diapam ja alkoholi
Pyysin unettomuuteen lääkäriltä diapam unettomuuten ja käytin viimeksi viime yönä. Voinko nyt tänää ottaa alkoholia?
M23
Kommentit (17)
Toki voit. Lääke on jo suurelta osin poistunut elimistöstäsi, eikä ole mitenkään vaarallista vaikka normaali lääkärin määräämä annos olisi veressä silloinkin kun alkoholia ottaa.
Itse käytin nuorempana joskus bentsoja ja viinaa sekaisin tarkoituksella, ja vaikka sellaista sekakäyttöä ei toki kellekään voi suositella niin kyllä siitä ainakin sen oppi että mikään todellakaan hengenvaarallinen yhdistelmä ei kyseessä ole.
Jos kärsit unettomuudesta niin ei kannata ottaa alkoholia.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:10"]
Tottakai voit. Ei ehkä kannata. Kokeile itse, niin jatkossa tiedät, mutta en suosittele. Missä muuten vielä kirjoitetaan unettomuuteen Diapamia?
[/quote]
En ole ap, mutta toinen unettomuudesta kärsivä. Itse olen syönyt unettomuuteen toista bentsoa, Rivatrilia, jo 10 vuotta. Kyllä niitä jotkut lääkärit vielä onneksi määrää, minulla tämä on ainoa joka sekä auttaa että ei aiheuta todella karmeita sivuvaikutuksia. Jotkut melatoniinit ja masennuslääkkeet on yhtä tyhjän kanssa. Ketipinor auttaisi mutta sivuvaikutuslista pitkä kuin nälkävuosi. Joten onneksi on Rivatril ja lääkäri joka uusii kiltisti reseptiä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:10"]Tottakai voit. Ei ehkä kannata. Kokeile itse, niin jatkossa tiedät, mutta en suosittele. Missä muuten vielä kirjoitetaan unettomuuteen Diapamia?
[/quote]
Terveyskeskuslääkäri... Ketipinoria ensin määräs mutta ei sopinut kyseinen lääke mulle. Joten vaihtovat diapamiin.
Olet narkomaani.Häpeä, mene töihin äläkä ikinä käy vonkaamassa pameja lekurilta !
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:15"]
Diapamia on pitkään elimistössä.
[/quote]
Niin, sen puoliintumisaika on parikymmentä tuntia, joten puolet lääkkeen annoksesta on veressä tänä iltana jos on eilen iltana sitä ottanut. Mutta mitä siitä sitten? Ei sen ottaminen alkoholin kanssa yhdessä mitenkään vaarallista ole, paitsi toki tolkuton sekakäyttö jossa vedetään viinaa sammumisen rajoille ja päälle epämääräinen kourallinen bentsoa. Sillä tavalla voi päätyä pahimmillaan hengityslamaan ja hautuumaalle, mutta joku lääkärin määräämä annos bentsoa + sellainen määrä alkoholia jonka itse kestää ongelmitta ei kyllä tee mitään ihmeellistä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:17"]Olet narkomaani.Häpeä, mene töihin äläkä ikinä käy vonkaamassa pameja lekurilta !
[/quote]
Käyn töissä kylläkin. (:
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:15"]
[/quote]
Niin, sen puoliintumisaika on parikymmentä tuntia, joten puolet lääkkeen annoksesta on veressä tänä iltana jos on eilen iltana sitä ottanut. Mutta mitä siitä sitten? Ei sen ottaminen alkoholin kanssa yhdessä mitenkään vaarallista ole, paitsi toki tolkuton sekakäyttö jossa vedetään viinaa sammumisen rajoille ja päälle epämääräinen kourallinen bentsoa. Sillä tavalla voi päätyä pahimmillaan hengityslamaan ja hautuumaalle, mutta joku lääkärin määräämä annos bentsoa + sellainen määrä alkoholia jonka itse kestää ongelmitta ei kyllä tee mitään ihmeellistä.
[/quote]
Muutaman sauna kaljan meinasin ottaa. Joten mitään kännejä en ole vetämässä.
Diatsepaamin puoliintumisaika vaihtelee 60- 100h. Aineenvaihdunta tuotteena syntyy (bentsodiatsebiineja) esim. klooridiatsepam jne. Toisekseen unettomuutesi ei tasan parane alkoholilla. Bentsot, joihin myös diatsepaami kuuluu on alkoholin kanssa maailman huonoin yhdistelmä! En missään nimessä suosittele, vaan koita olla ottamati jos otat alkoholia ja toistepäin.
t. Vesa Juhani Jumisko
No ei siitä mitään tapahdu. Ei ainakaan mulle oo käynyt ikinä mitään. Kyllähän sä sen sit tiedät jos rupee nupissa sumenee nii pää tyynyyn..
Joo, nyt kannattaa teipata ranteet että voi oikein kaksin käsin vetää. Pikku vinkki: Tarpeeks kun tekee töitä niin ei ole univaikeuksia eikä ehdi masentumaan.
Kaikki bentsojen vastustajat pitäisi...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:15"]
Niin, sen puoliintumisaika on parikymmentä tuntia, joten puolet lääkkeen annoksesta on veressä tänä iltana jos on eilen iltana sitä ottanut. Mutta mitä siitä sitten? Ei sen ottaminen alkoholin kanssa yhdessä mitenkään vaarallista ole, paitsi toki tolkuton sekakäyttö jossa vedetään viinaa sammumisen rajoille ja päälle epämääräinen kourallinen bentsoa. Sillä tavalla voi päätyä pahimmillaan hengityslamaan ja hautuumaalle, mutta joku lääkärin määräämä annos bentsoa + sellainen määrä alkoholia jonka itse kestää ongelmitta ei kyllä tee mitään ihmeellistä. Puoliintumisaika 3 tuntia. Mut viinaan älä koske, todella vaarallista. Veressä lääkeainetta jonkun verran vielä kaks viikkoo.
Ei kannata kokeilla.
Päivystykseen ei tartteta enään yhtään ylimääräistä urpoa, oikeat potilaat käännytetään kotiin ja kuolevat käsiin kun v i t t u näitä kokeilijapellejä riittää. Lääkäreiden aika menee just nuihin toilailuihin, VERORAHOILLA KAIKKI YLLÄPITO.
Älä ota. On vaarallista. Diapam pysyy pitkään veressä. Ei seuraavana päivänäkään.
Tottakai voit. Ei ehkä kannata. Kokeile itse, niin jatkossa tiedät, mutta en suosittele. Missä muuten vielä kirjoitetaan unettomuuteen Diapamia?