Tuttu hermostui kun lapsellamme ei ole kesälomaa.t.ammattivalittaja
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:18"]
Ei millään ymmärtänyt ettei se ole mahdollista.
[/quote] Ymmärrän, että se on mahdollista, mutta se vain vaihvistaa ajatustani siitä, että lapsellasi olisi parempi jossain muualla kuin sinun lelunasi.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:19"]
Nuorten aikuisten lapsilla harvoin mahdollusta kun vanhemmilla ei vielä ole lomaoikeuksia.
[/quote]
Minä olen 41v.ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:18"] Ei millään ymmärtänyt ettei se ole mahdollista. [/quote] Ymmärrän, että se on mahdollista, mutta se vain vaihvistaa ajatustani siitä, että lapsellasi olisi parempi jossain muualla kuin sinun lelunasi.[/quote]
Mun lapseni ei ole mikään lelu mutta työasioiden suhteen siihen vaan ei ole mahdollisuutta.ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:19"]
Nuorten aikuisten lapsilla harvoin mahdollusta kun vanhemmilla ei vielä ole lomaoikeuksia.
[/quote]
Minä olen 41v.ap
[/quote]Onko teillä molemmilla uudehko työ? Silloin sama tilanne. Harvoin vaan molemmilla vanhemmilla vaihtuu yhtä aikaa työpaikka. Nuorina ekan lapsen aikana meni monta kesää niin ettei meillä vanhemmilla ollut oikeutta lomaan. Lapsi oli vuoden ympäri joka päivä päiväkodissa useamman vuoden mut ei ollut vaihtoehtoja jos halusi töissä käydä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:24"]Etkö sinä ole työtön? [/quote] Kesäksi menen puhelinmyyjäksi.ap
Väitätkö todella, että sinulla ei ole yhtään kertynyt lomaa jota voisit pitää jossain vaiheessa vuotta? Jos näin todella on eli et siis itsekään ole lomalla vaan painat töitä 365 niin ok sit ymmärrän, että se ei ole mahdollista. Jos kuitenkin olet niitä vanhempia, joilla on vain muutama vko varaa pitää lomaa ja eivät silloin halua pitää lastansa kotona niin ymmärrän kaverisi ärtymyksen. Jokainen lapsikin tarvitsee lomaa ja ei sen tarvitse olla 5vko putkeen kesällä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:19"] Nuorten aikuisten lapsilla harvoin mahdollusta kun vanhemmilla ei vielä ole lomaoikeuksia. [/quote] Minä olen 41v.ap [/quote]Onko teillä molemmilla uudehko työ? Silloin sama tilanne. Harvoin vaan molemmilla vanhemmilla vaihtuu yhtä aikaa työpaikka. Nuorina ekan lapsen aikana meni monta kesää niin ettei meillä vanhemmilla ollut oikeutta lomaan. Lapsi oli vuoden ympäri joka päivä päiväkodissa useamman vuoden mut ei ollut vaihtoehtoja jos halusi töissä käydä.
[/quote]
Minä olen pitkäaikaistyötön mutta sain kesäksi puhelinmyyjänhommia ja mieheni on yrittäjä jolla kiireisin aika joka kesä.ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:18"] Ei millään ymmärtänyt ettei se ole mahdollista. [/quote] Ymmärrän, että se on mahdollista, mutta se vain vaihvistaa ajatustani siitä, että lapsellasi olisi parempi jossain muualla kuin sinun lelunasi.[/quote]
Mun lapseni ei ole mikään lelu mutta työasioiden suhteen siihen vaan ei ole mahdollisuutta.ap
[/quote] Sinähän et ole heikkolahjaisuutesi vuoksi töissä. Niin olet mainostanut (samalla kun ylpeilet vanhemman poikasi hylkäämisellä.)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:19"] Nuorten aikuisten lapsilla harvoin mahdollusta kun vanhemmilla ei vielä ole lomaoikeuksia. [/quote] Minä olen 41v.ap [/quote]Onko teillä molemmilla uudehko työ? Silloin sama tilanne. Harvoin vaan molemmilla vanhemmilla vaihtuu yhtä aikaa työpaikka. Nuorina ekan lapsen aikana meni monta kesää niin ettei meillä vanhemmilla ollut oikeutta lomaan. Lapsi oli vuoden ympäri joka päivä päiväkodissa useamman vuoden mut ei ollut vaihtoehtoja jos halusi töissä käydä.
[/quote]
Minä olen pitkäaikaistyötön mutta sain kesäksi puhelinmyyjänhommia ja mieheni on yrittäjä jolla kiireisin aika joka kesä.ap
[/quote]
No ethän sä ole duunissa kesällä kuin max viikon
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:23"]
[/quote] Sinähän et ole heikkolahjaisuutesi vuoksi töissä. Niin olet mainostanut (samalla kun ylpeilet vanhemman poikasi hylkäämisellä.)
[/quote]
Menen puhelinmyyjäsi kesäksi ja turhaan vanhempaa poikaani tähän sekoitit, annoin hänet adoptioon en hylännyt häntä mutta sitähän sä et halua tajuta.ap
Viikko mummulassa, toinen serkkulassa kolmas kummin kanssa jne
Eiköhän jokainen halutessaan edes pari viikkoa pysty järjestämään.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:19"] Nuorten aikuisten lapsilla harvoin mahdollusta kun vanhemmilla ei vielä ole lomaoikeuksia. [/quote] Minä olen 41v.ap [/quote]Onko teillä molemmilla uudehko työ? Silloin sama tilanne. Harvoin vaan molemmilla vanhemmilla vaihtuu yhtä aikaa työpaikka. Nuorina ekan lapsen aikana meni monta kesää niin ettei meillä vanhemmilla ollut oikeutta lomaan. Lapsi oli vuoden ympäri joka päivä päiväkodissa useamman vuoden mut ei ollut vaihtoehtoja jos halusi töissä käydä. [/quote] Minä olen pitkäaikaistyötön mutta sain kesäksi puhelinmyyjänhommia ja mieheni on yrittäjä jolla kiireisin aika joka kesä.ap [/quote] No ethän sä ole duunissa kesällä kuin max viikon
[/quote]
Kyllä olen.ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:30"]
Viikko mummulassa, toinen serkkulassa kolmas kummin kanssa jne Eiköhän jokainen halutessaan edes pari viikkoa pysty järjestämään.
[/quote]
Pari viikkoa elokuun alussa ennen koulun alkua on anoppi luvannut lasta katsoa enempää hän ei jaksa eikä muita kiinnosta siis esim kummeja tms.ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:29"]
Menen puhelinmyyjäsi kesäksi ja turhaan vanhempaa poikaani tähän sekoitit, annoin hänet adoptioon en hylännyt häntä mutta sitähän sä et halua tajuta.ap
[/quote] Olet kertonut hänen haluavan pitää yhteyttä ja kieltäytyneesi siitä. Se takoittaa julmaa hylkäämistä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:19"] Nuorten aikuisten lapsilla harvoin mahdollusta kun vanhemmilla ei vielä ole lomaoikeuksia. [/quote] Minä olen 41v.ap [/quote]Onko teillä molemmilla uudehko työ? Silloin sama tilanne. Harvoin vaan molemmilla vanhemmilla vaihtuu yhtä aikaa työpaikka. Nuorina ekan lapsen aikana meni monta kesää niin ettei meillä vanhemmilla ollut oikeutta lomaan. Lapsi oli vuoden ympäri joka päivä päiväkodissa useamman vuoden mut ei ollut vaihtoehtoja jos halusi töissä käydä. [/quote] Minä olen pitkäaikaistyötön mutta sain kesäksi puhelinmyyjänhommia ja mieheni on yrittäjä jolla kiireisin aika joka kesä.ap [/quote] No ethän sä ole duunissa kesällä kuin max viikon
[/quote]
Kyllä olen.ap
[/quote]
No et ole
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:24"]Etkö sinä ole työtön? [/quote] Kesäksi menen puhelinmyyjäksi.ap
[/quote]
Sun pitää keksiä joku koodisana, mistä av-mamma tunnistaa sinun soittosi. Jos vaikka säälistä ostettais jotain :)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:29"]
[/quote] Olet kertonut hänen haluavan pitää yhteyttä ja kieltäytyneesi siitä. Se takoittaa julmaa hylkäämistä.
[/quote]
Asiassa on osallisena muitakin kuin minä esim adoptiovanhemmat plus nykyinen mieheni, en voi päättää asioista yksin.ap