Olisin pärjännyt hyvin jos mulla ei olisi fyysisiä sairauksia.t.ammattivalittaja
Olisin voinut alkaa siivoojaksi,kokiksi tms eikä mun oppimisvaikeuksista olisi ollut mitään haittaa.
Kommentit (30)
Liikkuisit ja urheilisit. Jos valitat vain sohvaperunana niin kai sairaudetkin vain pahenee siitä. Mitä ne fyysiset vaivat on sitten tarkalleen?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:30"]
Liikkuisit ja urheilisit. Jos valitat vain sohvaperunana niin kai sairaudetkin vain pahenee siitä. Mitä ne fyysiset vaivat on sitten tarkalleen?
[/quote]
Vasen jalka 4cm oikeaa lyhyempi,skolioosi,välilevytyrä,pahat rytmihäiriöt,sjögrenin syndrooma ja pco.ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:24"]
Olisit pärjännyt vielä paremmin ilman henkisiä sairauksia.
[/quote]
Kerro mitä ne on? mulla ei ole muuta kuin oppimisvaikeuksista tietoa.ap
Mulla sama juttu.
Mieti, miten oltaisiin pärjätty silloin, kun oli yehtävä rankkaa työtä tai kuoli nälkään.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:31"]
[/quote]
Vasen jalka 4cm oikeaa lyhyempi,skolioosi,välilevytyrä,pahat rytmihäiriöt,sjögrenin syndrooma ja pco.ap
[/quote]
Kyllä sulle varmasti joku toimistotyö kävisi kun olet kuitenkin aina koneella.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:40"]
Mulla sama juttu. Mieti, miten oltaisiin pärjätty silloin, kun oli yehtävä rankkaa työtä tai kuoli nälkään.
[/quote]
Varmaan sitä olisi jotain keksinyt esim mennyt naimisiin ja mies elättänyt kuten nykyäänkin.ap
[/quote]
En ole ap mutta kroonisesti monisairaana ärsyttää nämä tällaiset ohjeet. Kaikki eivät vaan sairauksiensa takia pysty liikkumaan ja urheilemaan, ja se vituttaa jo itseäkin, saati kun muut vielä paheksuu kun on sohvaperuna.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:31"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä sulle varmasti joku toimistotyö kävisi kun olet kuitenkin aina koneella.[/quote]
Tottakai kävisi en vaan ole oppimisvaikeuksien takia saanut merkonomin tutkintoa suoritettua vaikka varmaan 5 kertaa olen yrittänyt.ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:30"]
[/quote]
[/quote]
Unohdit sen syövän.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:25"]Ap.mites sun syöpä voi?
[/quote]
miten sun erektio-ongelmat?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:31"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:30"] Liikkuisit ja urheilisit. Jos valitat vain sohvaperunana niin kai sairaudetkin vain pahenee siitä. Mitä ne fyysiset vaivat on sitten tarkalleen? [/quote] Vasen jalka 4cm oikeaa lyhyempi,skolioosi,välilevytyrä,pahat rytmihäiriöt,sjögrenin syndrooma ja pco.ap [/quote] Kyllä sulle varmasti joku toimistotyö kävisi kun olet kuitenkin aina koneella.[/quote] Tottakai kävisi en vaan ole oppimisvaikeuksien takia saanut merkonomin tutkintoa suoritettua vaikka varmaan 5 kertaa olen yrittänyt.ap
[/quote]
Mut heitettiin pomon määräyksestä toimistoon vaikka olen puuseppä. Hyvin olen pärjännyt vaikka tylsäähän tämä on.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:31"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:30"] Liikkuisit ja urheilisit. Jos valitat vain sohvaperunana niin kai sairaudetkin vain pahenee siitä. Mitä ne fyysiset vaivat on sitten tarkalleen? [/quote] Vasen jalka 4cm oikeaa lyhyempi,skolioosi,välilevytyrä,pahat rytmihäiriöt,sjögrenin syndrooma ja pco.ap [/quote] Kyllä sulle varmasti joku toimistotyö kävisi kun olet kuitenkin aina koneella.[/quote] Tottakai kävisi en vaan ole oppimisvaikeuksien takia saanut merkonomin tutkintoa suoritettua vaikka varmaan 5 kertaa olen yrittänyt.ap
[/quote]
Mut heitettiin pomon määräyksestä toimistoon vaikka olen puuseppä. Hyvin olen pärjännyt vaikka tylsäähän tämä on.
[/quote]
Kiva kun olet saanut toisenlaisia töitä mutta toimistohommiin on tosi vaikea päästä ilman koulutusta.ap
Monella on cp-vamma ja silti ne opiskelee yliopistossa tms.
Pco ei haittaa työelämässä mitenkään. Mutta en surisi sitä, etten olisi päässyt keittiölle ja siivoamaan. Pienipalkkaista raskasta hommaa.
Enemmän niistä sun oppimisvaikeuksista on ollut haittaa. Mietipä vaikka Stephen Hawkinsia, kummalla teistä on enemmän fyysisiä rajoitteita?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:47"]
[/quote]
[/quote]
Kiva kun olet saanut toisenlaisia töitä mutta toimistohommiin on tosi vaikea päästä ilman koulutusta.ap
[/quote]
Minä jouduin niihin, en halunnut. En viitsi kertoa missä olen töissä mutta mun paikan saisit varmasti täällä ei ole niin nuukaa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:04"]
Enemmän niistä sun oppimisvaikeuksista on ollut haittaa. Mietipä vaikka Stephen Hawkinsia, kummalla teistä on enemmän fyysisiä rajoitteita?
[/quote]
On ollut oppimisvaikeuksista haittaa mutta tarkoitin sitä että jos edes olisin ollut fyysisesti terve niin olisin pystynyt fyysisiin töihin.ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:04"]
[/quote]
On ollut oppimisvaikeuksista haittaa mutta tarkoitin sitä että jos edes olisin ollut fyysisesti terve niin olisin pystynyt fyysisiin töihin.ap
[/quote]
Mutta jos sulla ei olisi ollut oppimisvaikeuksia, olisit pystynyt opiskelemaan sellaisen ammatin,j ossa fyysisistä sairauksistasi ei olisi ollut mitään haittaa. ja palkkakin kaikella todennäköisyydellä suurempi kuin siivoojalla.
Olisit pärjännyt vielä paremmin ilman henkisiä sairauksia.