Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, hyväksytkö tämän?

Vierailija
09.01.2011 |

Mies, kestääkö miehuutesi sitä, että vaimosi avoimesti sanoo haluavansa isompaa? Meillä tämä on yhteinen fantasia eikä oma mieheni todellakaan osaa olla tästä mustasukkainen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo aina naureskelee kalulleni, otan sen huumorilla ja ymmärrän ettei se tunnu juuri miltään

Mies, kestääkö miehuutesi sitä, että vaimosi avoimesti sanoo haluavansa isompaa? Meillä tämä on yhteinen fantasia eikä oma mieheni todellakaan osaa olla tästä mustasukkainen.

Vierailija
2/10 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kestäisi. Enkä usko että vaimollakaan paljon tulipesä lämpenis jos ilmottaisin että kaipaan nuorempaa ja kireämpää. "mun pitää riittää sulle" haavemaailma jne yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa sit vaimolle isomman dildon, mitä oman vehkeen koko on. Sen kyllä kestäisin, toista miestä en.

Vierailija
4/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo aina naureskelee kalulleni, otan sen huumorilla ja ymmärrän ettei se tunnu juuri miltään

No, meillä ei naureskella, mutta tunnustetaan tosiasiat: minulla on pienehkö penis (14/11) ja minusta on ihan ok, että vaimo saa isompaa, mikäli näin haluaa. Itse olen oman vajavaisuuteni tällä sektorilla pystynyt käsittelemään, vaikka jonkin aikaa siihen menikin. Tiedän myös vaimoni rakastavan minua todella paljon ja arvostavan minua kumppanina ja rakastajana yli kaiken. Peniksen koko on minusta tässä kokonaiskuvassa pieni asia.

Vierailija
5/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen koko on minusta tässä kokonaiskuvassa pieni asia.

Niin on.

Vierailija
6/10 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä ei naureskella, mutta tunnustetaan tosiasiat: minulla on pienehkö penis (14/11) ja minusta on ihan ok, että vaimo saa isompaa, mikäli näin haluaa. Itse olen oman vajavaisuuteni tällä sektorilla pystynyt käsittelemään, vaikka jonkin aikaa siihen menikin. Tiedän myös vaimoni rakastavan minua todella paljon ja arvostavan minua kumppanina ja rakastajana yli kaiken. Peniksen koko on minusta tässä kokonaiskuvassa pieni asia.

Saisitko sinä myös tiukempaa pimpsaa luvan kanssa vai onko lupa mittatilausvehkeisiin vain vaimolla?

Vierailija
7/10 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko sinä myös tiukempaa pimpsaa luvan kanssa vai onko lupa mittatilausvehkeisiin vain vaimolla?

Vastaus tähän on yksinkertainen: minulla ei ole samanlaista fetissiä tiukempiin kuin vaimolla on isoihin, joten en kaipaa muuta.

Vierailija
8/10 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oman miehen pitää kelvata jos yhdessä ollaan. On vähän vittumainen suhde-ennuste noilla pelimerkeillä.

Vierailija
9/10 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaostaan sitä, että joku vilpittömästi haluaa sinua tai ihan vaan vaihtelun vuoksi kiva välillä bylsiä vierasta.

minulla ei ole samanlaista fetissiä tiukempiin kuin vaimolla on isoihin, joten en kaipaa muuta.

Vierailija
10/10 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sanoi kerran pienessä hiprakassa,että haluaisi joskus kokea jonkun vieraan miehen rakastelun. Ajatus jäi päähäni pitkäksi aikaa ja kun hän lähti tyttöporukalla laivalla Tallinnaan,niin sanoin,että hanki rakastaja tällä matkalla,vaimo punastui ja sopersi ettei hän nyt silloin ollut tosissaan,mutta sanoin saman uudelleen.Ja hän käytti tilanteen hyväkseen,3 kertaa.. Mutta huomasi myös ettei se ollut juuri erinlaisempaa kuin meillä,joten ne ajatukset jäi. Kerrottakoon,että ollaan oltu yhdessä 22v ja olen vaimoni ensimmäinen mies,eikä muita kuin tämä yksi,hänellä koskaan ole ollutkaan,eikä tule. Meillä näin,eikä minua kaduta yhtään,vaimoa ihan vähän.