Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein 5-vuotias kyläilee kavereilla?

Vierailija
21.04.2015 |

asutaan keskusta alueella ja ei omaa pihaa. Viikonloppuisin käydään puistossa muuten työpäivänjälkeen arkisin ollaan kotona. Mietin että kuuluuko päiväkotikavereita kutsua kylään tms? Vai tulevatko nämä kyläilyt vasta kouluiässä? Yhden kerran lapseni on käynyt päiväkotikaverin luona kutsusta. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella kun ei tässä talossa ole kavereita, ainoa lapsi.

Vierailija
2/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika käy kavereiden luona naapureissa lähes päivittäin. Osaa kulkea itse ja turvallinen paikka. Kulkevat porukalla aina jonkun pihassa leikkimässä ja toki välillä myös sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin 3-4v oli meidän 7v:n "hoidossa" monta kertaa viikossa, kunnes tein siitä lopun. Meidän 7v:lla oli ikäisiäänkin kavereita, enkä ymmärtänyt, miksi hänen täytyy leikkiä jatkuvasti luokkakaverinsa pikkuveljen kanssa, vaikka vanhemmat niin käskivät ja olettivat. Varsinkin kun ei veljensäkään viitsinyt leikkiä pikkuveljensä kanssa kovin usein.

Vierailija
4/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikit sujuivat kivasti, tekisin vastakutsun. Omani käy satunnaisesti päiväkitikaverien luona kylässä. Viikonloppuisin, viikolla ei enää töiden jälkeen jaksa ja on muutakin.

Vierailija
5/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani vierailee kavereilla ehkä kaksi kertaa viikossa, kutsuu myös minun luvallani meille kylään päiväkotikavereita.

Vierailija
6/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä useita kertoja viikossa, varmaan 3-4. Mutta onkin kotihoidossa, eli ei ole sitä päiväkotia vaan joka päivä pyrin että on harrastus tai kyläily.. Ehkä jos on jo päiväkodissa niin ei tarvii kovin usein. Kai itse pyytäisi jos haluaisi?

Vierailija
7/7 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kerrostalon lapsia käy meillä päivittäin ja lapseni heillä. Lapsi nyt 6v 4kk mutta tätä jatkunut jo ainakin puoltoista vuotta.