Yksi huono juttu fitnessbuumissa
Näin miehen silmistä. Se, että fitnessnaiset eivät osaa pukeutua, vaan he ovat ruokakaupassakin joissain ihme trikoissa ja tuulipuvun takissa. Onko tosiaan pakko viestittää kaikille jatkuvasti, että minäpä olenkin liikunnallinen, näettehän sen tiukasta trikooperseestänikin. Todella junttia. Sitähän Suomi toisaalta on, kun katsoo vaalienkin tulosta. No, koitan näyttää esimerkilläni, että saa Suomessa pukeutua hyvinkin.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:31"]
On aika paljon enemmän kuin yksi pinnallinen huono puoli tässä sallitussa syömishäiriössä.
[/quote]
Kannattaa muistaa että syömishäiriö se on sekin että päivästä toiseen ahtaa itsensä täyteen kaikkea sontaa kun ahdistaa.
Pakkoko niitä toisia ihmisiä on aina kytätä kaupassa? Itselleni kauppareissut ovat tuskaa ja olen vain onnellinen ja tyytyväinen jos jonossa on nopsajalkoja jotka maksavat ja lähtevät pian pois kassalta. Olen toki elänyt jo niin kauan että olen saanut katsella ihmisten habituksia riittävän annoksen.
Mä asun maalla ja kuntosali on kaupungissa. Käyn melkein joka kerta trikoissa kuntosalin jälkeen kaupassa. Ei ole tullut mieleenkään, että joku kyttää siellä toisten trikoita. Oletteko te läskejä vai muuten vain omistatte niin tylsän elämän, että pitää kytätä toisten pukeutumista RUOKAkaupassa?
Ja aivan taatusti miehesi tykkää tiukista trikoopyllyistä. =)
Koita kestää nyt vaan. Miten tyhmä ja itsekeskeinen ihminen (mies?) voikaan olla, että oikein SINUA varten pitäisi miettiä mitä sitä päällensä laittaa. Ei luoja, mahtais äitis olla "ylpeä" tuotoksestaan jos tietäis. Lisäksi junttiuden junttia on se, että kuvittelee pukeutumisen kertovan ihmisestä yhtään mitään. Ei urheiluvaatteet tee junttia, sen sijaan tuo kommenttisi täällä av:lla tekee.
En ole kyllä koskaan ajatellut, että kukaan jaksaisi siitä häiriintyä jos joku on trikoissa ruokakaupassa :D Täältä löytyy kyllä mielensäpahoittajaa joka lähtöön.
Omasta puolestani voin sanoa että salitreenin jälkeen en voisi kuvitellakaan meneväni samoissa kamppeissa kauppaan.
Jos pakko on jotain hakea, niin haen ennen treeniä, joten silloin minut saattaa nähdä kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:16"]
En ole kyllä koskaan ajatellut, että kukaan jaksaisi siitä häiriintyä jos joku on trikoissa ruokakaupassa :D Täältä löytyy kyllä mielensäpahoittajaa joka lähtöön.
[/quote]
No ap. osaa pukeutua kuten hän kertoi. Kaupassa pitää olla jakkupuku päällä, muuten se häiritsee hyvin pukeutuvia.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:15"]Et oo sitten miettiny että nää urheiliat tulee käymään suoraan lenkiltä tai salilta kaupassa? :D Varmaan mä veän ykköset päälle kun meen hanemaan vessapaperia tai banaaneja.
[/quote]
URHEILIJAT.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:08"]
Mä käyn kaupassa aika usein sali trikoissa. Joskus olen tulossa salilta, joskus laitan muuten vain kun ne ovat niin IHANAT pitää päällä. :) vois toki farkkuja käyttää tms. mutta trikoot päällä on olo kuin ei olisi housuja. Jos meen kavereiden kanssa ulos tms niin en silloin tietenkään pue sali housuja..
[/quote]en haluaisi olla kaupassa tunteella, ettei ole housuja. Huoh
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 07:59"]
Mä asun maalla ja kuntosali on kaupungissa. Käyn melkein joka kerta trikoissa kuntosalin jälkeen kaupassa. Ei ole tullut mieleenkään, että joku kyttää siellä toisten trikoita. Oletteko te läskejä vai muuten vain omistatte niin tylsän elämän, että pitää kytätä toisten pukeutumista RUOKAkaupassa? Ja aivan taatusti miehesi tykkää tiukista trikoopyllyistä. =)
[/quote]Oksentaisin, jos menisin treenivaatteissa mihinkään. eikö ne mimmit käy suihkussa treenin jälkeen ja vaihda normivaatteita. Nyt ymmärrän ne meikitkin. Ne tehdään kuukaudeksi kerrallaan. yök
Se kysymys mullekin tästä heräsi, että eikö teille tule hiki siellä salilla, kun pystytte lähtemään pois samoissa kamoissa, ilman suihkua?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:10"]Fitness on niin persua, että oksat pois! Siellä vaan jytkytellään salilla päivät pitkät.
[/quote]
Tämä on niin söpöä, kun akateemiset sohvaperuna läskiperseet pitävät itseään niin täydellisinä ihmisinä.
Tulee hiki hiuksia myöten, mutta mitä sitten? Käyn mieluummin kotona suihkussa enkä millään viitsi raahata monta kertaa viikossa kuntosalille treenikamojen lisäksi ylimääräistä vaatekertaa, shampoota, hoitsikkaa, saippuaa, deodoranttia, kasvorasvaa, hiustuotteita, harjaa, pyyhettä jne. Johan sinne saisi raahata matkalaukun kokoisen laukun joka kerta. Eikä kaikilla ole kananpersetukkaa, joka kuivuu hetkessä eikä hiuksia kannata joka kerta föönata.
Urheiluvaatteet pesen joka käyttökerran jälkeen ja käytän dödöä, joten en siellä kaupassa nyt niin pahalle haise, että se sua häiritsisi.
Kylläpäs täällä on moni vetänyt herneet nenäänsä. Mielestäni aloittajalla on hyvä pointti. Ne salitrikoot näyttää ihan kalsareilta, joten en tajua miten kukaan kehtaa ne päällä kulkea muualla. Ihanko oikeasti puette kotona ne salitrikoot, meette salille, hikoilette ja lähdette samat vaatteet päällä kotiin?
Ja ei, en ole kateellinen koska olen itsekin hoikka ja liikun paljon.
Fittnes vanhentaa. Ovat kuivia ja ryppyisiä jo kolmekymppisinä. Ei, en ole kateellinen enkä ylipainoinen. (165/56)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:30"]
Näin miehen silmistä. Se, että fitnessnaiset eivät osaa pukeutua, vaan he ovat ruokakaupassakin joissain ihme trikoissa ja tuulipuvun takissa. Onko tosiaan pakko viestittää kaikille jatkuvasti, että minäpä olenkin liikunnallinen, näettehän sen tiukasta trikooperseestänikin. Todella junttia. Sitähän Suomi toisaalta on, kun katsoo vaalienkin tulosta. No, koitan näyttää esimerkilläni, että saa Suomessa pukeutua hyvinkin.
[/quote]
Sinäkö erikseen pukeudut hienoihin vaatteisiin ruokakaupassa käyntiä varten? Sorry, jos häiritsee, mutta aion edelleen käydä lenkiltä tullessa lenkkivaatteissani kaupassa enkä käy sinun vuoksesi välillä suihkussa ja vaihtamassa vaatteita.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:52"]Kylläpäs täällä on moni vetänyt herneet nenäänsä. Mielestäni aloittajalla on hyvä pointti. Ne salitrikoot näyttää ihan kalsareilta, joten en tajua miten kukaan kehtaa ne päällä kulkea muualla. Ihanko oikeasti puette kotona ne salitrikoot, meette salille, hikoilette ja lähdette samat vaatteet päällä kotiin?
Ja ei, en ole kateellinen koska olen itsekin hoikka ja liikun paljon.
[/quote]
Mitä välii? On niitä kamalampiakin asukokonaisuuksia olemassa. Tässä taas naisia arvostellaan, kuten jokaisesta muustakin jessuksen asiasta. Ei ne miehetkään mitään tyyliniekkoja ole, turha valittaa.
Nyt on fitnessit vetänyt koko hernepellon nenäänsä. Kyllä mä ainakin tunnistan nimenomaan tän stereotyyppisen "sporttisporttisportti" durasellin, jolla on jumppavaatteet laitettu nimenomaan mielikuvan, eikä salillakäymisen takia. Meikit naamassa, tukka hyvin ja kello näkyvillä uujee.
Ja oikeasti, selittäkää mulle pari ongelmaa: Jos menette työpäivän jälkeen ensin kauppaan ja sieltä salille, niin ymmärrän meikit ja hiukset. Ei se silti selitä, et miksi teillä on ne trikoot jo etukäteen päällä (sporttisporttisportti). Tai jos tulette salilta kauppaan trikoot päällä, niin teillä on meikit naamalla. Onko joku jossain keksinyt vihdoinkin meikit, jotka pysyy naamalla, eikä lähde kuin kovalla happopesulla vasta pois?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:31"]
On aika paljon enemmän kuin yksi pinnallinen huono puoli tässä sallitussa syömishäiriössä.
[/quote]
Kannattaa muistaa että syömishäiriö se on sekin että päivästä toiseen ahtaa itsensä täyteen kaikkea sontaa kun ahdistaa.