Yrittäkää jo ymmärtää, että ketjuissa on MONTA ERI VASTAAJAA
Tavallinen keskustelu täällä menee näin:
MITÄ TARJOTTAVAA JUHLIIN 50-VUOTISJUHLIIN?
Vierailija: sampanjaa, mansikoita, kakku. Jotain kunnon ruokaa myös.
Vierailija: Paljon alkoholia! Ja voileipäkakku.
Vierailija: voileipäkakku on pahaa.
Vierailija: eipäs ole, jos sen osaa valmistaa hyvin.
Vierailija: Olen maistanut kymmeniä enkä pitänyt yhdestäkään.
Vierailija: vai ihan kymmeniä? :D tuskinpa... Miksi edes jankkaat jostain voileipäkakusta?? Kysyit neuvoa ja heti kun saat neuvoja, lyttäät ne. Säälittävää!
AINA SAMA JUTTU! Tiedoksenne: monilla on tapana kommentoida ketjuun täysin out of nowhere ilman sen suurempaa pointtia. Kaikki viestit eivät aina ole ap:n. Yrittäkää jo vihdoin ymmärtää, että tämä on palsta, jolla kirjoittelee varmaan sata ihmistä samaan aikaan. Ihan todellisia, erillisiä ihmisiä. LOPETTAKAA SE SAAMARIN SYYLLISTÄMINEN ASIOISTA, JOITA AP EI OLE EDES SANONUT.
olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä samaa kaavaa. rasittavaa palata omiin ketjuihin ja vastailla sivutolkulla: raivoat minulle jonkun randomin kirjoituksista - taas...
Kommentit (46)
Täällä käy päivässä varmaan kymmeniätuhansia ihmisiä, jos tää on suositumpi kuin S24, jossa suunnilleen tuo määrä. Eli ei taida olla kovin monta itsensä kanssa keskustelijaa... Myöskään ketään ei voi tunnistaa pelkän tyylin perusteella.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:31"]
Ootko sä se jolla on rumat jalat ja joka ei siksi voi käyttää shortseja kesällä?
[/quote]
Mikä tää juttu on? Oon joskus tehnyt aloituksen rumista jaloistani!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:31"]
Ootko sä se jolla on rumat jalat ja joka ei siksi voi käyttää shortseja kesällä?
[/quote]
Mikä tää juttu on? Oon joskus tehnyt aloituksen rumista jaloistani!
[/quote]
Minä tein eilen! Wohou!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:30"]Miksi huudat? Minä luulin, että oon ainut tällä palstalla, mutta näköjään meitä on kaks.
[/quote]
xd
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:26"]EN YMMÄRRÄ!!!!!!
[/quote]
Ethän sinä koskaan!!!! Silloinkin siinä yhdessä keskustelussa vänkäsit tunnin, kun et vaan tajunnut...
Minullakin on rumat jalat, MISTÄ TIESITTE??? Pitääkö laittaa foliohattu päähän ettei palstalaiset näe mun jalkoja?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:26"]EN YMMÄRRÄ!!!!!! [/quote] Ethän sinä koskaan!!!! Silloinkin siinä yhdessä keskustelussa vänkäsit tunnin, kun et vaan tajunnut...
[/quote]
NIINPÄ!!!!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:34"]
Tulin tuomitsemaan
[/quote]
tälle mä nauroin!ap
Hitto unohdinko taas lukita tän suljetun osaston oven kun sä oot taas vapaana.. ei juma on se auki! No ei mee kauaa kun poliisit on sun ovella, odottele rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:26"]EN YMMÄRRÄ!!!!!! [/quote] Ethän sinä koskaan!!!! Silloinkin siinä yhdessä keskustelussa vänkäsit tunnin, kun et vaan tajunnut...
[/quote]
NIINPÄ!!!!
[/quote]
Sinäki aina vaa JANKKAAT röökistä!!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:27"]Minullakin on rumat jalat, MISTÄ TIESITTE??? Pitääkö laittaa foliohattu päähän ettei palstalaiset näe mun jalkoja?
[/quote]
I'm not buying this ###!!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:34"]
Tulin tuomitsemaan
[/quote]
tälle mä nauroin!ap
[/quote]
Vittu en todellakaa nauranu!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:46"]Hitto unohdinko taas lukita tän suljetun osaston oven kun sä oot taas vapaana.. ei juma on se auki! No ei mee kauaa kun poliisit on sun ovella, odottele rauhassa.
[/quote]
SUN tekosista tietää koko kaupunki!! LASU TEHTY, nyt vain istu ja odota! TIEDÄN asioita..
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:46"]
Hitto unohdinko taas lukita tän suljetun osaston oven kun sä oot taas vapaana.. ei juma on se auki! No ei mee kauaa kun poliisit on sun ovella, odottele rauhassa.
[/quote]
Millä ovella?? Meikä juoksee täällä raitilla pää kolmantena jalkana, luulikko nää että meen heti ensimmäisenä kotia, jos suljetulta karkaan??
Taitaa olla vähän sekopäitä täällä tähän aikaan.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:27"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:26"]EN YMMÄRRÄ!!!!!! [/quote] Ethän sinä koskaan!!!! Silloinkin siinä yhdessä keskustelussa vänkäsit tunnin, kun et vaan tajunnut... [/quote] NIINPÄ!!!! [/quote] Sinäki aina vaa JANKKAAT röökistä!!
[/quote]
NIINPÄ!!! KOSKA OON RAITTIUSPOLIISI & STUMPPAA TÄHÄN-KIRJAN ILIMANEN MAINOSTAJA / MANNEKIINI
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:27"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:26"]EN YMMÄRRÄ!!!!!! [/quote] Ethän sinä koskaan!!!! Silloinkin siinä yhdessä keskustelussa vänkäsit tunnin, kun et vaan tajunnut... [/quote] NIINPÄ!!!! [/quote] Sinäki aina vaa JANKKAAT röökistä!!
[/quote]
NIINPÄ!!! KOSKA OON RAITTIUSPOLIISI & STUMPPAA TÄHÄN-KIRJAN ILIMANEN MAINOSTAJA / MANNEKIINI
[/quote]
Nii!!!!!!
H-mies on niin legendaarinen.