Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon tiukka alapää vaikuttaa miehen laukeamiseen?

Vierailija
02.01.2022 |

Miehet: miten paljon tiukka alapää vaikuttaa laukeamiseesi vai onko sillä isoa merkitystä? Mitkä asiat siihen vaikuttaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla alkaa tapailemaan ketään miestä parin vuoden sinkkuna olon jälkeen, kun pelkään ettei miehellä tunnu seksi hyvältä :( Eksä oli ympärileikattu ja en tiedä vaikuttiko se, mutta hänellä kesti ja kesti, eikä koskaan oikein ollut seksin perään.

Vierailija
22/24 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskalla alkaa tapailemaan ketään miestä parin vuoden sinkkuna olon jälkeen, kun pelkään ettei miehellä tunnu seksi hyvältä :( Eksä oli ympärileikattu ja en tiedä vaikuttiko se, mutta hänellä kesti ja kesti, eikä koskaan oikein ollut seksin perään.

Ex oli ilmeisesti kaappihomo. Oikeilla heteroilla naisen kiima on niin suurta, että laukeavat nopeasti kun pääsevät pilluun. Mitä kiimaisempi ja haluava nainen sen nopeammin mieskin tulee. Enin osa on kumminkin aivoista kiinni, eikä välineistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tyypillistä. Pelkäät ettei mies nauti. Mihin naiset onkaan opetettu!

Vierailija
24/24 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, aivoista se on kiinni, ja mielen hallinnasta. On myös opittava sopeuttamaan oma toimintansa kulloisenkin seksikumppanin ominaisuuksien mukaan.

Joskus on niin, että nainen on yksinkertaisesti niin kuuma - todellakin ihan pimpin koosta riippumatta - että orgasmin reunalla keikkuminen alkaa välittömästi, kun seksiä on vähänkin ilmassa. Ulkonäkö on yksi asia mutta ehkä vielä voimakkaammin vaikuttavat esimerkiksi tuoksu ja ääni. Jonkun naisen pelkkä ääni voi saada melkein tulemaan housuihin. Naisen rintoja hyväillessä voisin myös itse aina tulla ihan milloin tahtoisin, se on niin kiihottavaa.