Mies ei osaa remontoida
Ihan perus remppahommiin joutuu kalliilla palkkaamaan ulkopuolisen tekijän. Eksä osasi tehdä sähköhommatkin ym eikä niistä tarvinnut koskaan maksaa kenellekkään.
Kommentit (50)
Noin siinä käy, kun vaatii korkeaa koulutustasoa miesehdokkaalta. Akateemiset elitistit ei osaisi vaihtaa edes öljyjä autoon. Ja mitä se sinua hetkauttaa? Miehesi kumminkin maksaa.
Mikset ota entistä miestä takaisin?
Ei meilläkään ja alkaisi olla tarvetta joillekin hommille, koska koti on jo 15v ikäinen. Ei myöskään kokkaa.
Oma asiasi kärjistätkö suhdettasi ja voihan ihan hyvin vaihtaakin miestä, jos olet tyytymätön suhteeseesi.
Nykymiehet on ihan perseestä ja syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ota entistä miestä takaisin?
Luuletko, että mies kelpuuttaa takaisin? Nauraa räkäisesti takaisin, ja ihan oikein niin. Yhdenkään miehen ei tarvitse ottaa exää takaisin vain koska nainen niin haluaa.
Heh. Tälläinen tavismies, joka osaa tehdä yhtä sun toista ei kuitenkaan kiinnosta naisia. Omapa on valintanne.
Nykynaiset on ihan perseestä ja syvältä.
Minä olen asiantuntijatehtävissä, mutta osaan kaikki remontit, pyörän huollot, auton huollot, huonekalujen entisöinnit yms. Terveisin 46v valkoinen heteromies
Remppahommia ei tarvitse tehdä itse kerrostaloissa ja kerrostalossa asuminen on ilmastoteko.
Ei kannata opetella remppahommia jos osaa jotain mistä maksetaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen asiantuntijatehtävissä, mutta osaan kaikki remontit, pyörän huollot, auton huollot, huonekalujen entisöinnit yms. Terveisin 46v valkoinen heteromies
Ikää myöten sama täällä👍
Osaan remontoida, mutta minua ei huvita. Rahalla niistäkin hommista eroon pääsee.
Jos tienaa kunnolla, niin sitten voikin palkata remppamiehen tekemään ne hommat.
Jokainen tekee sitä mitä parhaiten osaa. Ei kaikkien miesten tarvitse osata remonttihommia.
No eipä näistä nykyajan naisistakaan juuri kukaan osaa tehdä mitään muuta kuin päivittää instaa, facee ja mitä niitä nyt on. Kaupasta ostetaan valmiina pullat ja eletään eineksillä.
Mitä tulee näihin "miesten töihin", esim uudempia autoja ei pysty enää itse kotioloissa edes huoltamaan. Ei pysty edes ajovalon polttimoa vaihtamaan...
Talon rakentaminen ja remppaaminen kannattaa teettää ammattilaisilla. Ehkä tulee kalliimmaksi, mutta se on vain rahaa....
Osaatko sinä tehdä ruokaa?