee tosi paljon töitä ja on kotona ollessaan aina joko pahantuulinen tai kännissä. Teinit myös kuluttavat kaikki rahani, vaikka periaatteessa ihan hyvin ansaitsenkin. Itselläni on pahoja univaikeuksia ja jatkuva yliväsymystila. Mutta tämän kaiken pidän silti mielummin kuin pienet lapset. Sori vaan. ;-)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:01"]Jos saisin oman mieheni mukaan
[/quote]
No löytyihän joku masokisti! Tokihan voit miehesi ottaa mukaan, tarkoittaako se, että minun pitää ottaa omani myös mukaani? Tosin, hän menee täällä usein kuin yhtenä lapsista. :) Jätitkö jotain oleellista kertomatta mitä minua vaihdossa odottaa?
Ap
Täällä 4v ja 2v, hyvin uhmakkaita molemmat. Kaupungissa asutaan, rahaa riittää käydä kahvilla kyllä. Lemmikkejä ei ole. Lapset riehuu ja rellestää, jos et koko ajan kerkeä komentamaan ja antamaan tekemistä, esim viemään pihalle.
Mihen saat kaupan päällisiksi. Osaa nykysin tehdä kotitöitä, mutta telkaarin pitää olla kiinni tällöin.
No joo, voisin vaihtaa. Olen opinnot keskeyttänyt, työtön, vakavasti masentunut, sosiaalisia tilanteita ja ihmisiä pelkäävä, syrjäytynyt kohta kolmekymppinen nainen. En ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä, ehkä kerran pitänyt miestä kädestä vuonna 2005. Minulla on myös hankala, päälle päin näkyvä fyysinen, krooninen sairaus, joka aiheuttaa päivittäin kipua ja ahdistusta. Olen köyhä ja asun pienessä kaupungin vuokra-asunnossa Pohjois-Pohjanmaalla. Näen nälkää lähes päivittäin ja elämänhallintani on olematon. Olen joskus viikkoja puhumatta kenellekään. Mitenkähän tämä elämien vaihto suoritettaisiin? Vai joko ehdit kenties muuttamaan mieltäsi? :D
Vaihdan mielelläni. Saat vaihdossa n puoli vuotta elinaikaa, päivittäiset kivut ja rankat (ja turhat) hoidot.
Oisit kasvattanut lapses paremmin ja valinnut miehen joka tekee jotain kotona. Myy koira pois niin ei tule sotkua. Omilla valinnoilla olet elämäsi rakentanut. Tosin jos haluat vaihtaa elämiä voidaan tehdä näin mutta lupaan ettei elämäsi olesamanlainen kun tulet takaisin
Voin vaihtaa. En ymmärrä mikä sulla on niin kamalaa.
6, mahtavaa! Tässä just mietin, että olisikohan se elämä erilaista, jos asuttaisiin kaupungissa. Että olisin kyllä ihan valmis vaihtamaan, joskin tuo pieni ikäero vähän epäilyttää, kun eivät kerran osaa leikkiä rauhassa keskenään? Eikös sen takia aina lapset tehdä pienellä ikäerolla, että niille on seuraa toisistaan, ettei aikuisen tarvitsisi kokoajan puuttua? :) Tämä 6v ikäerokaan ei kyllä ole mitenkään jees.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:11"]No joo, voisin vaihtaa. Olen opinnot keskeyttänyt, työtön, vakavasti masentunut, sosiaalisia tilanteita ja ihmisiä pelkäävä, syrjäytynyt kohta kolmekymppinen nainen. En ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä, ehkä kerran pitänyt miestä kädestä vuonna 2005. Minulla on myös hankala, päälle päin näkyvä fyysinen, krooninen sairaus, joka aiheuttaa päivittäin kipua ja ahdistusta. Olen köyhä ja asun pienessä kaupungin vuokra-asunnossa Pohjois-Pohjanmaalla. Näen nälkää lähes päivittäin ja elämänhallintani on olematon. Olen joskus viikkoja puhumatta kenellekään. Mitenkähän tämä elämien vaihto suoritettaisiin? Vai joko ehdit kenties muuttamaan mieltäsi? :D
[/quote]
Kato perkele. Ollaan melkeen kaksosia. Ainoa ero että löysin miehen ja harrastan seksiä muista asioista huolimati
No en todellakaan vaihda! Hah hah!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:15"]
6, mahtavaa! Tässä just mietin, että olisikohan se elämä erilaista, jos asuttaisiin kaupungissa. Että olisin kyllä ihan valmis vaihtamaan, joskin tuo pieni ikäero vähän epäilyttää, kun eivät kerran osaa leikkiä rauhassa keskenään? Eikös sen takia aina lapset tehdä pienellä ikäerolla, että niille on seuraa toisistaan, ettei aikuisen tarvitsisi kokoajan puuttua? :) Tämä 6v ikäerokaan ei kyllä ole mitenkään jees. Ap
[/quote]
Kyllä he paljon leikkivätkin keskenään nätisti ja rauhassa. Mutta nyt kevään tullen haluisivat koko ajan ulos ja riekkuvat sisällä, koska kuulemma tylsää. :D
7,8,9,10 vastaankin nippuna. :) Tervetuloa meille vaikka koko konkkaronkka vuoroviikoin! Tämä ajatuspa lähtikin siitä, kun olen itseeni niin saamarin leipääntynyt, että mitä hittoa sitä elämällään tekisi?! Eihän se voi mennä tässä lasten huutoa ja perheen sotkuja siivotessa? Siis että kaipaisinkin paljon perspektiiviä tähän hemmetin kapeaan katsantokantaan ja elämänrytmiin.
Luin monta kertaa että eläimiä. Ja ajattelin että sulla on jotain todella huonokäytöksisiä koiria tai jotain
Saako teillä nukkua? Vaihdan yhdeksi yöksi mihin vaan missä saa nukkua!
T. Pienen vauvan yh, joka ei ole nukkunut puoleen vuoteen
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:15"]
6, mahtavaa! Tässä just mietin, että olisikohan se elämä erilaista, jos asuttaisiin kaupungissa. Että olisin kyllä ihan valmis vaihtamaan, joskin tuo pieni ikäero vähän epäilyttää, kun eivät kerran osaa leikkiä rauhassa keskenään? Eikös sen takia aina lapset tehdä pienellä ikäerolla, että niille on seuraa toisistaan, ettei aikuisen tarvitsisi kokoajan puuttua? :) Tämä 6v ikäerokaan ei kyllä ole mitenkään jees. Ap
[/quote]
Kyllä he paljon leikkivätkin keskenään nätisti ja rauhassa. Mutta nyt kevään tullen haluisivat koko ajan ulos ja riekkuvat sisällä, koska kuulemma tylsää. :D
[/quote]
No mutta sitten! Vaihdetaan vaan! :)
Ap
Äh. Mä vaihdan vaan jonkun kanssa, jolla hyvä taloustilanne... Pääsis omaa köyhyyttä hetkeksi pakoon. 2v uhmis löytyy täältäkin, mies joka tekee hirveesti töitä ja on niiden takia paljon pois kotoa, mutta ei tienaa oikein mitään (muusikko), kaksi kilttiä, mutta saamatonta teiniä ja stressaantuneen ahdistunut minä, joka yrittää epäonnistunnena yksityisyrittäjänä ja sivutöillä pitää tätä perhettä hengissä. Asutaan kuitenkin kivasti kaupungissa ja tykkään miehestäni aika tosi paljon.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:22"]Saako teillä nukkua? Vaihdan yhdeksi yöksi mihin vaan missä saa nukkua!
T. Pienen vauvan yh, joka ei ole nukkunut puoleen vuoteen
[/quote]
Voi! Tsemppiä! Tuon on liian tuoreessa muistissa, joten varmastikin ainoa elämäntilanne, johon en vaihtaisi. Ja tiedän, että tämä ei tsemppaa yhtään, mutta se ei piru vie siitä helpotu vaikka yöt saakin nukkua. Ainakaan meidän tapauksessa, meillä se muuttui siihen, että täällä taistellaan 2vn kanssa aamuseitsemästä iltakymmeneen joka asiasta. Eli ei voi keskittyä mihinkään eikä ole hetkeäkään omaa rauhaa.
Nimim. Istun kylpyhuoneessa kirjoittamassa tätä lukitun oven takana että saan olla hetken "rauhassa"
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:23"]Äh. Mä vaihdan vaan jonkun kanssa, jolla hyvä taloustilanne... Pääsis omaa köyhyyttä hetkeksi pakoon. 2v uhmis löytyy täältäkin, mies joka tekee hirveesti töitä ja on niiden takia paljon pois kotoa, mutta ei tienaa oikein mitään (muusikko), kaksi kilttiä, mutta saamatonta teiniä ja stressaantuneen ahdistunut minä, joka yrittää epäonnistunnena yksityisyrittäjänä ja sivutöillä pitää tätä perhettä hengissä. Asutaan kuitenkin kivasti kaupungissa ja tykkään miehestäni aika tosi paljon.
[/quote]
Valitettavasti tämä ei siihen talouspuoleen kyllä auta yhtään. :( Jos maksan välirahaa sun teineistä mun naperoihin? :)
Ap
En, sori vaan, vaikkei omassanikaan ole kovinkaan kehumista. Kuitenkin asun edes suunnilleen siellä missä tahdonkin asua kaiken keskellä ja mulla on vapaaehtoisesti lapsettoman ihmisen vapaus, joka on mulle todella todella tärkeä asia elämässä.