Voiko selluliitista oikeasti päästä eroon?
Olen oikea selluliittireisi-peppu-käsivarsi. hirveän näköinen. Ylipainoa ei ole, ikää on. Onko mitään toivoa oikeesti poistaa kotikonstein selluliittia ja miten?
Tähänastiset vinkit: kaulimella rullailu (parantaa pintaverenkiertoa) ja kuivaharjaus, runsas vedenjuonti ja liikunta, sokerin tupakan ja kahvin välttäminen. Okei. lähteekö se selluliitti näillä tai jollain ihan muulla, tai millään?
Kommentit (27)
- Miten päästä eroon selluliitista? - Ottamalla avioeron.
Olen 8, no en ite ole todellakaan sellasessa kuivassa fitness-kunnossa, mutta sellu on kyllä poistunut pysyvästi elämästäni kun käyn salilla + syön terveellisesti ja teen siis runsaasti jalkoja muokkaavaa treeniä. Takareidestä kuultaa vaan lihakset:D Oon kyllä vasta 25 v niin ei se siellä kauaa ehtinyt muhimaan onneksi.
En ole koskaan tajunnut miksi naiset tekevät selluliitista niin suuren numeron. Onneksi en ole nainen, yksi huolenaihe vähemmän.
M27
Jiihaa, minulla on sinulle hyviä uutisia: nimittäin selluliitistä pääsee kuin pääseekin eroon, nimittäin lopulta...tarkoitan sitten kun kuolee eli maatuu maaksi tai selluliitti räiskyen paukkuen palavi krematoriossa (tosiaani rasva paukkuu aika äänekkäästi palaessaan krematoriossa).
Hynyä vain huuliin...aika hoitaa vaivan kuin vaivan
Juu. Lähde ryyppäämään kahdeksi viikoksi niin selluliitti katoaa itsestään.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:56"]
Lähti. Alkoi ilmaantua hyvin näkyvänä jo heti murrosiän alussa, vaikka olin normaalipainoinen. Lähti vuosien treenillä, isoilla painoilla ja pitämällä pientä rasvaprosenttia. Katsokaa vaikka fitness-kilpailijoita, kellään ei ole selluliittiä.
[/quote]
Niin no joo.. jos haluaa tosiaan ylläpitää sellaista fitness-kisakuntoa koko ajan... harva siihen pystyy, ei edes nämä fitness-tyypit (siis KOKO AIKAA).