Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko noiden nutrilett-kuurien aikana juoda kahvia?

Vierailija
22.04.2015 |

Tai siis rn ajatellut kokopäiväiseksi nutraajaksi, vaan että aamupalan ja lounaan töissä syön nornaalisti, mutta sit välipala, päivällinen ja iltapala ois nutrilett/tai vastaaja tuote.

Aamuun ja lounaaseen mulla kuuluu olennaisena osana kahvi :) eikai se estä tällaista puolittaista nutrausta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei estä kunhan et sokeria laita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa juoda, kunhan ei laita sokeria siihen. Tosin kun vain osanutraat, niiin ihan sama vaikka laittaisit sitäkin. Aika vähän siinä on kaloreita kumminkin. Täysnutrauksessa sokeria on vältettävä koska ketoositila loppuu helpolla jos saa liikaa kaloreita ja hiilareita.

Vierailija
4/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa siis laittaisin kahviin. Jos kunnon nutrauksen tavoite on ketoosi (jolloin ei tunne nälkää), niin ei kai toi mun osanutraus oo sit kauhea nälkäkuuri?

Yleensä oon tällaisia kuureja vastaan, mut nyt syön periaatteeni, koska elämäntilanne on just nyt sellainen, etten vaan pysty diettaamaan normaalilla tavalla (siis nornaalit ruokailut) tarkoitus ois saada turvotusta ja pari kg nesteitä pois :)

Vierailija
5/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et vedä yhtä tiukkaa viikkoa täysnutrausta?

Vierailija
6/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:09"]Miks et vedä yhtä tiukkaa viikkoa täysnutrausta?
[/quote]

Saako siinä tarpeeksi kaikkia ravintoaineita? Ajatuksen tasolla kamalaa syödä viikko pelkkää jauhoa, ei vihanneksia eikä muuta...

Tai miltä kuulostaa täysnutraus, mut kumminkin 2-3kahviakuppia maidolla päivässä, sekä rasia kirsikkatomaatteja?

Vierailija
7/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:06"]

Maitoa siis laittaisin kahviin. Jos kunnon nutrauksen tavoite on ketoosi (jolloin ei tunne nälkää), niin ei kai toi mun osanutraus oo sit kauhea nälkäkuuri? Yleensä oon tällaisia kuureja vastaan, mut nyt syön periaatteeni, koska elämäntilanne on just nyt sellainen, etten vaan pysty diettaamaan normaalilla tavalla (siis nornaalit ruokailut) tarkoitus ois saada turvotusta ja pari kg nesteitä pois :)

[/quote]

Minusta osanutraus on kamala nälkäkuuri ja ihmisrääkkäystä. 

Nutrilettin VLCD-tuotteiden ideahan nimenomaan on, että se aikaansaa ketoositilan joka vie nälän. Osanutrauksella et pääse ketoosiin, ja ei ne tuotteet itsessään ilman sitä pidä nälkää mitenkään erityisen hyvin. Kiusaat itseäsi nälällä siis koko ajan, etkä saa edes kovin nopeaa painonpudotusta, koska syöt tavallistakin ruokaa jolloin kalorit on täysnutrausta paljon ylempänä. 

"Saako siinä tarpeeksi kaikkia ravintoaineita? Ajatuksen tasolla kamalaa syödä viikko pelkkää jauhoa, ei vihanneksia eikä muuta..."

No todellakin saa, siihenhän ne on suunniteltu. Itse olen ollut 10 viikkoa pelkästään suklaa-nutrilettillä, hyvin meni. Vain ekat muutama päivä oli tukalia kun ei ollut kroppa vielä mennyt ketoosiin.

Vierailija
8/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nutrasin aikoinani 16 viikkoa. Siis täysnutrauksella olin. Niistä saa kaiken

Vierailija
9/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm no pitäiskö sit kokeilla täysnutrausta... maitoa ja kahvia saa siis käyttää.

Mitkä ois parhaimman makuisia? Tau hinta ja laatusuhteeltaan parhaita? Ainakin nutriletin suklaapatukat on ehdoton ei, ne ei sovi mahalla.

Voinko yhdistellä nutriletin ja esim naturdietin pirtelöitä?

Vierailija
10/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi