AV-palstan kirppis 2022
Mitäs pistetään myyntiin?
Minä aloitan laittamalla myyntiin vessapaperia, käytetty vain puoli rullaa. Reunoilla hiukan kosteusvaurioita. Hintapyyntö vain 4 euroa, vain nouto.
Kommentit (220)
Myydään tyylikäs, upea ja eleganssi sohva. En nyt tähän jaksa alkaa syitä luetella, maksoi uutena yli 3 tonnia. Nyt alle vuoden jälkeen lähtee 5 eurolla. Vain nouto. Soveltuu esim terassille tai lasitetulle parvekkeelle. Sisäkäyttöön en suosittele. Syyn tulet huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjiksi syödyt vanukaspurkit + mies, joka söi ne. Maksan että haette pois.
Onko ostajaehdokkaan sukupuolella väliä? Me voisimme olla kiinnostuneita, lähetä kuva niin tiedetään myyntihinta, jos ruma niin alle satanen. Kovin kuumasta maksetaan enemmän.
T Porvoon seta ry:n miesten osasto
Vierailija kirjoitti:
Myydään isoisän jäämistöstä kultaa kirjoitti:
Myydään kultaa sen kilohintaa hieman halvemmalla, luethan ehdot:
Myydään kultaharkkoja kokonainen holvillinen, sormuksia, koruja yms. Annan kilohinnasta hieman alennusta. Ovat jääneet sukuun toisen maailmansodan ajalta, saksalaisten jäämistönä.. Kullan alkuperä on ehkä hieman laiton, ehkä sanon vain jotta vaarin isäpuoli oli natsismissaan kova kannattaja...
Ei poliisia! Vain haku, ei nimiä. Vain käteinen. Haen sinut ennalta sovitusta paikasta, ei kysymyksiä. Kiinnostuneille en uskalla antaa aitoustodistusta, selityksen kullan alkuperästä joudut keksimään itse. Alennusta annetaan hintaan.
Paljonko tästä nyt voi tinkiä? Mietin, että saisin hyvän varaston koruja esim vaimolle syntymäpäiviksi, jouluiksi sekä hääpäiviksi. Samoin joskus joku koru esim tyttären häihin lahjaksi tai äidille kun täyttää pyöreitä tms. Joudun kuitenkin keksimään jo 3 naiselle elämässsäni selityksen, miten olen yhtäkkiä niin rahoissani, että minulla on varaa ostella koruja sinne ja tänne. Ja totuuden paljastuminen saisi jo ainakin 3 naista elämässäni vihaamaan minua, sikana jonka kaikki jättäisivät. Eli paha välikäsi, jonka varmaan ymmärrät. Saako korujen hinnasta tiputettua siis heti kättelystä 80 % ainakin pois?
Mies 55 v
Pyytäisin vielä kerran lukemaan nuo ehdot. Kullataharkkojen ja korujen hinnasta lupasin kyllä ostajaehdokkaille tinkiä. Mutta 80 prosenttia on liikaa. Myyn kultaharkkoja ja koruja noin 20 prosenttia halvemmalla, kuin mitä kullan hinta on. Hieman voi tinkiä, mutta ei noin paljon.
Ja ostajaehdokkaille tosiaan nuo ehdot olivat että: Ei poliisia! Vain haku, ei nimiä. Vain käteinen. Haen sinut ennalta sovitusta paikasta, ei kysymyksiä. Aitoustodistusta en kiinnostuneille uskalla antaa, selityksen joutuu jokainen kullan alkuperästä keksimään itse. Ihan noin halvalla en myy, tässä kuitenkin aikamoinen pelko, että joku ostaja on peiteoperaatiossa oleva poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Käytettyjä sukkahousuja, OSA TODELLA UUSIA JA AIVAN KÄYTTÄMÄTTÖMIÄ, VIELÄ PAKKAUKSESSAAN. Osassa ehkä joku reikä, en ny viitti tarkistaa miten monessa, koska youknow iso työ ja en kaikkee tapahtunutta muista missä oon kulkenu noissa sukkiksissa. Mutta osa ihan UUSIA. Kaikki kerralla kahdella kympillä. Postitan ja voi noutaa. Tarkistan seteleiden aitouden.
jes. Pääsee kokeilemaan pirkka niksejä.
Myydään vain 2 euron kappalehintaan laskuja, jotka ostaja saa maksamisen ilosta hyväntekeväisyytenä maksaa. Tätä ei kannata missata, eräpäivä laskuissa lähenee joka päivä ja tilikin on miinuksella. Toivotaan myötätuntoisia tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jota sekä hirvittää että surettaa osa näistä myynti ilmoituksista? Av kirppis on rankka paikka näköjään tai minä olen herkkä?
Annetaan pois lasten vanhoja leluja, hyväkuntoisia ja nouto.
Tämä on aihe vapaa vauvapalstan kirpputori. Tämä ei ehkä sovi kaikista herkimmille, sillä jokainen palstailija tietää että täällä voi tulla vastaan mitä vain. Siis ihan mitä vain. Mutta aika kovettaa jokaisen tosi av palstailijan, osa ei tosin kestä tätä vaan luovuttaa siirtymällä kaksplussaan:(
Vierailija kirjoitti:
Otan vastaan Nintendo Switchin sekä Playstation 5 pelejä. Tietyin varauksin myös uutta tai käyttämätöntä kodintavaraa, esim. uusin iPhone tai Lokki-valaisin.
Pieni vai iso Lokki? Pieni makuuhuoneessa käyttämättömänä, en nuku valot päällä. Saat, jos tulet omien tikkaiden kanssa irrottamaan.
P.S. En juo kahvia, viskypullo ois kiva yllätys.
Minulla on todellinen aarre, huulipunia ja hajuvesiä ysäriltä! Hajuvesi-putelit tosin on tyhjiä mutta kyllä niistä silti voi pyytää 15 egee ja huulipunissakin on puolet jäljellä.
Myydään linkin kaltainen naamio, aitoustodistusta tulee mukaan. Ei kysymyksiä, maksu käteisellä, luovutus anonyymisti kampilla eikä poliisia! Lähtee puolella miljoonalla, keräilijät sekä poliisi (jota asiaan ei sotketa) tietävät mistä kyse ja muille asiaa ei tarvitse selittääkään:
https://www.xn--espaaconfidencial-ixb.com/2021/12/23/y-si-garbine-se-va…
Myydään retrosohva. Hakija saa myynnissä sohvan ja 500 € käteistä. Sohvan kohtalo ei kiinnosta, kunhan se vihdoinkin lähtee meiltä.
Vierailija kirjoitti:
ANNETAAN ilmaiseksi tuparilahjaksi saatu "Live love laugh" sisustustaulu. Maksan postikulut, jos nouto ei käy.
Minkänäköinen taulu, onko kuvaa?! Missäpäin suomea asut ja mikä kaupunki?! Ja ennenkaikkea: kuka taulun antoi tuparilahjaksi?
T: Joku joka antoi veljensä tupareissa tuolla tekstillä olevan, uskomattoman kauniin sisustustualun veljelleen & veljen vaimolle lahjaksi.................
Myydään hieno Tiimarista ostettu koriste-enkeli. Vain pieniä pintavaurioita ( toinen siipi puuttuu), mutta todella kaunis. Myyn myös Anytimen vähän käytetyn huulipunan ja kynsilakan, sävy koralli. Erikseen 5€/kpl, kaikko yhdessä 12,50€. Vain nouto Porin Reposaaresta. En postita!
Myyn itsetehtyjä, vain vähän käytettyjä tamppoonikoruja! 5e kpl tai kympillä kaksi.
Myynnissä myös harvinaisuus eli Bengalin tiikeri-dvd, nyt vain 15e!! Vain nouto.
Ps. Etsinnässä Fazerin muumimuki EDUKKAASTI, tarjoa!
Jooh totanoikkee sanosny tämmöne ööö mikä tää nyt on...niin siis tää tämmönen mekko tai pitkä paita, PAITULI! Se se olikin joo heh...nii myyn poies halavalla, koko ois öööh...no tän lapun mukaan muka 58 mut ei todellakaan ole, ei mahtunu mmullek-- joo siis kokoa 54 oli tämä, tee tarjous. Nouto Porin torilta tai postitus.
Myydään jätesäkillinen tyhjiä ja pestyjä voirasioita, raejuustopurkkeja, ketsuppipulloja ja fairypulloja. Kaikissa kannet tai korkit mukana. Hintapyyntö 50 euroa. MMM. Ei tinkijöille.
Myynnissä kyykkyvatkaus-video aloittelijoille.
Ostettu aikoinaan AV-kirppikseltä, mutta edelleen ajankohtainen opetusvideo nuorille naisille. Hinta 29€ + postarit.
Halutaan vaihtaa vähänkäytetty pimpuli painepesuriin.
MYYDÄÄN TOIMIVAA ANTIIKKIA EDULLISESTI:
Nyt on myynnissä tarjous, jota harvoin markkinoille tulee. Vähääkään iäkkäämmät muistavat varmaan ne nokian ensimmäiset kännykät? Siis ne isot laatikkomalliset, joissa oli se antenni joka on hyvin pitkä? Nyt löytyi sellainen avaamattomana laatikossa, toimii.
Näillä pystyy loistavasti soittamaan ja lähettämään tekstiviestejä. Julkisella paikalla mikään ei ole suurempi kateuden aiheuttaja, kuin tällä puhelimeen puhuminen on sen verran upea tuote!
Hp kohtuullinen 99999999 e vain nouto.
Maksetaan sille, joka hakee tuon sian täältä pois summaksi saa ehdottaa ihan mitä vain kunhan homma hoituu.
Täällä on myyty kaikkea ylihintaista, laitonta ja jopa kuvottavaa (nuo sota-ajan jutut) mutta tämä on jo liikaa. Hyi miten ällöttävä! Ei mistään hinnasta, siis kuinka joku kehtaa tälläistä kaupitella?😭 Ilmiannoin ylläpidolle, siis joku raja täällä itketät toisia:(