Voi ei. Olin ristiäisissä ripulissa. Toivottavasti en tartuttanut ketään.
Jouduin 3 tunnin kyläilyn aikana käydä 9 kertaa ripuloimassa.
En lähtenyt kotiin, koska ei se mitään olisi auttanut.
Olin nimittäin tarjoilu vastaava ja oireiluni alkoi vasta paikan päällä.
Tai kyllä vatsassa hieman kiersi jo kotona, mutta luulin sen vain olevan jännitystä 🙄
Kommentit (12)
Järkyttävän välinpitämätöntä. Pienelle vauvalle ripuli saattaa olla hengenvaarallinen sairaus! Miten sulle on ikinä mitään hygieniapassia myönnetty?! Vai millä meriiteillä olit vastaamassa tarjoilusta?
Nyt ilmoittamaan asiasta altistuneille!
Se olisi voinut hyvinkin auttaa, kun olisit poistunut heti paikalta. Kiva, jos tuon takia vauva nyt sairaalaan joutuu. Ne tuppaa kuivumaan hyvin herkästi.
Et kai pessyt käsiäsi kastemaljassa?
Jos paskot kastemaljaan, niin upota ne porkkananpalat sormilla sinne maljan pohjalle...
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku oikeasti tätä?
Minä en usko!Kuhan keksii juttuja taas!Kyllä hänen Wc-ravaaminen olisi huomattu ja tilaisuudesta heitetty ulos.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku oikeasti tätä?
Mä pystyn uskomaan. Olin yksillä syntymäpäiväkahveilla, isot kahvijuhlat, ja se joka oli leiponut kakut ja hoiti tarjoilut, oli ollut norossa. Juhlavieraista 80% sai sen paskataudin. Ei paljon naurattanut, kun meillä viisi henkeä oli peräjälkeen taudissa. Kolme viikkoa meni siinä kurarallissa. En ymmärrä tuota aloittajaa, jos on totta.
Ei mulla haittaa. Istun kotona rennosti ottaen.
Ei noro ole perusterveelle aikuiselle kuin vähän pahempi ripuli.
Etkä sitten ymmärtänyt poistua vaan jäit kylvämään tautia tuntikausiksi? Miten ei olisi auttanut muka?