Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vaal.ruskeilla hiuksilla liian kiltin näköinen

Vierailija
02.01.2022 |

Tuntui, että koko persoonallisuuteni oli vahvempi kun värjäsin pitkät hiukseni kuparinpunaisiksi ja punasin huuleni verenpunaiseksi. Miehet kutsuivat miestensyöjäksi, succubukseksi ja muilla viettelijätärnimillä.
Nyt omalla värillä näytän ihan hiirulaiselta, kiltiltä lukutoukalta! On kivaa, kun ei tarvitse värjätä hiuksia, mutta tunnen ulkonäköni niin tylsäksi ja liian maanläheiseksi.

Värjäättekö te hiuksia? Mitä mieltä kumpi näistä väreistä on kauniimpi ja viehättävämpi:

https://images.app.goo.gl/dq7jh6KfuXhkjnzB7

Vai

https://images.app.goo.gl/ErJuvPF3PYtgn24U6

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen.

Vierailija
2/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat ihan kauniita. Alempi ehkä parempi kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo eka on tuollainen perus suomalainen väri.

Vierailija
4/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään olla maanläheinen, mutta mun mielestä jos on blondi niin miehet pitää kauniimpana, ja kun olin punapää, niin miehet kutsui mua koko ajan seksikkääksi. :D Nyt mulla on vaaleanruskea,jossa punertavaa, se sopii mulle musta parhaiten vaikka ehkä voi nopeasti katottuna olla tylsä. Tosin tässä ei ole mtn kampaamovärjäyksiä tms joten toki voisi aina tuunata hienommaksikin. :D

Musta taas ei sovi mulle yhtään, tosin kai miehet sillonki jotku tykkäs, olin niin kalpea.se riippuu ihmisestä miten mikäki sopii. keskiruskeallakin näytän kalpealta.

Vierailija
5/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia et sitten värjää? Jos ei ole allergiaa niin en ymmärrä minkä takia pitää väkisin olla luomuna.

Vierailija
6/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli luonnollinen. Toka ehostettu nainen. Kummatkin kauniita.

Vierailija
7/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää hiuksia. Mulla on oma väri kupariin vivahtava. En halua värjätä. Enkä meikata. Parempi vaan, jos miehet ei tykkää 🤩.

Vierailija
8/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii ehdottimasti vaaleammat hiukset. En haluaisi olla seksististen miesten succubus, yök! En näe mitään vikaa punaisissakaan hiuksissa. Itsetuntoa kannattaa treenata, eikä värjätä hiuksia kenenkään miehen halujen mukaan. Tee niinkuin itse haluat!

Vierailija
9/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaaleanruskeakin näyttää oikein kivalta, mutta sanoisin että omaan silmääni osuu hieman paremmin tuo kuparinpunainen. Meikäläisellä on aina ollut jonkinlainen juttu oranssi/punahiuksisia kohtaan.

Vierailija
10/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia et sitten värjää? Jos ei ole allergiaa niin en ymmärrä minkä takia pitää väkisin olla luomuna.

Joskus luomu on vain parempi.

Vierailija
11/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus luomu on vain parempi.

Mutta joskus ei, ja ap ei ollut oikein tyytyväinen luomutukkaan

Vierailija
12/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ei paljon eroa kiltistä vaaleanruskeasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän