Tekisi mieli pukeutua avokaulaisempiin puseroihin
Mutta en kehtaa. Minusta tuntuu että Suomessa katsotaan pahalla (varsinkin muiden naisten toimesta) jos rintavako vilahtaa vähänkin. Niinpä peitän sen ja harmittelen etten ole rohkeampi.
N42
Kommentit (39)
Kaulahuivi nyt pitää olla. On sen verran kylmää.
No en tarkoittanutkaan että haluaisin pakkasessa viilettää kaula paljaana.
Mitenkäs muut naiset, rohkenetteko pukeutua juuri niin kuin haluatte, vai onko muillakin tällaista kehtaamattomuutta? Tai miehet?
Vierailija kirjoitti:
No niin, sieltähän se eka alapeukku heti tuli - mitäs minä sanoin siitä paheksunnasta.
Ap
Jos olet noin herkkähipiäinen niin sitten ei tietenkään kannata tehdä yhtään mitään vähänkään rohkeaa :D Mutta kokemuksesta vinkkinä; kyllä se rohkeus on lopulta ihan päätös. Itse olen isorintaisena käyttänyt aina melko avokaulaisia naisellisia paitoja ja mekkoja enkä ole paheksuntaa huomannut. Tai sitten olen siihen vain jo niin tottunut, etten edes huomaa tai jaksa välittää? Paljon vapauttavampaa on pukeutua juuri niin kuin itse tykkää, kun muiden mielipiteitä tai reaktioita et pysty hallitsemaan koskaan. Todella, todella harvoin kukaan kehtaa tulla sanomaan päin naamaa pukeutumisestani ja silloin kun joku on niin tehnyt, kyseessä on ollut muutenkin pahansuopa ja katkera ihminen. Enemmän tulee kehuja tyylistä ja pitkiä tuijotuksia, mutta en todellakaan ala analysoimaan jokaista katsetta kuka nyt katsoi hyvällä ja kuka pahalla.
En ymmärrä, mikä tarve sitä tissivakoa arkipukeutumisessa on esitelläkään, talvella nyt varsinkaan. Kyllä siitä tulee vaikutelma miesten huomion hakemisesta. Muista sitten, ettet tekopyhästi valita, jos joku ääliö tuijottaa tai kommentoi.
Surullista, jos ei tuossa iässä jo uskalla pukeutua niin kuin haluaa.
Minullakin on useita sellaisia. Onneksi voin ihan rauhassa pukeutua niihin ja muihin vaatteisiini, kun olen näin aikuisena oppinut olemaan piittaamatta/kiinnittämättä huomiota mitä muut ajattelevat. Hyödyllinen taito olisi sinunkin oppi, vink vink.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä tarve sitä tissivakoa arkipukeutumisessa on esitelläkään, talvella nyt varsinkaan. Kyllä siitä tulee vaikutelma miesten huomion hakemisesta. Muista sitten, ettet tekopyhästi valita, jos joku ääliö tuijottaa tai kommentoi.
En ole ap, mutta käytän esim. v-aukko neuleita ja kauluspaitoja ja t-paitoja ihan missä paikoissa vaan, myös arkipukeutumisessa. :D Vaikka menisin äitini luo syömään/kahville huvikseen (ei juhlia tai mitään)…. siellä nyt ei miehiä ole eikä muitakaan kuin me kaksi niin mistä päättelet, että niin tehtäisiin miesten huomion takia? Tai menen vain ja ainoastaan ystävättärelleni istumaan iltaa, siellä olemme vain me kaksi naista niin sorry… logiikkasi pettää.
Tottakai voit pukeutua miten haluat. Itse en haluaa avaraa kaula-aukkoa, koska miesten katse jää valitettavan usein sitten sinne.
Avara aukko on ihana työvaate. Saa miesten katseet ja naisten vihat. Kun olen lisäksi kurvikas, ei töissä paljon naiset työntekoa häiritse, mutta miehet liimaantuu melkein kiinni.
Kuinka avokaulaisesta sitten on kyse? Joku tällainen olisi kyllä jo aika mauton https://maryteaches.com/wp-content/uploads/2016/05/sticky-silicone-bra-…
Vierailija kirjoitti:
Avara aukko on ihana työvaate. Saa miesten katseet ja naisten vihat. Kun olen lisäksi kurvikas, ei töissä paljon naiset työntekoa häiritse, mutta miehet liimaantuu melkein kiinni.
Miksi haluat tisseilläsi miesten huomiota työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta käytän esim. v-aukko neuleita ja kauluspaitoja ja t-paitoja ihan missä paikoissa vaan, myös arkipukeutumisessa. :D Vaikka menisin äitini luo syömään/kahville huvikseen (ei juhlia tai mitään)…. siellä nyt ei miehiä ole eikä muitakaan kuin me kaksi niin mistä päättelet, että niin tehtäisiin miesten huomion takia? Tai menen vain ja ainoastaan ystävättärelleni istumaan iltaa, siellä olemme vain me kaksi naista niin sorry… logiikkasi pettää.
Eikö v-aukkoinen paita ole ihan normaalia käyttää?
Vierailija kirjoitti:
"Kun olen lisäksi kurvikas"
Niih räväkkå rempseä kurvikas. Läskiplösö sinä olet.
Katkerat Kaarinat kateuttaan kotkottaa
Kyllä me tiedetään että sulla on tissit ilman niiden näyttämistäkin. Ei tarvitse vaivautua. 🤭
Minä tykkään enkä tuomitse. Tykkään vielä enemmän kun nainen huomaa sen ja alkaa hymyilyttää häntäkin. Mitä sitä piilottelemaan jos on mitä näyttää ja huomio tuntuu hyvältä, hittoako se muille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Olen työpaikallani ainoa hoikka ja normaalipainoinen nainen niiden "kurvikkaiden" keskellä.
Ei tarvitse esitellä tissejä kun huomiota tulee muutenkin. Ja sekös niitä "kurvikkaampia" ärsyttää kun latovat tissit tiskille eikä siltikään saa huomiota.
Heilahtelevatko utareesi puolelta toiselle kun kiehnäät työtovereittesi edessä?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa "valittaa" jos joku rupeaa kommentoimaan. Milloin hyviin tapoihin on kuulunut ääneen kommentoida toisten pukeutumista? Ärsyttävä asenne, jolla voidaan oikeuttaa oikeastaan ihan mitä tahansa perseilyä. Jos minusta jollakin on ruma naama, onko ihan oikeutettua mennä sanomaan siitä asianomaiselle ja vaikka perustella sitä sillä, että itsepähän ei peitä naamaansa ihmisten ilmoilla kulkiessaan?
No niin, sieltähän se eka alapeukku heti tuli - mitäs minä sanoin siitä paheksunnasta.
Ap