Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko selluliitista oikeasti päästä eroon?

Vierailija
21.04.2015 |

Olen oikea selluliittireisi-peppu-käsivarsi. hirveän näköinen. Ylipainoa ei ole, ikää on. Onko mitään toivoa oikeesti poistaa kotikonstein selluliittia ja miten?

Tähänastiset vinkit: kaulimella rullailu (parantaa pintaverenkiertoa) ja kuivaharjaus, runsas vedenjuonti ja liikunta, sokerin tupakan ja kahvin välttäminen. Okei. lähteekö se selluliitti näillä tai jollain ihan muulla, tai millään?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva kuulla et mun lisäks on muitaki. Ku huomaan vaan omani. Haluisin kans eroon näistä, yrittäny kans kaikenlaist... Uinti kuulemma olis hyvä ja kylmä vesi suihkussa, auttais kans verenkiertoo??? Mut ei oo hävinny, oon aiemmin pyöräilly kovempaaki vauhtii ja pitkii matkoi, muttei

Vierailija
2/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti on mun paras ystävä. Tarjoan sille hyvää ruokaa, ostan sille kivoja peittäviä vaatteita. Vien sen lenkille ja pyöräilemään, iltaisin köllähdetään yhdessä sänkyyn peiton alle. Ihanaa, että elämässä on edes yksi luotettava kumppani, joka ei varmasti jätä.

t. nainen 52 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanotaanko näin, että niillä juutalaisilla siellä keskitysleirillä ei varmasti ollut selluliittia.

Keho varastoi energiaa pahan päivän varalle. Pahoja päiviä on luonnossa ne, kun ei ole ruokaa. Yhtään.

Selluliitti on se vika varasto, joka käytetään.

Jos haluat selluliitista eroon, niin kokeile nälänhätää.

Selkeästi länsimaissa voidaan niin hyvin, ettei katastrofit olisi välillä pahitteeksi, niin ihmiset saisivat elämäänsä hiukan tärkeysjärjestystä.

Vierailija
4/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunavesi auttaa... Ei se kokonaan poista mutta kyllä mulla on vähentynyt sellu ihan näkyvästi kun aloitin sitruunavesikuurin. Googleta :)

Vierailija
5/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa hypoxi. Toimii. Huippu-urheilijat käyttää sitä palautumiseen, mutta toimii tutkitusti myös selluliittiin.

Vierailija
6/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olen googlettanut kuivakuppauksen ja kupit on tilauksessa. Alan kuuklettamaan sitruunavetttä ja hypoxia.

Luovuttakaa te jotka haluatte, pillereihin ja voiteisiin en sentään minäkään usko, tota kuppausta pitää kokeilla. Ja nuo edellämainitut muut vinkit selvitän seuraavaksi.

Ihan sama lähteekö selluliitti vai ei, olenpahan ainakin yrittänyt. Ja se on jo jotain se.

Kiitos hyvistä vinkeistä. T- Ap

Vierailija
7/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Sitruunavesi myös käyttöön, hypoxi on mun tyylille jotenkin liikaa, on hyvä tai ei, mutta kiitos ei.

Aurinkoista kevättä - Ap

Vierailija
8/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni (49v.) selluliitti on hävinnyt lähes olemattomiin parin liikunnallisen vuoden aikana. Itse ainakin pitää liikuntaa tärkeimpänä tekijänä.

Vierailija
9/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:05"]Jiihaa, minulla on sinulle hyviä uutisia: nimittäin selluliitistä pääsee kuin pääseekin eroon, nimittäin lopulta...tarkoitan sitten kun kuolee eli maatuu maaksi tai selluliitti räiskyen paukkuen palavi krematoriossa (tosiaani rasva paukkuu aika äänekkäästi palaessaan krematoriossa).

Hynyä vain huuliin...aika hoitaa vaivan kuin vaivan
[/quot

:D Ai kauhee! En olekaan ikinä tullut ajatelleeksi, miten pahasti tulen paukkumaan krematariossa. Kuuluu vaan iiiso poks! :D

Vierailija
10/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaharjaus vähintään kerran päivässä ja päälle kuuma-kylmä-vesisuihku. Eli ongelma-alueille suihkussa niin kuumaa vettä kuin kärsit, noin minuutin ajan. Sitten vaihdat niin kylmälle kuin kärsii. Toista tätä noin kymmenen kertaa. Toimii! En vanno että kaikki sellu lähtee, mutta ainakin vähenee.

Vierailija
11/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakuppaus, liikunta, ruokavalio! Tässä kulmakivet sellun poistoon ja sen pois pitämiseen. Ruoka tulisi olla mahd. puhdasta ja tietysti ei ylensyöntiä, vältä lisäaineita, juo paljon vettä.

Vierailija
12/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kellään ei oikeasti kokemusta asiasta? Ilmeisen urbaani legenda siis?

-Ap

Vierailija
13/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että lähtee. Selluliittia on oikeasti melkein jokaisella valkoisella naisella. Itellänikin, vaikka urheilen, olen tosi hoikka ja nuorehko, en tupakoi, kahvittele, ja sokeria käytän kohtuudella. Kyllä, selluliitti on ja pysyy.

Vierailija
14/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pascoe ph balance -jauhetta käytän sisäisesti ja ulkoisesti. Vilja- ja maitotuotteet olen jättänyt pois. Näistä ollut itsellä eniten apua. Tietenkin noiden luettelemiesi lisäksi siis.

Vierailija
15/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tahdo lähteä. Itse laihdutin (maltillisesti, terveellisesti ja kuntoilemalla) 15 kg, painan nyt 57 kiloa ja bmi on 21. Olen 30+ ikäinen. Runsas selluliitti takapuolessa ja reisissä laihtumisen myötä väheni, mutta on edelleen varsin näkyvä. Näkyy siis ihan ilman ihon puristamista tms. ja kattaa pepun ja reidet kauttaaltaan. Hävettää käydä esim. uimahallissa.. käyn silti.

Kaikkea mahdollista olen kokeillut laihdutuksen aikana ja edelleenkin, siis liikun paljon, juon paljon vettä, syön terveellisesti enkä käytä vilja- enkä maitotuotteitakaan (myös allergiasyistä). En tupakoi, en käytä alkoholia, kuivaharjaan ihoa ja käytän selluliittivoiteita.

Vierailija
16/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde, katsoin joskus dokumentin aiheesta.

Vierailija
17/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh.

-Ap *rullaa kaulinta tuijottaen tyhjyyteen*

Vierailija
18/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti. Alkoi ilmaantua hyvin näkyvänä jo heti murrosiän alussa, vaikka olin normaalipainoinen. Lähti vuosien treenillä, isoilla painoilla ja pitämällä pientä rasvaprosenttia. Katsokaa vaikka fitness-kilpailijoita, kellään ei ole selluliittiä.

Vierailija
19/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanlainen ruokavalio kehiin.

Vierailija
20/27 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä varmaan vähennettyä saa muttei varmaan ikinä kokonaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme