Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon ihastumisen tunteesta?

Vierailija
21.04.2015 |

Kertokaa, auttakaa. Tilanne on se, että en saa olla tähän henkilöön ihastunut eikä hän minuun. Nyt kuitenkin on niin päässyt käymään, molemmin puolin. Tilanne on ahdistava ja vaikea. En voi ajatella  muuta kuin häntä, mutta hän on naimisissa ja perheellinen. En todellakaan aio ruokkia tätä tunnetta, mutta vaikeaa se on kun koko ajan hän pyörii mielessä. Tässä ei ole ollenkaan järkeä, pelkkää tunnetta... miten olette onnistuneet lopettamaan tämän tunteen? Meneekö tämä itsekseen ohi? Apua! :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siis siitä että itse annat tilaa tunteillesi noin paljon että teet ihastumisesta ongelman, aika auttaa ja muuta keinoa ei ole. Itsekin oken ollut ihastunut perheelliseen mieheen mutta en tehnyt tunteestani ongelmaa vaan päätin itse että tällaisia tuntemuksia nyt tulee ja menee ja otin tietoisesti etäisyyttä tähän henkilöö, loppujen lopuksi tunne laantui ja ei aikaakaan kun loppui kokonaan. Eli en lähtenyt ollenkaan ruokkimaan fantasiaani häneen.

Vierailija
2/3 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen osittain samassa tilanteessa. Olen itse sinkku ja toinen on vapaa. Olen ollut tähän henkilöön ihastunut jo yli vuoden, välillä palavasti, välillä vähän järkevämmin. Toinen osapuoli ei osoita onneksi mitään asiattomia tunteita. 

Olen yrittänyt ajatella asioita hänen kannaltaan. Tykkään hänestä ihan oikeasti ja haluan hänelle pelkkää hyvää. Pidän siis kaiken flirtin minimissä, olen kyllä välitön ja yritän olla kiva mutta pakenen heti paikalta jos ajatukseni siirtyvät asiattoman puolelle. En halua häntä saattaa kiusalliseen tilanteeseen. Yritän käyttäytyä niin kuin käyttäytyisin jos vaimo olisi paikalla. 

Yksin ollessani on vaikeaa. Fantasioin vaikka mistä... Ehkä aika auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista. Ihastumisen tunne on sanoinkuvaamattoman ihanaa kun se on sallittua. Nyt se on aivan kamalaa. Tiedän, että saisin ruokittua tätä tunnetta molemmin puolin, mutta ei halua, en voi. Vastapuoli on paljon vapaamielisempi ja olisi valmis etenemään pidemmälle, joten siksikin tämä on vaikeaa. Aion päästä tästä yli, en todellakaan aio sotkea heidän elämäänsä. Minulla on nyt liikaa aikaa pyöritellä tätä mielessäni, se on totta. Pitäisi keksiä jotain. Voi kun joku kertoisi, että mitä :( Pakko kai luottaa, että aika auttaa ja jossain vaiheessa ei tunne enää mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme