Mitä tästä pitäisi nyt ajatella :(
Tapasin syksyllä miehen nettitreffi-sivuston kautta. Juteltiin pari viikkoa ennen kuin tavattiin. Ensitreffit oli menestys ja sovittiin uudet jo ennen niiden loppumista. Sen jälkeen alettiin tapailemaan säännöllisessti ja nyt ollaan nähty useita kertoja viikossa. Viihdytään toistemme seurassa, mies kehuu kauniiksi ja fiksuksi. Ehdottelee jo yhteisiä keäsuunnitelmia ja tahtoisi kuulemma matkallekin (Tallinnan reissu ollaan jo tehty). Jutellaan ja nauretaan paljon, tehdään ruokaa, lenkkeillään, käydään istumassa kahviloissa.. Mies on esitellyt minut kavereilleen sekä veljelleen. Olen elänyt viimeiset kuukaudet kuin unelmaa.
En ole nettitreffiprofiilia luonnollisesti käyttänyt kuukausiin. Tänään kuitenkin kirjauduin sisään ja päätin tsekata miehenkin profiilin - virhe... Mies oli ollut sivuston mukaan aktiivinen 2 tuntia aiemmin. Profiilissa oli täydennetty kuvausta, uusia kuvia (jopa meidän Tallinnan reissulta, minun ottama). Iski ihan kauhea olo.. miksi mies on edelleen deittipalvelussa? Eikö hän ole tosissaan mun kanssa? Mun mielestä usean kuukauden tapailu on niin vakavaa, ettei enää pitäisi deittisivuilla pyöriä. Miten otan tämän edes puheeksi miehen kanssa?
Kommentit (2)
Unohda..
Herätä oma markkinointi ilmoituksesi ja lisää yhteinen kuva...
Paras ottaa asia nopeasti esiin eikä jäädä miettimään ja vatvomaan yksin asiaa. Laitat vain viestin, että haluaisit jutella ja asia on tärkeä. Sitten kysyt rauhallisesti, että mitä tämä on ajatellut suhteestanne ja mitä sinun pitäisi ajatella tästä tilanteesta. Kuuntelet, mutta älä mene mukaan vaan pysyttele etäisenä ja rauhallisena. Harmi, mutta hyvä kun selvisi ennen kuin teitte enempää yhdessä.