Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävät eivät enää tule viettämään iltaa, vaan vain puhumaan miehistä ja käväisemään jos mies jo soittaa kotiin

Vierailija
02.01.2022 |

Tai useimmiten oikeastaan valittamaan miehistä. On alkanut tuntumaan, ettei ole enää yhteistä kaveriaikaa osan ystävistä kanssa perustuen juurikin siihen, että parisuhteet ovat ykkösenä. Moni kuitenkin asuu yhdessä aviopuolisoiden kanssa, mutta miehet tuntuvat olevan huonoja suunnittelemaan jolloin kaveriaika jää vajaavaiseksi. Itse ajattelen, että kaverit ovat tärkeitä ja nähdään ajan kanssa silloin, kun oikeasti voidaan pyhittää sitä esimerkiksi keskustelulle eikä ole kiire pois. Olen huomannut prioriteettien muuttuneen täysin. Ei mitään illan istumista yhdessä enää, vaan kiireellä kylään ja kotiin miehen luo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa viettää aikaa sun kanssa kun ero tulee. Sitten saat kuunnella taas miten kamala se mies oli.

Vierailija
2/5 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin hirveä mies.....aivan kamala mies....niin hirveäää.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä naisia, jotka lopettavat välittömästi puhelun ystävättärensä kanssa, kun:

"no niin, mies tuli, hei!"

Vierailija
4/5 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on näitä naisia, jotka lopettavat välittömästi puhelun ystävättärensä kanssa, kun:

"no niin, mies tuli, hei!"

Siis vaikka itse soittavat ensin jaaritellakseen miehestään.

Vierailija
5/5 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää samat asiat. ja sitten on niitä sinkkunaisiakin joiden koko elämä pyörii miesten ympärillä vaikkei omaa olekaan; ainoat puheenaiheet on miten se ja se deittimies teki sitä ja tätä. En vaan jaksa tämmöistä. Itseäni ei kiinnosta parisuhteet eikä niistä jaarittelu. Mieluummin puhuisin politiikasta, filosofiasta, harrastuksista tai ihan pienistä asioista mitä elämässä tapahtuu koko ajan. Sen ihmisen itsensä vinkkelistä, ei minkään miehen! naiset on kyllä sairaita.