Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappi homot nyt olis kysymys

Vierailija
02.01.2022 |

Miten hoidatte seksin jos olette naisen kanssa parisuhteessa?
Mikä on syy kaapissa oloon?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sunnuntaiajeluilla moottoritien levähdysalueilla. Vaimo ja lapset on hyvä olla, niin ei vaikuta miltään homolta.

Vierailija
2/17 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn sunnuntaiajeluilla moottoritien levähdysalueilla. Vaimo ja lapset on hyvä olla, niin ei vaikuta miltään homolta.

Löytyykö hyvin seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanhempi "iso" herra ystävänä ja joskus poikkeen kylässä.

Vierailija
4/17 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö hyvin seuraa?

Hyvä kun auto mahtuu enää parkkiin.

Vierailija
5/17 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vanhempi "iso" herra ystävänä ja joskus poikkeen kylässä.

Onko vaimoa? Miten sen kanssa onnistuu seksi?

Vierailija
6/17 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelemalla yhdys sanat.

Vierailija
7/17 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienos mies, jos nainen ja lapset on vain kulissin takia. Ja munaa imetään salaa jossain pusikossa. Voi luoja! Pitäs kasvattaa ne munat, jotta vois elää rehellistä elämää.

Vierailija
8/17 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienos mies, jos nainen ja lapset on vain kulissin takia. Ja munaa imetään salaa jossain pusikossa. Voi luoja! Pitäs kasvattaa ne munat, jotta vois elää rehellistä elämää.

Tämä

Vierailija
9/17 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se seksi onnistu. Sitä on vain muutama kerta vuodessa. Pimeässä, takaapäin, silmät kiinni ja ankaran nopeaa tikkausta tai lelujen avulla vähän hellempää menoa. Suuseksiä en pysty antaan vaimolle ja hyväilyä ei juuri ole. Vaimo haluaisi useammin ja riitelemme tästä todella usein. Vaimolle paljastui aika ikävällä tavalla mun kaappihomous ja päädyimme monen mutkan kautta avoimeen suhteeseen. Se on ollut hyvä ratkaisu. Emme ole mustasukkaisia toisistamme. Hoidamme panosuhteemme eri paikkakunnilla. Kumpikaan meistä ei treffeille kotipaikkakunnalla. Asia pysyy salassa eikä tarvi pelätä tuttuihin törmäämistä. Ystävät ja sukulaiset ei tiedä tästä mitään. Kuulutaan molemmat hyvin konservatiiviseen uskonnolliseen yhteisöön, jossa avioeron jälkeen ei saa uudelleen avioitua ja homoutta ei sallita. Mentiin nuorina ja neitsyinä naimisiin. Mulla meni pitkään hyväksyä etten ole hetero. Sitä ei voinut tunnustaa edes itselle. Ystävät varmaan hyväksyisi, jos kertoisin heille. Sukulaiset ei. Kaapissa olo on ainoa keino pitää normaalit välit sukulaisiin. Haukkukaa vaan trolliksi ja julmaksi vaimoani kohtaan. Totta tämä kuitenkin on.

Vierailija
10/17 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se seksi onnistu. Sitä on vain muutama kerta vuodessa. Pimeässä, takaapäin, silmät kiinni ja ankaran nopeaa tikkausta tai lelujen avulla vähän hellempää menoa. Suuseksiä en pysty antaan vaimolle ja hyväilyä ei juuri ole. Vaimo haluaisi useammin ja riitelemme tästä todella usein. Vaimolle paljastui aika ikävällä tavalla mun kaappihomous ja päädyimme monen mutkan kautta avoimeen suhteeseen. Se on ollut hyvä ratkaisu. Emme ole mustasukkaisia toisistamme. Hoidamme panosuhteemme eri paikkakunnilla. Kumpikaan meistä ei treffeille kotipaikkakunnalla. Asia pysyy salassa eikä tarvi pelätä tuttuihin törmäämistä. Ystävät ja sukulaiset ei tiedä tästä mitään. Kuulutaan molemmat hyvin konservatiiviseen uskonnolliseen yhteisöön, jossa avioeron jälkeen ei saa uudelleen avioitua ja homoutta ei sallita. Mentiin nuorina ja neitsyinä naimisiin. Mulla meni pitkään hyväksyä etten ole hetero. Sitä ei voinut tunnustaa edes itselle. Ystävät varmaan hyväksyisi, jos kertoisin heille. Sukulaiset ei. Kaapissa olo on ainoa keino pitää normaalit välit sukulaisiin. Haukkukaa vaan trolliksi ja julmaksi vaimoani kohtaan. Totta tämä kuitenkin on.

Onnelliseen elämään pitä joskus vähän säätää, niinkuin tässä, useimmilla tyytyväisillä ihmisillä on monennäköistä kopmromissia, ei vain seksissä vaan muuallakin elämän aloilla.

Meillä on vaimon kanssa melko erilainen suhde seksiin, olen ratkaissut sen viemällä bi-uteliaisuuden toteutukseen, se on tuonnut minulle uuden ulottuvuuden, vaimon ei tarvitse olla mustasukkainen.

Vierailija
11/17 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaatteko kakkosta vaimoltanne?

Vierailija
12/17 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö vaimo tai epäileekö? Eikö olisi helppo olla avoimesti gay

Vierailija
13/17 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjä kirjoitti homoista, eli ei tee mieli naista ollenkaan. Se on eri juttu kun tekee mieli molempia.

Vierailija
14/17 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyjä kirjoitti homoista, eli ei tee mieli naista ollenkaan. Se on eri juttu kun tekee mieli molempia.

Onko vaimolle ok kun sä haluut myös miestä?

Vierailija
15/17 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat rassata vaan vaimoparkasi suolta. Kylmiä väreitä vaimosi puolesta,

Vierailija
16/17 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnelliseen elämään pitä joskus vähän säätää, niinkuin tässä, useimmilla tyytyväisillä ihmisillä on monennäköistä kopmromissia, ei vain seksissä vaan muuallakin elämän aloilla.

Meillä on vaimon kanssa melko erilainen suhde seksiin, olen ratkaissut sen viemällä bi-uteliaisuuden toteutukseen, se on tuonnut minulle uuden ulottuvuuden, vaimon ei tarvitse olla mustasukkainen.

Harvoinpa se elämä on kovin mustavalkoista vaan kompromisseja joutuu tekemään puolin ja toisin. Sivusta.

Vierailija
17/17 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homouden takiako leikit olevasi naimisissa