Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hermostui, kun tarjosin apuani. Mitä ihmettä käytöstä tuo on??

Vierailija
02.01.2022 |

Olimme lähdössä autolla ja ikkunat olivat jäässä. Miesystävälläni oli vain yksi, millä puhdistaa ikkunat jäästä. Sanoin hänelle, että minä voin tehdä sen, kun hän käynnisti autoa ym. Hän tiuskaisi minulle takaisin, että annan hänen nyt tehdä tämä ja miksi teen tästä näin vaikeaa. Yritin vain olla ystävällinen ja kohtelias tarjotessani apua.

Jälkikäteen hän sanoi, että tein hänestä jonkinlaisen idiootin, että ikään kuin hän ei osaisi sitä tehdä.

Olen aivan kummissani. Kukaan ei ole koskaan minulle hermostunut siitä, jos tarjoan apuani! Onko muilla tällaisia kokemuksia ja miksi tuollaisessa tilanteessa pitää suuttua?

Tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun mies tiuskii minulle. Tekee tätä (aikuisille) lapsilleenkin. Olen ymmälläni :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep

Vierailija
2/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on tuo "yksi" millä puhdistetaan ikkunat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä olet miehen kanssa jonka itsetunto on muka jostain skrabaamisesta kiinni?

Vierailija
4/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto miehellä? Veit hänen viimeisetkin miehisyyden rippeet.

Vierailija
5/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lapsuudessa lannistettu kaikesta? Keskustelisin kyllä että miten joku ikkunoiden skrabaamisessa auttaminen voi aiheuttaa tuollaista...

Vierailija
6/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla kiire?

Vierailija
7/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin sitä mieheltä kun en tiennyt. Siitä hermostui. Siis olisin puhdistanut mut ei opastanut vaan halusi itse.

AP.

Vierailija
8/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies tarvitsee jonkin sortin terapiaa. 

Vierailija
9/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että mies tarvitsee jonkin sortin terapiaa. 

Juu. Pakkopaitaan ja pyöreään huoneeseen.

Vierailija
10/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt yleisesti ottaen ei halua apua missään asiassa.

Ennemmin ajavat vaikka esim. autolla huitsin nevadaan, kun kysyvät tietä.

Joku egojuttu se on. Mies kun tietää mielestään kaikki asiat paremmin ja itse.

Vierailija
11/20 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota tuollaista riesaksesi. Miksi katselet tiuskivaa miesystävää? Ota etäisyyttä!

Vierailija
12/20 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesi, että sinulla olisi ko. homma kestänyt iäisyyden. Itse tehden onnustui nopeammin.

Vierailija
13/20 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosit "apua". Miehen olisi pitänyt kertoa/opastaa mikä on skraba ja miten sitä käytetään?

Ja ihmettelet vielä, jos toinen hermostui.

Vierailija
14/20 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miestä painoi joku muu asia. Itse huomasin että tavallisesti mitä leppoisin mieheni äkäiili ja tiuski eilen. No hänellä alkaa tänään työt pitkän loman jälkeen. Tiedän että se ärsyttää. Annoin miehen kiukutella illan yksin ja tein omia juttujani. Aamulla taas mieheni oli normaali hyväntuulinen itsensä. Satunnainen kiukuttelu ei haittaa minua jos se on tosiaan kerta kuukauteen tai harvemmin. Onhan noita huonoja päiviä välillä itselläkin. Silloin saattaa ärtyä ihan turhasta. Usein kiukuttelevassa seurassa en kyllä viitsisi aikaani pahemmin viettää.

Vierailija
15/20 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hienotunteinen ja hyvin kasvatettu. Hän varmasti pelkäsi, että sanot sen tuhman sanan. Eikö sinulle ole kotona kerrottu, että ”Sen yhden, millä jäätä raavitaan ikkunoista” nimeä ei sovi mainita ?

Vierailija
16/20 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin sitä mieheltä kun en tiennyt. Siitä hermostui. Siis olisin puhdistanut mut ei opastanut vaan halusi itse.

AP.

Anna olla, kun et kerran osaa mitään. Sotket vaan järkevän rutiinin, kun alat tietämättömyyttäsi hösläämään, ja luulet olevasi avuksi.

Vierailija
17/20 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
18/20 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurata tuota käytösmallia, että hermostuuko ja purkaa sitä sinuun antamalla ymmärtää, ettet osaa. Isäni on tuollainen vaimoaan kohtaan, alkoi pienistä jutuista, joita tämä ei osannut. Ei kukaan kuitenkaan ansaitse sitä, että tiuskitaan ja sanotaan, että et osaa, reagoit väärin, älä sano mitään. Jatkuvasti, töykeästi, niin että halveksunta paistaa läpi.

Vierailija
19/20 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin aina skraban naiselle jos oltiin lähdössä jonnekin naisen menoihin, voi hänkin tehdä jotain kun kuitenkin ajan (naisella ei ollut ajokorttia). Toisin päin olisi myös ollut ok että itse skrabaan.

Omituista käytöstä kuitenkin.

Vierailija
20/20 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin saatan kiireessä tiuskia lapsille, että menevät nyt sinnne hemmetin autoon ja laittavat vyöt kiinni samalla kun itse sormet jäässä raaputan ikiroudan paksuista alujäähtyneestä vedestä muodostunutta jääkerrosta vanhan rotiskon laseista kun pitää saada pennut hoitoon, kouluun ja itse keretä töihin eikä vaimo onnistunut edellisenä iltana laittamaan autoa lämmitykseen EIKÄ ajamaan autoa talliin.

Prkle että ärsyttää aamut. On luksusta saada lähteä omalla autolla ihan omassa rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä