Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan amiksessa aikuiskoulutuksen, ja viikossa jää useampi päivää vapaaksi - Mitä tekisin?

Vierailija
02.01.2022 |

Mitä tekisin näillä vapaapäivillä? Mielellään jotain rakentavaa ja hyödyllistä. Mitä sinä tekisit, jos viikolla olisi pari ylimääräistä vapaapäivää?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, aikuiskoulutusta ei ole enää olemassa. AP varmaan tarkoitti että hän aloittaa aikuisena ammattikoulun?

YTO:sta joudut noin 5 ospin verran todennäköisesti tekemään, niihin ei varmaan montaa päivää mene.

Jos sulla on tosiaan 2 ihan kokonaista päivää ilman opetusta niin ehkä kannattaisi suorittaa joku itsenäisesti tehtävä tutkinnon osa? Esimerkiksi yrittäjyyteen liittyviä tutkinnon osia on kaikissa perustutkinnoissa mahdollista valita valinnaisiin ammatillisiin vähintään 15 ospia. Ja monessa koulussa ne suoritetaan hyvin itsenäisesti.

Saako AP udella, että mitä alaa ja missä päin olet aloittamassa?

Vierailija
22/23 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä. Tai lepoa ja rentoutumista. Itse käyn 4 päivänä töissä ja 3 päivänä koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat edistää opintojasi noina "vapaapäivinä" niin ota yhteys omaan opettajaasi (tai onko se ryhmänohjaaja tai luokanvalvoja nimeltään) ja kysy mitä "tyhjinä" päivinä voisi tehdä.

Olen itse amiksen opettaja ja mulla on paljon opiskelijoita, joilla on suurin osa YTO:ista jo tehty ja ovat siis aikuisia. Kyllä me pyritään kaikille saamaan se lukkari sen verran täyteen, että tekemistä on joka koulupäivälle. Tämä edistää valmistumista ja nopeimmat saavatkin tutkinnon 1,5 vuodessa kasaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi