Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni ruinaa lupaa tatuointiin, on 17 eikä jaksaa odottaa kesäkuuhun kun täyttää 18

Vierailija
02.01.2022 |

On uhannut tilata koneen ja tehdä itse!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on epäonnistuttu kasvatuksessa...

Mielenkiintoinen teoria. Kun katsoo katukuvaa kesällä, 90% ihmisistä on näemmä epäonnistunut kasvatuksessa. 

Niin ne todella ovatkin. Tämän olen voinut todeta opettajana, oppilaiden tatuoinneista minulla ei ole tietoa.

-ohis

Ongelma ei ole kasvatuksessa jos suurin osa oppilaista on jotenkin ongelmallisia sinun silmissäsi.

Oppilaat eivät ole varsinaisesti ongelmallisia (typerä sana mielestäni, joka voi tarkoittaa lähes mitä tahansa), vaan nimenomaan huonosti kasvatettuja. He eivät tervehdi, pojat syövät lippis päässä yms., ihan peruskäytöstavat on monilla hukassa. Kyllä koulutyö sujuu suurimman osan kanssa ihan ok, sillä ei matematiikassa kasvatus niin paljoa vaikuta. Toki monilla oppilailla on psyykkisiä vaikeuksia, eikä heidän paikkansa olisi normiopetuksen piirissä. Tämä on kuitenkin eri asia eikä sinällään liity kasvatukseen. Vaikka rehellisyyden nimissä voi todeta, että niillä huonostikasvatetuilla diagnoosejakin löytyy enemmän. Se taas palautuu arvatenkin geeneihin, jotka vaikuttavat myös vanhempien kyvykkyyteen hoitaa mm. kasvatustyötään.

Vierailija
42/44 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasun paikka jos itse tekee!

Mitä sä luulet, et lasu vois asiassa auttaa? se nuori täyttää muutaman kuukauden päästä 18.v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä tekijöillä on usein vähintään puolen vuoden jono. Joillakin jopa kaksi vuotta. Kerkiää siis tulla ikä täyteen ennen kuin ajan saa.

Alkaa nykyään olla melkein erikoisempaa se että ei ole tatuointia. Olen IT-firmassa töissä ja todella monella työkaverilla on tatuointi tai useampi. Jopa toimarilla on leima. Minä en siis hirveesti vedä johtopäätöksiä ihmisen älykkyydestä, koulutuksesta tai sosiaalisesta asemasta sen perusteella onko heillä tatuointeja vai ei. Lisäksi eipä noita kuvia edes yleensä näe, kun ihmisillä yleensä on vaatteet päällä.

Vierailija
44/44 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei meillä ollut keskustelun aihe sen jälkeen kun sanoin nuorille, että jos joku lafka heihin koskee piikillä ennenkuin ovat 18, vedän oikeuteen! Kumpikin odotti. Toinen teetti 2 sievää tatuointia 18-vuotiaana, toinen ei koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme