Hyvä sarja Vampyyripäiväkirjojen jälkeen?
Vähän myöhäisheränneenä katsoin ennen joulua Vampyyripäiväkirjat, The Originalsin sekä Legacies siihen asti kuin se Hbo:lla näkyy (kellään tietoa tuleeko loputkin jossain kohtaa nähtäville?) . Olisiko suosituksia vastaavista hyvistä sarjoista tms? Vampyyritarinat ja muut yliluonnollisuudet kiehtoo vaikka kauhuleffat yms kierränkin kaukaa.
Kommentit (22)
True bloodin oletko jo katsonut? Nyt on hbo:lla myös se joku uusi noitasarja missä on vampyyreitä.
Supernatural! Carolinen näyttelijä esiintyi 4. kauden jaksossa "After School Special." Ei tosin paras jakso aloittaa sarjan katsomista, koska suuressa roolissa ovat päähenkilöiden nuoremmat versiot.
Muistatteko sen sarjan, jossa oli nainen ja mies ja mies muuttui aina ihmissudeksi ja nainen telkesi sen aina vankilaan siksi ajaksi?
Minulla on epäterve obsessio TVD:hen ja The Originalsiin. :D Muita sarjoja joista olen tykännyt ovat True Blood ja Grimm.
En ole katsonut True Bloodia, täytyy varmaan kokeilla kun useampi sen maininnut. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on epäterve obsessio TVD:hen ja The Originalsiin. :D Muita sarjoja joista olen tykännyt ovat True Blood ja Grimm.
Oletko katsonut Legaciesia? Mitä mieltä? TVD ja The Originals oli kyllä tosi hyviä!
Ap
Buffy vampyyrintappajaa ei ainakaan kannata katsoa. Harvinaisen feministinen, miesvihamielinen sarja jossa keho-ongelmainen pissis tappaa lähes raiskurinomaisesti miespuolisia vampyyrejä puudildolla ja hengaa homon miesvampyyrin kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut Legaciesia? Mitä mieltä? TVD ja The Originals oli kyllä tosi hyviä!
Ap
Legacies paskaa 0/5. Ei voi puhua samana päivänäkään TVD ja TO kanssa. Mutta tämä vain minun mielipide. :)
-sama
Legacies paskaa 0/5. Ei voi puhua samana päivänäkään TVD ja TO kanssa. Mutta tämä vain minun mielipide. :)
-sama[/quote]
Mun mielestä myös tosi paljon huonompi kuin TVD ja TO, valitettavasti.
Ap
True Blood on kivaa katsottavaa. Mukana on huumoriakin sopivasti. The Magicians on myös hyvä, hiukan ehkä synkempi.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on noita.
Mistä tämän näkee??
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sen sarjan, jossa oli nainen ja mies ja mies muuttui aina ihmissudeksi ja nainen telkesi sen aina vankilaan siksi ajaksi?
Tämäkö?
https://www.imdb.com/title/tt2193041/
Netflixistä olen katsonut ihmissusisarjaa Teen Wolf.
Riverdale on toinen CW-sarja. Sleepy Hollow voisi myös olla mieleesi (Fox). Ehkä jopa Once Upon a Time (CW). En ole katsonut kyseisiä sarjoja mutta seurasin paljon CW:tä, kun katsoin Supernaturalia.
Chilling Adventures of Sabrina eli Sabrina: Pimeällä puolella.
Netflixistä pitäisi löytyä, kun on sen oma sarja.
Kiitos kaikille suosituksista.
Kokeilin aloittaa True Bloodista. Reilun jakson verran takana ja en vielä oikein tiedä mitä mieltä. Miten pitkälle kannattaa katsoa ennen kuin muodostaa mielipiteensä?
Katsoin myös puoli jaksoa Discovery of witchesiä, vei ehkä enemmän mennessään kuin TB.
Ap
Otetaan tämä. Toisessa ketjussa puhutaan afantasioista. Miten te ihmiset näette vampyyripäiväkirjan?