Minulla on lähestymiskielto yhteen tyyppiin, mutta olisi asiaa hänelle. Voinko joutua linnaan jos käyn hänen ovella?
Minulla on avain rappuun sillä samassa rapussa asuu muitakin tuttavia...
Kommentit (23)
No et todellakaan mene. Lähestymiskieltoa ei hevin saa, joten pysy poissa. Uskomatonta, että edes kysyt. Toivottavasti joudut putkaan, jos tavoittavat sinut sieltä!
No jos on kerran asiaa niin ei se ole niin justiinsa.
Jos sinulla on lähestymiskielto, eikös se ole aika selkeä viesti, että kyseinen henkilö ei halua olla kanssasi tekemisissä? Eikös sitä pitäisi jotenkin kuunnella ja kunnioittaa, kun on oikeusistuimen päätöksellä annettu?
Vastenmielinen tapaus, linnaan vielä joudut ja sinne kuulut.
Apn kaltaiset tyypit pitäis oikeesti lukita johkin nrljän seinän sisälle loppuiäkseen.
Anna se avain pois. Joku kerta, kun keksit ”hyvän syyn” hakeutua henkilön joudut vaikeuksiin.
Etkö voi lähettää smsää tai emailia tai asianajajan kautta?
Et tietenkään mene. Mikä sinua oikein vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan asianajajan kautta koska oon ymmärtänyt että ei saa lähestyä viesteinkään eikä soittamalla.
Ai avain hauta-arkkuun?
Mene nuolemaan näppejäsi ja jätä poloinen rauhaan.
Ei, sulla ei ole mitään asiaa hänelle. Todellakaan. Syö pääsi hullu.
Yhyyhyyy mutta ku mä haluun nähääää häneeet tää on epäreiluuuUuuuUUUuuUUuuuu!
Jos hänen autossaan on valot päällä, pyydä joku muu ilmoittamaan. Jos sinun pitää ilmoittaa jonkun sukulaisen kuolemasta, asianajajan kautta, ellei muita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi läahettää smsää tai emailia tai asianajajan kautta?
Varmaan asianajajan kautta koska oon ymmärtänyt että ei saa lähestyä viesteinkään eikä soittamalla.
Tee niin tai ainakin kysy häneltä neuvoa jos on tärkeä asia.
Ei pitäisi olla mitään asiaa, jos on lähestymiskielto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä mennä sinne rappuun. Mikäli henkilö johon sinulla on lähestymiskielto tulee omasta ovestaan ulos vaikkapa roskia viemään niin se olet sinä jonka pitää paikalta haihtua olemattomiin.
Lähestymiskielto tarkoittaa juuri sitä, että ko. henkilöä ei lähestytä. Aloittaja kuulostaa rajojenrikkojatyypiltä.
Sehän joutuu vankilaan jos menet sitä lähelle tai ainakin sen pitäisi juosta sua karkuun ettei joudu.
Tuskin. Mene vain käymään :)