7-16 töissä olevat
Huhheijaa!! Miten ehditte hoitamaan kaiken muun! Kamalaa kun tuntuu että aika loppuu kesken.. Yhtäkkiä kello on taas yli 9, vasta just pääs kotiin.
Kommentit (6)
Musta tuntui ihan samalta edellisessä työssä. Silti ehkä olisin valmis vaihtamaan siihen takaisin. Nyt kun aamuvuoro alkaa 4.30, sieltä pääsee kyllä ennen kahta pois mutta on liian väsynyt tehdäkseen mitään. Iltavuoroon lähden yhdeltä ja sitä ennen taas en osaa muuta ku kytätä kelloa :D
Lähden töihin klo 6:45, olen kotona 16:40 päiväkodin kautta kuljen molempiin suuntiin. Ehdin hyvin hoitamaan kodin ennakoimalla. Eli ruoat teen valmiiksi, en päästä pyykkejä + tiskejä kertymään, varaan seuraavan päivän vaatteet yms valmiiksi. Lapsille jää valitettavan vähän aikaa arkisin. Itse en ehdi juuri harrastamaan mitään, 'omaa aikaa' on klo 20:30 eteenpäin.
Mihinkään ylimääräiseen ei kyllä ole paljoakaan aikaa, tai liekö jaksamista. Enkä raaski lapsilta nipistää pois sitä vähää.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:19"]Miks teet noin pitkää päivää?
Mun päivät on keskimäärin 7.30-15/15.15
[/quote]
Öh. Koska se on työaikani..? :)
Kotiin tullessa kello on jo lähemmäs viisi, lähempänä kuutta ruoka. Jos pitää siivota, käydä kaupassa, peseytyä niin, ja saada nukuttua tarpeeksi ei aika riitä! :D ehkä tähän tottuu...?;)
Ei totu.
töissä matkoineen 6-16. Lopun aikaa raatona. Onneksi lapset jo isoja.
Minä teen klo 7-16/17/18. Työaika olisi vielä ok jos siitä saisi kunnon korvauksen, jolla voisi tasata illan ajankäyttöä, mutta ei tällä palkalla. Jos voisikin ostaa edes osaksi valmista ruokaa ja olisi kuivausrumpu jne helpottamassa, niin aika ei "loppuisi kesken". Lapsille saati itselle ei jää nyt oikein yhtään aikaa, kun erityislapsen läksyjen teko vie kaiken huomion ja loppuaika kuluu ruokaa tehden, leipoen, siivoten, pyykkiä ripustellen ja lapsia suihkun kautta nukkumaan valmistellen. Sitten kaadun itsekin sänkyyn ja aamulla kaikki alkaa alusta. Joskus menee viikkoja ettei ehdi edes viikonloppuina levätä, kun pitää metsästää kirppiksiltä vaatteita, tavata sukulaisia, käydä kaupassa viikko-ostoksilla, kuskata lapsia harrastukseen jne. Romahdusta odotellessa...
Miks teet noin pitkää päivää?
Mun päivät on keskimäärin 7.30-15/15.15