Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäkää jo ymmärtää, että ketjuissa on MONTA ERI VASTAAJAA

Vierailija
21.04.2015 |

Tavallinen keskustelu täällä menee näin:

MITÄ TARJOTTAVAA JUHLIIN 50-VUOTISJUHLIIN?

Vierailija: sampanjaa, mansikoita, kakku. Jotain kunnon ruokaa myös.
Vierailija: Paljon alkoholia! Ja voileipäkakku.
Vierailija: voileipäkakku on pahaa.
Vierailija: eipäs ole, jos sen osaa valmistaa hyvin.
Vierailija: Olen maistanut kymmeniä enkä pitänyt yhdestäkään.
Vierailija: vai ihan kymmeniä? :D tuskinpa... Miksi edes jankkaat jostain voileipäkakusta?? Kysyit neuvoa ja heti kun saat neuvoja, lyttäät ne. Säälittävää!

AINA SAMA JUTTU! Tiedoksenne: monilla on tapana kommentoida ketjuun täysin out of nowhere ilman sen suurempaa pointtia. Kaikki viestit eivät aina ole ap:n. Yrittäkää jo vihdoin ymmärtää, että tämä on palsta, jolla kirjoittelee varmaan sata ihmistä samaan aikaan. Ihan todellisia, erillisiä ihmisiä. LOPETTAKAA SE SAAMARIN SYYLLISTÄMINEN ASIOISTA, JOITA AP EI OLE EDES SANONUT.

olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä samaa kaavaa. rasittavaa palata omiin ketjuihin ja vastailla sivutolkulla: raivoat minulle jonkun randomin kirjoituksista - taas...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa myös nää "tunnistukset"

Oot S Hämeestä???!?? :0:0:0:0

Vierailija
42/46 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:46"]

Hitto unohdinko taas lukita tän suljetun osaston oven kun sä oot taas vapaana.. ei juma on se auki! No ei mee kauaa kun poliisit on sun ovella, odottele rauhassa.

[/quote]

Millä ovella?? Meikä juoksee täällä raitilla pää kolmantena jalkana, luulikko nää että meen heti ensimmäisenä kotia, jos suljetulta karkaan??

[/quote]

Sun puhelimessa on paikannus päällä! Et voi heittää sitä pois koska sitten et pääse av:lle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:52"]

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????NYT KUOLEN.MUSTA TUNTUU ETTÄ SÄ VAINOAT MUA. EI TÄÄ OO SUN PALSTAS.JOTEN PAINU VITTUUN.

[/quote]

Vierailija
44/46 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa kun mua naurattaa

Vierailija
45/46 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:27"]Minullakin on rumat jalat, MISTÄ TIESITTE??? Pitääkö laittaa foliohattu päähän ettei palstalaiset näe mun jalkoja?
[/quote]

Laita mieluummin sitä foliota jalkojes ympärille, niin kukaan ei nää sun jalkoja! Toimii kesälläkin! Tosin helteillä voi tulla pikkasen kuuma, ja ihmiset saattaa vähän tuijottaa jos shortsien tai hameen kanssa käytät.

Vierailija
46/46 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hämmästelen, että moni on kovin tosissaan. Ei tajuta, että täällä kuka vaan voi olla mitä tahansa. Jopa samassa ketjussa eri rooleissa.
Esim älytön, koukuttava prvo. Ap tunnustaa. Joku huutaa, että tule ap kertomaan, että olikin totta. Joku tulee kertomaan, ettei ollutkaan provo.
Kaikki otetaan todesta.
Tai joku sanoo, mene pois. Kysyn x asiaa, tää on mun kehu. Haloo. Täällä ei voi mitenkään kontrolloida mihin suuntaan ketjut menee. Paitsi vastaamalla itse itselleen. " minäkin olen ajatellut..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi