Kumppanilla ahdin? Mihin kaikkeen varautua, jos leikkiin lähtee?
Olen tapaillut miestä, jolla luultavasti on ahdin. Olen tuntenut hänet nuoruudesta asti ja silloinkin hän oli se jolla oli mersun "Eemeli", bemarien kauhu.
Nyt, kun olemme ajelleet, ahtopaineet rauhoittuu, kun saa liikkua. Mutta paikoillaan oleminen näyttää olevan hankalaa ja sitä dumppisuhinaa muuten tulee koko ajan. On vaikea vaan olla ja idlettää. On ollut kierrosriippuvuutta. Ahtopainetta on välillä jopa liikaa.
Ollaan ajeltu vasta muutamia kertoja ja kiesissä on todella paljon hyvää. On tosi alhaalta vääntävä ja kiertävä. Mutta minkalaista on olla ahtimen kanssa? Mihin kaikkeen voi joutua varautumaan? Itse ajelen vaparilla ja mietin, voisinko jopa hävittää turboviiveen vai onko paras luovuttaa jo alussa?
Kommentit (18)
Kiihkeän kruisailun jälkeen on hyvä idlettää hetki.
Tarvitset jonkun Suomi-Ahdin sanakirjan ainakin.
Autoista et selvästi tiedä mitään.
löysää jo vähän sitä dumppia ja nauti elämästä. ei nuo nyt niin isoja asioita oo. välillä kierroksia ja välillä tyynempää - niin se parisuhde vaan menee
Tällaisista aloituksista minä nautin. Ai että.
Vierailija kirjoitti:
mielenkiintosempi tää on ku toi adhd-jorina...
Mullakin on ahdin ja kumppanilla leivänpa-ahdin. Hyviä kyytejä ja maistuvat aamupalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielenkiintosempi tää on ku toi adhd-jorina...
Olin ihan tosissani. Itsekin olen joskus harrastanut tämäntyylisiä keskustelunavauksia, tässä tosin oli nähty jo aika lailla vaivaa ja käytetty luovuutta. Hyvä!
Antaisin remmiä jos hänellä on turbo.
Joudut ennen pitkää ahdin valtakuntaan. Juokse.
Paukkuuko miehellä hukkaportti myös öisin?
En ymmärtänyt tästä yhtään mitään
Eikös mersuissa ole kompressor ja muissa merkeissä turbo. Ahtimeksi nuo taitaa molemmat kääntyö.
Kristallipalloni kertoo, että ahtopaineet tuhoavat orastavan suhteenne.