Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi huono juttu fitnessbuumissa

Vierailija
21.04.2015 |

Näin miehen silmistä. Se, että fitnessnaiset eivät osaa pukeutua, vaan he ovat ruokakaupassakin joissain ihme trikoissa ja tuulipuvun takissa. Onko tosiaan pakko viestittää kaikille jatkuvasti, että minäpä olenkin liikunnallinen, näettehän sen tiukasta trikooperseestänikin. Todella junttia. Sitähän Suomi toisaalta on, kun katsoo vaalienkin tulosta. No, koitan näyttää esimerkilläni, että saa Suomessa pukeutua hyvinkin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika paljon enemmän kuin yksi pinnallinen huono puoli tässä sallitussa syömishäiriössä.

Vierailija
2/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö tosiaan... vaiko sittenkin katkera nainen;) salille siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niiden reidet eivät enää mahdu normi housuihin?

Vierailija
4/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on tulossa salilta... Tuli tämmönen ajatus vaan mieleen.

Vierailija
5/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin junttia? Onko sekin nyt taas joku trendisana palstalla vai..

Vierailija
6/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ongelmat eräillä..

Vierailija
7/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kaupassa aika usein sali trikoissa. Joskus olen tulossa salilta, joskus laitan muuten vain kun ne ovat niin IHANAT pitää päällä. :) vois toki farkkuja käyttää tms. mutta trikoot päällä on olo kuin ei olisi housuja. Jos meen kavereiden kanssa ulos tms niin en silloin tietenkään pue sali housuja..

Vierailija
8/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness on niin persua, että oksat pois! Siellä vaan jytkytellään salilla päivät pitkät.

Vierailija
9/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:08"]Mä käyn kaupassa aika usein sali trikoissa. Joskus olen tulossa salilta, joskus laitan muuten vain kun ne ovat niin IHANAT pitää päällä. :) vois toki farkkuja käyttää tms. mutta trikoot päällä on olo kuin ei olisi housuja. Jos meen kavereiden kanssa ulos tms niin en silloin tietenkään pue sali housuja..
[/quote]
Sali_housuista tulee heti mieleen ysärin järkyttävät pökät jotka piti olla kaikilla. Reisistä pussit ja hirveä kuviointi. On tulossa taas muotiin, sullakin on varmaan sellaiset ruusukuvioiset. Sali_housut.

Vierailija
10/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo sitten miettiny että nää urheiliat tulee käymään suoraan lenkiltä tai salilta kaupassa? :D Varmaan mä veän ykköset päälle kun meen hanemaan vessapaperia tai banaaneja.

Vierailija
11/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10: Meinasin sali_housuilla noita trikoita mistä moneen otteeseen puhuin :) Eipä löydy kuvaamiasi housuja minulta.
- 8 & 19v.

Vierailija
12/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:15"]

Et oo sitten miettiny että nää urheiliat tulee käymään suoraan lenkiltä tai salilta kaupassa? :D Varmaan mä veän ykköset päälle kun meen hanemaan vessapaperia tai banaaneja.

[/quote]

Meikit kuitenkin laitat salille ja lenkille? Tukka ja naama ihan vitun hyvin aina näillä tapauksilla nimittäin.

Vierailija
13/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuntosalin jälkeen tai ennen sitä ei saa poiketa nopeasti kaupassa, ettei vaan häiritse muita? Siis mitä helvettiä? Itse en ainakaan mene kauppaan katselemaan muiden vaatteita vaan hoitamaan ostokseni. Millainen on ihminen, joka ärsyyntyy trikoista ruokakaupassa? Ensimmäisenä tulee kyllä mieleen, että ihminen, joka ei urheile. Urheileva ihminen ymmärtäisi, että joskus tulee tilanne että täytyy poiketa jossain treenivaatteet yllä.

Plus ihmetyttää hieman tuo, että pitää oikein korostaa sitä että ko. ihmisillä on tiukka trikoopeppu jos se kerran ärsyttää. Ei ärsytä niin paljon kuitenkaan, etteikö ehtisi niitä pakaroita tiirailla ja miettiä tiukkuutta?

Vierailija
14/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:15"]

[/quote]

Meikit kuitenkin laitat salille ja lenkille? Tukka ja naama ihan vitun hyvin aina näillä tapauksilla nimittäin.
[/quote]

En laita kun ovat jo valmiiksi naamassa. Laittaudun aamulla ja menen kouluun ja iltapäivällä suoraan salille. Miksi sun persettä kutittaa muiden hiukset ja meikit?

Vierailija
15/43 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:15"]

[/quote]

[/quote]

Itse käyn salilla muiden arkiasioiden jälkeen, joten tokihan meikit on naamassa niiden muiden asioiden takia. Pesen ne sitten pois vasta salin jälkeen suihkussa. Hiukset siististi ponnarilla pois naamalta.

Sun mielestäsi pitäisi kuitenkin olla hiukset sekaisin ja paskaisena ja ilman meikkiä? Onpas tärkeät kriteerit siihen, minkä näköisenä joku tuntematon saa pukea trikoosta jalkaan.

Vierailija
16/43 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla homppeliin vahvasti kallistuva. Se on vaan minusta silmäniloa, kun näkee naisia, jotka oikeasti pitää huolta kunnostaan.

-m-

Vierailija
17/43 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sali trikoot" ja "urheiliat". Kertoo niin paljon tämän fitness-porukan kapasiteetista. :D
Kannattaisi joskus jumpata myös niitä aivoja!

Vierailija
18/43 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kiva katsella tiukkoja perseitä missä vaan. Yli 3 kymppisenä en sitä enää yritä edes piilotella, vaan käännyn kunnolla katsomaan.

Vierailija
19/43 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 07:38"]Samaa mieltä, kiva katsella tiukkoja perseitä missä vaan. Yli 3 kymppisenä en sitä enää yritä edes piilotella, vaan käännyn kunnolla katsomaan.
[/quote]

Lassukkajuntti.

Vierailija
20/43 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon suurempiakin ongelmia fitnessiin liittyy kuin salitrikoot ihmisten ilmoilla. Esim. oman hormonitoiminnan sekoaminen. Kaisa Jaakkolalla se aiheutti hankalasti hoidettavan kilpirauhasen vajaatoiminnan.