Kumman ottasit: 10 000 euroa vai 20 000 euroa?
Jos sais puhtaana käteen, ilman velvoitteita. Ja pakko valita toinen.
Kommentit (23)
Mä ottaisin isomman summan. Tietysti!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 09:52"]
Alapeukkua pukkaa, miksi? Jää muille sitten enemmän kun mulle riittää hyvin se 10 000. Sillä saan laskut maksettua ja muuta mukavaa. Miksi ottaisin enemmän kuin tarvitsisin? t. 4
[/quote]
Mitä vitun väliä sille on mitä muille jää?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 09:52"]
Alapeukkua pukkaa, miksi? Jää muille sitten enemmän kun mulle riittää hyvin se 10 000. Sillä saan laskut maksettua ja muuta mukavaa. Miksi ottaisin enemmän kuin tarvitsisin? t. 4
[/quote]
Jotta voi maksaa laskuja ja muuta mukavaa ensikuussakin?
Minä haluan 15284,74 €. Saatte pitää tunkkinne, jos ei sopivaa summaa löydy. Ja neljää senttiä ei sitten pyöristetä viideksi.
Miks ottaisin vähemmän? Tietty 20 donaa
Miksi joku ottaisi vähemmän jos voi saada enemmänkin?
Pienen tynnyrillisen rahaa ja kolmipyörän
Ottaisin 10 000 kaksi kertaa ja päälle 20 donaa.
Jos tämä on joku perustuloaihe niin näistä vastauksista ei voi päätellä mitään. Haluaisin joo mieluummin isomman summan, mutta en jos se tapahtuisi jonkin tärkeämmän asian kustannuksella.
Heitän vastakysymyksen ap: Pelastaisitko onnettomuudesta miehen vai naisen, jos toisen vaan pystyisit pelastamaan? Molemmat täsmälleen saman ikäisiä ja blaa blaa... Kuulostaako tutulta? Tuli vaan tästä aloituksesta mieleen.
Tietty 20 000e, jos kerta ei velvoita mihinkään ja saa puhtaana käteen. En minä kyllä 10 000e pienemmällekkään summalle itkisi.
Huoh...Minun mielestä niin hauska juttu. Te ootte vähän pösilöitä -ap
Rahat vai kolmipyörä? Rahat vai kolmipyörä? Katsokaa, ajan ilman päätä!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:21"]
Heitän vastakysymyksen ap: Pelastaisitko onnettomuudesta miehen vai naisen, jos toisen vaan pystyisit pelastamaan? Molemmat täsmälleen saman ikäisiä ja blaa blaa... Kuulostaako tutulta? Tuli vaan tästä aloituksesta mieleen.
[/quote]
Pelastaisin sen, jonka voisin ja samalla logiikalla ottaisin summan, jonka saisin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:22"]
Huoh...Minun mielestä niin hauska juttu. Te ootte vähän pösilöitä -ap
[/quote]
hahaa! Nyt on taas niin aburdo juttu, että naran itseni halki :D
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:21"]
[/quote]Häh Miksi kysyt?-ap