Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla rasittavia luuserisukulaisia?

Vierailija
21.04.2015 |

Mulla on. Lähisukua, köyhiä kuin kirkonrotat, suurimmaksi osaksi siksi, etteivät osaa hoitaa raha-asioitaan. Rahaa kun tulee niin se tuhlataan välittömästi kaikkeen turhuuteen. Keksitään aina uusia bisnessideoita, jotka sitten osoittautuu flopeiksi. Ärsyttävintä on, että nää sukulaiset on koko ajan pyytelemässä multa milloin mitäkin. Rahaa ja takauksia. Voivat sopia jo pankin kanssa että tulen takaajaksi eivätkä kysy multa mitään. Saan vaan paperit käteen, että tässä pistäpä nimi alle. Kun kieltäydyn niin saan haukut ja syyllistämisen. Minusta on tullut kermaperse porvari, joka ei halua auttaa omaa perhettään. En kieltäydy ilkeyttäni vaan siksi, ettei mulla ole liiemmin rahaa. En mä ole rikas ja mulla on neljä lasta. Toimeen tullaan miehen kanssa ihan kohtuullisesti, mutta ei minulla ole varaa rahoittaa muita. Ja mulle nykyinen perhe menee lapsuusperheen ohi. Lapsuuspehe ei vaan tunnu tätä tajuavan vaan kuvittelee mun olevan olemassa vain heitä varten. 

Sain taas viikonloppuna ehdotuksen uudesta ideasta, johon tarvittaisiin 2000€. Kieltäydyin ja nyt mulle on sitten tänään soiteltu ja tekstailtu. Olen kurja lähimmäinen, kun en lainaa anna. Ihan vaan lainaa, kyllä he takaisin maksavat kun rahaa alkaa tulla ovista ja ikkunoista. Joopa joo, entisetkin lainat on maksamatta. Tosin nekin saan kuulemma takaisin vain jos lainaan. Jollen lainaa niin en saa. Uhkailua, kiristystä ja häiriköintiä. Ihanaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rasittavia persu-sukulaisia. Onneks seuraava sukupolvi on jo osin fiksumpaa...

Vierailija
2/3 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, oikea suvun musta lammas ja pikkupoika. Kävi huitelemalla koulut, otti järkyttävän ämmän vaimoksi (varotettiin kyllä) ja sitten tämä akka petti, jätti ja vei rahat. Nyt joudutaan pitämään huolta tästä vauvasta.. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy tietenkin lisäksi myös näitä elämämkolulaisia ja niitä jotka eivät vain ota opikseen.
-2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä