Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset tykkäättekö, jos mies puhuu tuhmia seksin aikana?

Vierailija
02.01.2022 |

Itse tykkään, mutta tietysti pitää tietää mistä narusta vetää. Ja olla taitoa.

N

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietysti miehetkin osaltaan vastata, jos tykkää tuhmista puheista. Kiusottelusta sanoilla jne.

Vierailija
2/22 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ❤ Tuhmia tai sitten jotain hellittelyjuttuja. Hellittelytkin voi kuulostaa fiiliksestä riippuen joko ihanan romanttisilta tai kinkyiltä. Toimii joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Vierailija
4/22 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tietysti miehetkin osaltaan vastata, jos tykkää tuhmista puheista. Kiusottelusta sanoilla jne.

Miehenä vastaan:

Tykkään puhua tuhmia seksin aikana. Kertoa, miten kiihottavalta pimpan nuoleminen tuntuu tai miten ihanalta pillu tuntuu kyrvän ympärillä.

Tykkään myös siitä, että nainen ääntelee nautinnollisesti tai puhuu tuhmia...

Olisi HIRVEÄÄ, jos seksi tapahtuisi täydessä hiljaisuudessa!!

Vierailija
5/22 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan: Nyksän kanssa aika hiljaista. Saataan sanoa kuinka hyvältä hän tuntuu, mutta siihen se jääkin.

Exä saattoi sanoa: Haluatko kokeilla kuinka märkä olen? Se on miehenä todella kuumaa. Tai jos julkisella paikalla aloin suutelemaan hänen kaulaansa, niin saattoi sanoa: Lopeta, mä oon jo ihan märkänä!

Vierailija
6/22 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan: Nyksän kanssa aika hiljaista. Saataan sanoa kuinka hyvältä hän tuntuu, mutta siihen se jääkin.

Exä saattoi sanoa: Haluatko kokeilla kuinka märkä olen? Se on miehenä todella kuumaa. Tai jos julkisella paikalla aloin suutelemaan hänen kaulaansa, niin saattoi sanoa: Lopeta, mä oon jo ihan märkänä!

Ihanaa

Vierailija
7/22 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.Kiihottaa jo etukäteen ennen seksiä kun tietää,että se puhuu jostain toisesta naisesta.

Vierailija
8/22 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies56 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan:

Tykkään puhua tuhmia seksin aikana. Kertoa, miten kiihottavalta pimpan nuoleminen tuntuu tai miten ihanalta pillu tuntuu kyrvän ympärillä.

Tykkään myös siitä, että nainen ääntelee nautinnollisesti tai puhuu tuhmia...

Olisi HIRVEÄÄ, jos seksi tapahtuisi täydessä hiljaisuudessa!!

Sama juttu. Ei meillä muuten ole paljoa puhuttu, mutta kehunut vaimoa em jutuista, kun ne vaan on tuntuneet niin taivaalliselta. Vaimo ei ole juurikaan puhunut kun on olevinaan niin kaino. ( Alusta lähtien kullin ja panon kipeä)

Vierailija
9/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni seksin aikana pitää puhua - tai ainakin äännellä.

Voi puhua tuhmia tai vain päästellä nautinnon ääniä - ei tietenkään mitään feikkimäistä voihketta tms.

Täydellinen hiljaisuus sekstaillessa tuntuisi vähintäänkin oudolta!!

Vierailija
11/22 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/22 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, kun mies ihailee ja jumaloi naista eikä voi olla sanomatta sitä ääneen.

Vierailija
13/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään . Mutta jos ei osaa, menee helposti fiilikset.

Vierailija
14/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tuhmat puheet kiihottavat minua.

Vierailija
15/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa todella. Jos se on aitoa. Just se kun mies sanoo kuinka ihanalta pilluni tuntuu tai miten ihanan märkä olenkaan.. Tai jotain ronskimpaakin voi välillä heittää,jos tunnelma kiihkeä.

Vierailija
16/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tykkää fantasioida samalla kun otan suihin. Usein siinä hän kertoo millaista naista fantasioi hoitelevansa ja kuinka kuumana hän on siihen naiseen ja miten kiihottava nainen on ja mitä nainen tekee kiihottaakseen miestäni. Ei ole kovin kiva kuunnella, mutta toki teen ja kuuntelen kun toinen nauttii.

Vierailija
17/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa naiset lisää, että mitä tuhmia miesten kannattaisi puhua.

Vierailija
18/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset lisää, että mitä tuhmia miesten kannattaisi puhua.

Kehuu näkymiä, kauneutta, vartaloa, rintoja, lantion muotoa, takapuolta, siroutta jne mistä tykkääkin aidosti(niin että näkee että mies on tosissaan)

Kehuu pillua, kehuu miltä näyttää, miltä tuntuu…

Kertoo että haluaa naista, miten haluaa naisen, miten aikoo ottaa naisen…

Kaikki niin että näkee halun miehessä ja että mies on halun vietävissä. Pukee halun ja ihailun sanoiksi. Ehkä tässä on sellaista valta-aspektia mukana, kun näkee miten toinen ei pysty hallisemaan itseään, vaan jää halun vietäväksi.

Tykkään katsella miestä siinä tilassa. Vielä parempi kun pukee tämän ”avuttoman tilansa” sanoiksi.

Vierailija
19/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todellakin! Ja myös miehen raskas hengitys ja ääntely seksin aikana on todella kiihottavaa. Viimeistään siitä tietää että tuntuu oikein hyvältä. Mun mies monesti puhuu esim että "ihana pillu, saako sitä nuolla? Oot tosi märkä" Tai muulla lailla kehuu mua, esim ihanat tissit, tunnut ihan sairaan hyvältä jne. Mikään semmonen "nyt saat tyttö kyr pää oikeen kunnolla" ei mua sytytä.

Vierailija
20/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ehkä ole niin tuhmaa, mutta kehun aina pillua kauniiksi ja sanon, että se maistuu hyvälle.