Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaimolle lahjaksi.

Vierailija
21.04.2015 |

Täyttää huomenna 30v. Koruista ei välitä. Onko pelkkä raha huono lahja naisten mielestä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:42"]

Ostan sen lahjakortin matkatoimistoon. Saavat lähteä kaverinsa kanssa johonkin. Saa pitää oikein vapaata arjesta.

[/quote]

Itse varmaan vaimosi tunnet. Minä kyllä loukkaantuisin lahjakortista matkoille jonkun toisen kanssa. 

Vierailija
22/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:37"]Millä tavoin naisesi on muistanut sinua, ja kuinka kalliita lahjoja olet saanut siltä?

Samaa hintaluokkaa ja muistamista, tasa-arvon nimissä.
[/quote]Vaimoni on heppo hankkia lahja minulle. Kello.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:42"]

Ostan sen lahjakortin matkatoimistoon. Saavat lähteä kaverinsa kanssa johonkin. Saa pitää oikein vapaata arjesta.

[/quote]

Aaa, tämä olikin siis "antelias mies ostaa naiselleen lahjoja ja antaa reissata itsenäisesti"-mies.

Eli av-mamma , joka pyrkii siihen, että miehet lahjoisivat reilulla kädellä naisiaan.

Aika läpinäkyvää. Eikä ole edes ensimmäinen kerta kun kyhäilee näitä ketjuja : )

Vierailija
24/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse ottaisin mieluimmin moottorisahan.olis ihana lahja...

Vierailija
25/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sen matkan tietenkin vaimollesi ja itsellesi, ei vaimon kaverille! Jos loma ei onnistu sinulle, menkää vain viikonlopuksi, mutta valitkaa hyvä hotelli ja illallispaikat. Ei ole sinun tehtäväsi maksaa vaimon kaverille mitään. Ostat sitten jonkun vaimon haluaman muiston matkalta. Ihan hyvin voit sopia tästä etukäteen. Kerro lahjastasi vaikka 30 ruusun kera.

Vierailija
26/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpypalju pihalle, jos teillä on piha. Kahdella tonnilla saa jo kyllä vaikka mitä, itse ilahtuisin eniten yhteisestä reissusta jonka ehdit vielä varaamaan kesälomalle. 

Vierailija
27/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:52"]

Mä itse ottaisin mieluimmin moottorisahan.olis ihana lahja...

[/quote]

Mä taas haaveilen kunnon sirkkelistä.

Vierailija
28/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:03"]No todellakin on huono lahja. Parempi ostaa vaikka vaan kukkakimppu (väh. 30 e, ei mitään 15 euron nippua) ja viedä ulos syömään. 
[/quote]
Mieluummin ottaisin rahaa kuin jotain rikkaruohoja.

Vierailija
29/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaannuttaisi, jos mies tulisi ruusukimpun ja illallisen kanssa antamaan mulle lahjaksi lomamatkaa siksi, että on syntymäpäiväni. Näin meitä on moneen junaan. 

Vierailija
30/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau millaisia lahjoja. Koruja, ulkomaanmatkoja, aitoja nahkalaukkuja.. Meillä mies teki lasten kanssa kortin, antoi perusteellisen jalkahieronnan ja vapaapäivän kaikesta kotitöistä ja lastenhoidosta. Se oli maailman paras lahja :D Tavaroille sanoin ei, tuntuu että sitä on jo ihan liikaa. 

Vierailija
31/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vaimoni minutkin sinne matkalle ottaa.Joudun matkustamaan muutenkin tarpeekseni ja vaimo hoitaa kodin ja lapsen. Voisi tehdä hänellekin hyvää päästä nauttimaan kaverinsa kanssa ihan kahden.

Vierailija
32/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi mulle. Mies ei vaan ikinä päästäisi mua mihinkään yksinään.

Vierailija
33/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31, sulla kiva mies =D

Mielummin ottaisin hänenkaltaisensa kuin ap:n joka matkustelee ympäri maailmaa itsekseen tarpeeksi ja lähettää vaimonsa matkustelemaan jonkun toisen kanssa. 

Vierailija
34/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanahneet luuskat ketjussa silmät kiiluen, kun käytössä on 2000e. Pakkohan se on koko summa käyttää.

Kai olette miehellekin yhtä avokätisiä?

Vierailija
35/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:37"]

Rahanahneet luuskat ketjussa silmät kiiluen, kun käytössä on 2000e. Pakkohan se on koko summa käyttää.

Kai olette miehellekin yhtä avokätisiä?

[/quote]

Huomasit ehkä - jos osaat lukea ja sisältää lukemaasi - että kaikki eivät suinkaan olleet hinkumassa arvolahjoja. 

Vierailija
36/36 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:10"]31, sulla kiva mies =D

Mielummin ottaisin hänenkaltaisensa kuin ap:n joka matkustelee ympäri maailmaa itsekseen tarpeeksi ja lähettää vaimonsa matkustelemaan jonkun toisen kanssa. 
[/quote]Jospa ap joutuu matkustamaan töiden takia. Ei se pidemmän päälle ole yhtään mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme