Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi huono juttu fitnessbuumissa

Vierailija
21.04.2015 |

Näin miehen silmistä. Se, että fitnessnaiset eivät osaa pukeutua, vaan he ovat ruokakaupassakin joissain ihme trikoissa ja tuulipuvun takissa. Onko tosiaan pakko viestittää kaikille jatkuvasti, että minäpä olenkin liikunnallinen, näettehän sen tiukasta trikooperseestänikin. Todella junttia. Sitähän Suomi toisaalta on, kun katsoo vaalienkin tulosta. No, koitan näyttää esimerkilläni, että saa Suomessa pukeutua hyvinkin.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kysymys kuuluukin, arvaa kiinnostaako mua jos sä oot sitä mieltä että nämä salihousut näyttää kalsareilta?

Ei kiinnosta yhtään mitä musta ajatellaan kun käyn kaupassa, voi luoja sentään mulla on tärkeämpiä kysymyksiä mielessäni. quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:52"]Kylläpäs täällä on moni vetänyt herneet nenäänsä. Mielestäni aloittajalla on hyvä pointti. Ne salitrikoot näyttää ihan kalsareilta, joten en tajua miten kukaan kehtaa ne päällä kulkea muualla. Ihanko oikeasti puette kotona ne salitrikoot, meette salille, hikoilette ja lähdette samat vaatteet päällä kotiin?

Ja ei, en ole kateellinen koska olen itsekin hoikka ja liikun paljon. 
[/quote]

Vierailija
42/43 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:30"]

Näin miehen silmistä. Se, että fitnessnaiset eivät osaa pukeutua, vaan he ovat ruokakaupassakin joissain ihme trikoissa ja tuulipuvun takissa. Onko tosiaan pakko viestittää kaikille jatkuvasti, että minäpä olenkin liikunnallinen, näettehän sen tiukasta trikooperseestänikin. Todella junttia. Sitähän Suomi toisaalta on, kun katsoo vaalienkin tulosta. No, koitan näyttää esimerkilläni, että saa Suomessa pukeutua hyvinkin.

[/quote]

Mulle on ihan miten pukeutuvat... mutta huono puoli on se että kauniit naiset treenaavat itsensä kuviksi lihaskimpuiksi... ei kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä oonkin läski ja oon käynyt kaupassa trikoot jalassa ja tuulitakki päällä. Mitäs siihen sanot?