Mitä mieltä tästä tilanteesta joka miehen kanssa tapahtui? Väärinymmärrys?
Tämä on nyt ihan vähäpätöinen juttu, mutta pitää kysyä kuitenkin. Eli olen tapaillut muutaman kuukauden yhtä miestä vakavalla mielellä. Hän on aiemmin kertonut, että eräs yhteinen tuttumme (nainen) on vuosi sitten laittanut paperilapulla puhelinnumeronsa mieheni pöydälle töissä. Mies on sanonut, ettei tehnyt sen jälkeen mitään ja nainen tuli muina miehinä työpaikalle myöhemmin. Eilen mies näytti tämän naisen whatsapp-profiilikuvaa mulle, koska halusi näyttää kuinka erilaiselta hän näyttää kuvassa kuin livenä, vaikka siis itsekin tiedän kun olen useasti tämän naisen livenä nähnyt. Kysyin sitten, että mites hänellä on tämän naisen puhelinnumero. Mies vastasi, että hänellä on se siksi koska vuosi sitten nainen jätti numeronsa miehen pöydälle ja mies otti yhteyttä tähän naiseen, ja he ovat viestitelleet sen jälkeen joitakin viikkoja.
Asiallahan ei ole mitään väliä, tuohan on menneisyyttä, mutta muistan kuitenkin ilmiselvästi että hän on aiemmin kertonut ettei tehnyt mitään kun nainen antoi numeronsa. Kysyin sitten että mites nyt tulee tämmöistä ristiriitaista tarinaa, kun aiemmin hän on puhunut vähän muuta. Mies lähti pöydästä ja sanoi ”nyt rupes v*tuttaa”. Siis se, kun kyseenalaistin asian. Kuulemma tämä oli väärinymmärrys minun puoleltani, ja niin saattoi ollakin. Olin todella allapäin, koska olin heti epäillyt miestä valehtelijaksi ja tuli todella huono omatunto. Hän rauhoittui hyvin nopeasti mutta minua jäi tilanne vaivaamaan pitkäksi aikaa. Hän vakuutteli ettei saanut minusta mitään hullun sekopää epäilijän kuvaa, mutta silti minua pelottaa että ylireagoin jotenkin tilanteessa. Varmasti vain käsitin väärin hänen edelliset puheensa, eikä tuolla asialla nyt niin väliä ole kun tuohan on menneisyyttä, eli en tiedä miksi minun piti edes sanoa mitään. Oliko ihan tyhmää kun kysyin häneltä että mitäs nämä ristiriitaiset tarinat ovat?
Kommentit (96)
Mistä näitä helmiä löytää? Kukaan mies ei ole minulle alkanut koskaan kertoilla, miten muut ovat iskeneet siellä ja täällä tai kommentoida naisten ulkonäköä tai näytellä jotain naisten kuvia. Omituista käytöstä jo ihan ilman valehteluakin.
Arvelisin, että kukaan ei ole tullut häntä salilla parisuhteeseen pyytämään (kuinka usein tällaista muka miehille oikeasti tapahtuu?). Saattaa olla satua tuo puhelinnumerojuttukin. Kuka nyt on valmis mokaamaan itsensä työpaikalla jakelemalla numeroaan, ellei ole jo varma toisen kiinnostuksesta?
Kun mies kertoo näitä tarinoita naisista, mieti, tekisitkö itse tai kukaan tuntemasi nainen niin. Jos ei, luultavasti tarina on keksitty.
Noh, mies on näköjään saanut aikaiseksi, mitä halusikin eli epävarmuutta ja draamaa. Vuosi pari tuota, etkä osaa enää sanoa, mikä on totta ja oikein, mikä valetta ja väärin. Ilmeisesti olet jo nyt huono siinä, minkä nämä tyypit aina haistavat.
Kuulostaa mun eksältä :D hänen kohdallaan tosin tilanteet meni niin, että hän oli itse epätoivoisesti yrittänyt jutella kaikille naisille salilla eikä ketään kiinnostanut yhtään. Veikkaanpa sun miehelläsi samaa kohtaloa.
Mä luulen että kun mies sanoi ettei tehnyt mitään, tarkoitti ettei harrastanut seksiä tämän naisen kanssa. Miehen mielestä viestittely ei ole mitään. Naisen numeron hän on säästänyt koska vaikka ei ollutkaan varsinaisesti kiinnostunut, oli kuitenkin hyvin imarreltu saamastaan suorasta huomiosta, ja alitajuisesti haluaa vaalia muistoa tästä tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Näitä viestejä kun lukee en yhtään ihmettele miks ikinä ei löydy kumppania ja itkettää ku ollaan yksin. Ei kukaan jaksa mustasukkaisia hulluja. Kun yks viesti on jo syy erota.
Niinpä. Ja hirvee määrä alapeukkuja tälle kommentille.
Jos on tapaillut muutaman kuukauden ja mies on sivuttanut suhteen alkupuolella jonkun menneen tapahtuman kuittaamalla parin viikon viestittelyn ei-minään, niin asia päätyy keskustelupalstalle ja täällä lynkataan valehtelijaksi?!?
Onko ap sun mielestä tekstittely sit jotain? Ehkäpä miehen kategoriassa tapailu ja intiimi kanssakäyminen on jotain, mut viestittely ei mitään, jollei se johtanut mihinkään? Ehkäpä hän ei halunnut vaarantaa suhdetta sun kaa kertomalla heti alkuun jotain mikä on sulle epämieluisaa? Nyt sä sit pilaat kaiken. Asiat kun hyvin harvoin on mustavalkoisia.
Millon ihmiset tajuavat, että ennen suhteen alkua tapahtuneet asiat eivät yksinkertaisesti kuulu suhteeseen, eikä niistä voi syyllistää? Helppo kuvitella tilanne, jossa mies haluaa valehdella kun nainen kuulustelee vanhoista asioista. En minäkään aio miehelleni kertoa kaikkea entisestä elämästäni, enkä todellakaan halua tietää kaikkea hänen entisestä elämästään. Ei hänen entiset suhteensa mulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että kun mies sanoi ettei tehnyt mitään, tarkoitti ettei harrastanut seksiä tämän naisen kanssa. Miehen mielestä viestittely ei ole mitään. Naisen numeron hän on säästänyt koska vaikka ei ollutkaan varsinaisesti kiinnostunut, oli kuitenkin hyvin imarreltu saamastaan suorasta huomiosta, ja alitajuisesti haluaa vaalia muistoa tästä tunteesta.
Tämä on kaikista todennäköisimmin täsmälleen oikea veikkaus siitä miten asiat meni.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka alkaa heti kertoa juttuja ja näyttää kuvia naisista, jotka ovat olleet kiinnostuneita tai joiden kanssa on ollut...Ei jatkoon. Varmaan mies muuten sille "puhelinnumeronsa paperilapulla jättäneelle" naiselle nyt viestittelee, miten sinä suorastaan räjähdit mustasukkaisuudesta, kun tuli sattumalta puheeksi että he ovat tekemisissä...
Asiahan ei mennyt ollenkaan noin, sun sisälukutaito on hieman huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis
- mies on jo aiemmin kertonut, että joku nainen on antanut hänelle puhelinnumeronsa paperilapulla? Minkä ihmeen takia?
- nyt mies halusi näyttää sinulle halusi näyttää kuinka erilaiselta kyseinen nainen näyttää kuvassa kuin livenä? Minkä ihmeen takia?
Kyllä itselläni olisi päällimmäinen kysymys, että minkä ihmeen takia hän ylipäänsä haluaa jauhaa jostain random-naisesta. Pyrkiikö hän tarkoituksella tekemään sinut mustasukkaiseksi?
En tiedä, hän on aiemminkin puhunut muista naisista. Esim. salilla on kuulemma joku nainen joka haluaisi hänen kanssaan parisuhteeseen, ja joku entinen treffikumppani on kuulemma sanonut että mies näyttää puoliksi latinolta jne. Ja kuulemma jotkut nuoret tytöt ovat pyytäneet miestä salilla näyttämään miten tehdään kyykkyjä. Olen vain ajatellut että nämä ovat ihan normaaleja puheita, mutta kyllä hän aika paljon muista naisista puhuu nyt kun alkaa oikein miettimään asiaa.
Ap
Jumaliste, millaisten ihmisten kanssa olet elämäs viettänyt jos sun mielestä tuo on normaalia puhetta? Oksu multa lentäis jos mies selittäis jotain tuommosta pskaa.
Niin, oksu lentäis jos mies puhuu, vaikka naisille tuollainen puhe on enemmän kuin yleistä. Aina naisia muka kytätään ja halutaan kaikenlaista, vaikka vain päivää sanottais.
Jotku miehet joutuvat tuollaisiin tilanteisiin ihan vain siksi, että ovat joko niin hyvän näköisiä tai mukavia tai peräti molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tässä ei ole kyse mistään mustasukkaisuudesta, ihan sama mitä he ovat touhuilleet joskus. Mutta sain sellaisen käsityksen että hän oli aiemmin valehdellut, ja siksi kysyin häneltä asiasta. Eli se valehtelu oli se pointti, mutta minä olinkin vissiin itse kuitenkin ymmärtänyt väärin.
Ap
Mitä sinä muka ymmärsit väärin? Mies ensiksi kielsi ottaneensa naiseen yhteyttä, mutta sitten yhtäkkiä olikin ottanut yhteyttä... Eli mies puhui itsensä pussiin ja mokasi ja sen seurauksena hermostui. Ja nyt sinä muka koet ymmärtäneesi väärin?
Ap ei missään vaiheessa sanonut, että mies ois kieltänyt ottaneensa yhteyttä, vaan sanoneensa, että "mitään ei tapahtunut".
Vierailija kirjoitti:
Mies on jotenkin vam mainen jos ei älyä olla ääneen miettimättä toisen, itse kertomansa mukaan miehestä muinoin kiinnostuneen, naisen ulkonäköä kun paikalla on tavallaan naisystävä...
Miten te ette suurin osa tajua? Kyseessä on ap:n ja miehen yhteinen tuttavanainen, jonka vuoksi ap on epävarma ja mustasukkainen ja siksi kuulustelee miestä tästä naisesta. Aivan täysin ymmärrettävää, että mies on ensin vähätellyt asiaa kun ap on kysellyt. Koska oikeastihan viestittely EI OLE MITÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin A) mies valehteli ja B) mies halusi näyttää sinulle tuollaisen entisen ihastuksensa kuvaa (uskoisin, että kiinnostusta on ollut oikeasti puolin ja toisin)!? Miksi? Teidänkin juttua on niin vähän takana, niin ihmettelen mitä mies yritti saavuttaa sillä, että pyrkii negaamaan toista naista? Oletan siis, että mies ajatteli, että nainen on kuvassa paremman näköinen, kuin livenä? Vai toisinpäin?
En tiedä miksi hän sanoi niin, mutta varmaan siis tarkoitti että näytti paremmalta kuvassa kuin livenä (nainen näytti siis oikeasti aivan tunnistamattomalta kuvassa). Hän puhuu aika negatiivisesti muista naisista, kuten myös ex-rouvastaan. Hän oli kuulemma täys hullu, sekopää ja psyykkisesti aivan sairas. Mutta olen ajatellut vaan, että ehkä asia on oikeasti näin ja hän vain kokee tarvetta purkaa asiaa.
Ap
Apua. Kokee tarvetta purkaa asiaa jollekin muutaman kuukauden tapailukumppanille? Onko hänellä lapsia tuosta edellisestä liitosta? Kuinka paljon teillä on oikein ikäeroa, jos mies on jo neljäkymppinen? Ainakin tämän ketjun perusteella mitä olet miehestä kertonut, niin HÄN on se täys hullu, sekopää ja psyykkisesti aivan sairas. Ei tosiaan mitään normaalin 40v. aikuisen miehen puheita...
Meillä on noin 15 vuotta ikäeroa. Hänellä ei ole lapsia. Hän on myös haukkunut exänsä uutta miestä minulle esim. näin: kun ajetaan tietyn paikan ohi jossa se on töissä, mies sanoo ”pitää kattoa näkyykö terroristi-n*****iä”, viitaten siis siihen exän uuteen mieheen. Ja hän on kysynyt mun kavereista (jotka ovat homoja) että ”olikos h*nttareilla kova meno päällä?” jne. Olen vain ajatellut että no hän vaan on semmoinen että heittää välillä mitä sylki suuhun tuo. Ja itsekin olen kertonut jo aikaisessa vaiheessa hänelle kaikenlaista esim. entisistä suhteista, ja ehkä siinä samalla hänkin on ottanut alunperin puheeksi joitain menneitä naisjuttujaan. Toki nyt myöhemmin puhunut niistä milloin missäkin tilanteessa.
Ap
Ok, tämä nyt sit kertoo sen, että koko aloitus on provo. Että mien muka puhuu noin ja ap vaan herttaisena ja hyväuskoisena seuraa vierestä, mut tajuaa kuitenkin poimia tänne kerrottavaksi tällaiset yksityiskohdat.
Juu ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä viestejä kun lukee en yhtään ihmettele miks ikinä ei löydy kumppania ja itkettää ku ollaan yksin. Ei kukaan jaksa mustasukkaisia hulluja. Kun yks viesti on jo syy erota.
Niinpä. Ja hirvee määrä alapeukkuja tälle kommentille.
Jos on tapaillut muutaman kuukauden ja mies on sivuttanut suhteen alkupuolella jonkun menneen tapahtuman kuittaamalla parin viikon viestittelyn ei-minään, niin asia päätyy keskustelupalstalle ja täällä lynkataan valehtelijaksi?!?
Onko ap sun mielestä tekstittely sit jotain? Ehkäpä miehen kategoriassa tapailu ja intiimi kanssakäyminen on jotain, mut viestittely ei mitään, jollei se johtanut mihinkään? Ehkäpä hän ei halunnut vaarantaa suhdetta sun kaa kertomalla heti alkuun jotain mikä on sulle epämieluisaa? Nyt sä sit pilaat kaiken. Asiat kun hyvin harvoin on mustavalkoisia.
Millon ihmiset tajuavat, että ennen suhteen alkua tapahtuneet asiat eivät yksinkertaisesti kuulu suhteeseen, eikä niistä voi syyllistää? Helppo kuvitella tilanne, jossa mies haluaa valehdella kun nainen kuulustelee vanhoista asioista. En minäkään aio miehelleni kertoa kaikkea entisestä elämästäni, enkä todellakaan halua tietää kaikkea hänen entisestä elämästään. Ei hänen entiset suhteensa mulle kuulu.
Ap:n mieskö tänne on saapunut puolustelemaan :D käsitin asian kylläkin niin, että mies on pikemminkin ihan pyytämättä kertonut asioita ja leveillyt asioilla joita ap ei edes olisi välttämättä halunnut kuulla
Minä olin 8 vuotta tuollaisen miehen kanssa. Nyt on mennyt eron jälkeen jo neljä vuotta toipuessa. Älkää tuhlatko arvokkaita vuosianne, kuten minä tein.
Älä viitsi olla tuollainen kynnysmatto.
Mies kusettaa sinua.
Narsistin keskustelutyyli -ketju kutsuu. Toivottavasti ap on jo lempannut miehen.
Mun eksä ujutti omia eksiään kaikkiin ihme sivulauseisiin ja tarinoihin. Näytti niiden kuvia, mutta ei kertonut, että ovat eksiä. Ja tarinoissa piti aina vaihtaa vähintään henkilöt eli ap:n mies on jättänyt oman numeronsa sen naisen pöydälle ja nainen suostunut viestittelyyn, ehkä seksiinkin.
Mun mies 65-vuotias on just tuollainen. Aivan kauhea.
Mutta, kuitenkin hänestä tykkään, vaikka tiedän tulevani henkisesti pahoinpidellyksi.
On hyvin todennäköistä, että miehesi ei ole saanut mitään puhelinnumerolappua.
Sadisti miehesi on. Mutta ym,ärtän, että suhteessa voi olla hyviäkin hetkiä, jotka sitten kompensoivat nuo nöyryytyksen.
Mies, joka alkaa heti kertoa juttuja ja näyttää kuvia naisista, jotka ovat olleet kiinnostuneita tai joiden kanssa on ollut...Ei jatkoon. Varmaan mies muuten sille "puhelinnumeronsa paperilapulla jättäneelle" naiselle nyt viestittelee, miten sinä suorastaan räjähdit mustasukkaisuudesta, kun tuli sattumalta puheeksi että he ovat tekemisissä...