Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsin miehen ja perheen perustamisen sijaan nukkekoti- ja pullip-nukkeharrastukset. En ole katunut : D

Vierailija
02.01.2022 |

Kun ei ole tullut vastaan semmoista miestä, joka oikeasti osaisi ajatella muita kuin itseään, niin ajattelin, että miksi enää tuhlata aikaa olemattoman etsimiseen. Suosittelen muillekin!!!!

N29

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tyytyä piian rooliin eikä tuhota kehoaan lapsienhankinnalla.

Vierailija
2/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä valinnut

N125

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin puutarhanhoidon. Tasa-arvoinen suhde: Minä kastelen ja ravitsen ja kasvit antavat minulle satoaan :)

Vierailija
4/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä valinnut

N125

Valitisin. Minulla on vapaatahto. Jää enemmän aikaa lukemisellekin. Elämä on muutenkin liian lyhyt käydä läpi kaikki kiinnostavat kirjat, parempi kun ei ole ruikuttavaa ukkelia siinä välissä hidasteena.

ap

Vierailija
5/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullip?

Vierailija
6/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsin puutarhanhoidon. Tasa-arvoinen suhde: Minä kastelen ja ravitsen ja kasvit antavat minulle satoaan :)

Onnittelut : ) Itse olen kokeillut vasta pienimuotoisesti vain huonekasvien parissa, mutta ehkä uskaltaudun joskus kokeilemaan vaikka maustekasveja. Pienimuotoista toki sekin, mutta pienin askelin etipäin.

ap

Vierailija
7/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin miehen, joka tykkää ostaa minulle bjd-nukkeja lahjaksi. Toki tämä ei ollut valintakriteeri.

N25

Vierailija
8/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullip?

Joo, pitäis kai isolla kirjoittaa oikeaoppisesti. Ajattelin nimeä tässä lähinnä yleisnimityksenä näille tämän tyylisille nukeille. Tosin Pullip-sarjaa nämä minun tämän hetkiset neitoset on eli ei muuta lajia nukkekodin asukkeja lukuun ottamatta.

ap

Vierailija
9/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsin miehen, joka tykkää ostaa minulle bjd-nukkeja lahjaksi. Toki tämä ei ollut valintakriteeri.

N25

Toivottavasti on hyvä mies myös muutenkin : ) Itselläni iski vuosien etsimisen jälkeen totaalinen tympääntyminen. Kaikki  järjissään olevat miehet on jo varattu tai kätkeytyneet niin hyvään piiloon, että tuskin koskaan löydän XD

ap

Vierailija
10/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
11/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö näitä Kullip-nukkeja jossain "isojen tyttöjen" kaupoissa? 

Vierailija
12/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että kukaan pystyy luomaan merkityksellisen elämän noista aineksista, mutta eihän siinä mitään. 

Vierailija
13/15 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät huolehdi sinusta vanhana.

Vierailija
14/15 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät huolehdi sinusta vanhana.

No ei kyllä mieskään huolehdi. Siitä joutuu huolehtimaan.

Vierailija
15/15 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kategoriaa naama kuin petolinnun perse -naiset keskustelee "miten ei halunnut miestä".

Teidän naamoilla ja rungoilla se onnistuu ilman haluakin. Muistakaa hankkia se suriseva 25cm nukkekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi