Missä asiassa olet ollut "outlaw", sopivasti kansalaistottelematon?
Itse olen mm
*istunut muutaman metrin autossa ilman turvavyötä uutenavuotena!
*ottanut matkalle mukaan perheenjäsenen, jolla ei ollut lupa poistua Suomen alueelta -laiva kurvasi pikaisesti Tallinnan kautta!
* Kätkenyt kaupassa muiden vaatteiden joukkoon housut, joista irtosi nappi!
Nyt muutkin tunnustukset tulille!
Kommentit (34)
Poltan estotta pilveä, toki vain omissa oloissani ja vain vähän kerrallaan.
En ole lisääntynyt, vaikka niin kuulemma pitäisi tehdä.
Mitä tämä tarkoittaa? "Kätkenyt kaupassa muiden vaatteiden joukkoon housut, joista irtosi nappi!"
Siis saitko napin irtoamaan sovituksessa ja "hajotit" housut ja yritit peitellä asiaa?
Vai yrititkö varastaa housut? Paljastuitko napin irtoamisen takia, vai miten se liittyy asiaan?
Vai?
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta en aina vain omissa oloissani. Enkä aina vain vähää kerralla.
Minä kävelen punaisia päin kun autoja ei ole näkyvillä, saatan myös ylittää kadun muualta kun suojatien kohdalta kun liikennettä ei ole.
Veronmaksussa, ei ole mikään ongelma jättää veroja maksamatta on tulee tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään! Itselleni riittää vähä, ja isommista määristä seuraa viikon aivojumi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa? "Kätkenyt kaupassa muiden vaatteiden joukkoon housut, joista irtosi nappi!"
Siis saitko napin irtoamaan sovituksessa ja "hajotit" housut ja yritit peitellä asiaa?
Vai yrititkö varastaa housut? Paljastuitko napin irtoamisen takia, vai miten se liittyy asiaan?
Vai?
Nappi lensi kaaressa, kun housuja sovitettiin. Sovittaja en ollut minä, vaan lapseni.
Tilanne nauratti, mutta myyjille en maininnut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään! Itselleni riittää vähä, ja isommista määristä seuraa viikon aivojumi.
Tuo on oikeaa lainrikkomista. Ei "jätin hampaat pesemättä "- tasoa, jota lähinnä haen
-ap
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksussa, ei ole mikään ongelma jättää veroja maksamatta on tulee tilaisuus.
Siipeilijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on oikeaa lainrikkomista. Ei "jätin hampaat pesemättä "- tasoa, jota lähinnä haen
-ap
Ok, ehkäpä tilannetta muuttaa se, että hoidan nämä asiat Coloradossa. Kuukausittaisilla työmatkoilla, nääs.
Olen harrastanut sadomasokistista seksiä jo silloin kun se oli sairausluokituksessa. Ihmeparannuin vuonna 2011.
Olen käyttänyt uudelleen postimerkin, johon ei ollut lyöty leimaa.
Opinnoissa olen väärentänyt itsenäisen opiskelun tuntimerkintöjä.
Kävelen punaisia päin ja oikaisen mistä huvittaa.
Töissä pidän omana tietonani, kuinka tehokas oikeasti olen.
Jätin nämä rokotukset ottamatta. Myös sikapiikin skippasin.
Pesen hampaat vasta aamupalan jälkeen vaikka joka paikassa sanotaan, että ennen pitäis.
Istun vessassa kauan ja luen siellä, vaikka aina varoitellaan pukamista.
Ei yhtä ketjua ilman koronamyönteisiä tai pervoja. Tai rai skarihan tuo yksi on, jonka viesti on varmaan jo poistettu (hänelle tiedoksi; kyllä, ilman lakiakin seksi vaatii aina kaikkien osapuolien suostumuksen). Miksi kaikki kiva pitää pilata? Eikö elämässä ole mitään muuta kuin koronasta jankkaaminen?
Siirtänyt usein katsastamatonta autoa. Toki vakuutukset ja verot olleet silloinkin kunnossa. Muuten tulee putkaa linnaa vankeutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt uudelleen postimerkin, johon ei ollut lyöty leimaa.
Tätä olen tehnyt lukemattomia kertoja. Yllättävän usein niistä puuttuu leima. t. nro 16
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Eikös oman listasi kaksi ensimmäistä kohtaa olleet myös ihan oikeaa lainrikkomista?
Olen kyllä tylsisytyttävissä määrin kansalaistottelevainen. Jos esim. olen tyhjässä kaupungissa liikkeellä ja tulee jalankulkijalle punainen valo, odotan, kunnes se muuttuu vihreäksi!