Facebook mainonnasta ymmärtävät hoi!
En tajua siitä itse mitään mutta koitan pikkufirmalleni ostaa näkyvyyttä.. mikä on ’kustannus tavoitetta Sitoutumiset julkaisua kohden’ Siis mikä summa on ns järkevä / hyvä?
Kommentit (8)
Toisinsanoen en ymmärrä kysymystäsi koska sitoutuneisuuta ei näe ennen kuin mainos loppunut.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän fb mainontaan vajaa 100e päivä. Laitan siis kohderyhmän, 100e rahaa ja 1 pv.
Kun klikkaan mainostani siinä lukee seuraavat tiedot:
Tavoitetut ihmiset 2341
Sitoutymiset 300
Käytetty 9,95€
Kustannus tavoitetta Sitoutumiset… 0,03 . Mitä tämä kertoo? Onko hyvä? Toimiiko mainos?
Vierailija kirjoitti:
Toisinsanoen en ymmärrä kysymystäsi koska sitoutuneisuuta ei näe ennen kuin mainos loppunut.
Kannattaa valjastaa kaikki tutut ja tutuntutut mainostamaan yritystä. Yksi esimerkiksi kysyy jotain tuotetta tai palvelua mitä yrityksesi tekee ja toinen kehuu yritystäsi ja laittaa linkin yrityksen sivulle. Mahdollisimman monella sivulla kun tuon tekee niin tulee kummasti lisää näkyvyyttä eikä maksa mitään.
Joo ja sukulaiset ja kaverit tekee tätä päivästä, kuukaudesta toiseen. Yksi päivitys parin kaverin kommenteilla ei valitettavasti toimi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valjastaa kaikki tutut ja tutuntutut mainostamaan yritystä. Yksi esimerkiksi kysyy jotain tuotetta tai palvelua mitä yrityksesi tekee ja toinen kehuu yritystäsi ja laittaa linkin yrityksen sivulle. Mahdollisimman monella sivulla kun tuon tekee niin tulee kummasti lisää näkyvyyttä eikä maksa mitään.
Näyttäisi menneen 0,30e per klikkaus
Itse käytän fb mainontaan vajaa 100e päivä. Laitan siis kohderyhmän, 100e rahaa ja 1 pv.