Te, joilla on nyt korona, millaiset oireet vaivaavat?
Ja montako päivää on ollut oireita? Itselläni nenä tukkoinen, kurkku kipeä ja vähän lämpöä. Oireet olleet 3 päivää.
Kommentit (9)
Keuhkot ja niiden myötä hapenottokyky ei enää koskaan kuulemma palaudu normaaliksi
Omikronin oireiden pitäisi olla suhteellisen lieviä. Etenkin, jos rokotukset ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Keuhkot ja niiden myötä hapenottokyky ei enää koskaan kuulemma palaudu normaaliksi
Olen antanut itseni ymmärtää, että omikron vaikuttaa enemmän nenässä ja poskionteloissa, kuin keuhkoissa. Toivottavasti pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut itseni ymmärtää, että omikron vaikuttaa enemmän nenässä ja poskionteloissa, kuin keuhkoissa. Toivottavasti pitää paikkansa.
Ihan höpöhöpöä tämä. Suurimmalla osalla kenen tauti menee vakavaksi niin tuhot tapahtuvat keuhkoissa.
Mulla on takana 2 rokotusta. Oireet on kestäneet nyt 2 päivää, nenä on täysin tukossa ja vuotaa koko ajan kirkasta räkää, kurkku on karhea, lämpöä, aluksi oli päänsärkyä tänään ei enää. Viime yö oli aika vaikea, kuumeilun lisäksi oli hieman hengenahdistusta mutta ei niin että olisin vielä ambulanssia kutsumassa.
Lieviä flunssaoireita ollut nyt viikon verran. Ei paha, tällaisen "taudin" kanssa oltaisiin normioloissa vielä ihan normaalisti töissä.
Ps: en ole ottanut koronarokotteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöhöpöä tämä. Suurimmalla osalla kenen tauti menee vakavaksi niin tuhot tapahtuvat keuhkoissa.
Onko tämä todettu myös omikronin kohdalla?
Pientä flunssaa, en edes huomaisi jos en tietäisi. Hiihdin tänään 20km lenkin normaalilla vauhdillani.
Samalaisia oireita, lisäksi päänsärkyä.