Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-palstan kirppis 2022

Kirppiksen kuningatar
02.01.2022 |

Mitäs pistetään myyntiin?

Minä aloitan laittamalla myyntiin vessapaperia, käytetty vain puoli rullaa. Reunoilla hiukan kosteusvaurioita. Hintapyyntö vain 4 euroa, vain nouto.

Kommentit (220)

Vierailija
141/220 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään erikoishintaan käytettyjä koirankakkapusseja, sisällöt on tyhjätty veemäisen naapurinukon postilaatikkoon mutta mahtavat haisut ovat tallella pusseissa. 5 euroa/kpl tai kolme kympillä. Vain nouto. Nyt kannattaa pitää kiirettä, nopeat syövät hitaat!!!

Vierailija
142/220 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa tyhjentämään koko huushollini 82 neliötä. Jätän itselleni: hammasharjan, kamman, mukin, 2 juomalasia, kulhon kattilan, lusikan, veitsen haarukan, kahvisuppilon. lattiaharjan, siivousliinan, mäntysuopaa. 2 aluslakanaa, 2 pussilakanaa, 2 tyynyliinaa, täkki. Matto, ruokapöytä 2 tuolia, sohva, tv, mobiilipuhelin, laturi, valokuva-albumit.

2 rintsikat, 2 alkkarit, mustat ja vaaleat sukkahousut, 2 leggingsit, 2 t-paitaa, 2 hupparia, farkut, lenkkarit, talvikengät, pipo, villakäsineet, villasukat, toppatakki, bleiseri,

Kynä, vihko, laukku, yleisvoide, huulivoide, suihkusaippua. Onpas tavaraa!

WAU! Tässä olisi (oikeasti???) jollekin tavarasta eroon pääsevälle huippuidea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/220 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydään volvo, tässä kappale joka kertoo surulliset taustat ja kaiken oleellisen. Säälistä toivotaan hyvää hintaa, mittarilukemaakin vain vähän viritelty:

Vetää kyl hijaiseksi tämä biisi, tällaisenki huumoriniekan ku mitä mä olen.

Vierailija
144/220 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi-ilmoitus Torista tältä päivältä:

ANNETAAN mapit 3 eur/kpl

Vierailija
145/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydään iso satsi kolmannen valtakunnan aikaista sotamemorafiiliaa mm. mitaleja, hihamerkkejä, seinävaatteita. Vain nouto, sovimme tapaamisen ja siitä vien sinut asunnolle. Ei nimiä, tulethan yksin.

Nimim. Uusialku

Sopii, ostan kaiken (vaikka asuisit eri puolella suomea, ei väliä minulla on iso paku!) sillä olen keräilijä!

Laitathan s-postia, järjestetään heti haku, tulen yksin ja asia jää meidän väliseksemme, en itsekään halua mainostaa ostoani.

Sopiihan sinulle, että vaikka asia jää meidän väliseksemme kysyn toki pari kysymystä tuotteista yms?

Tässä s-postini, odotan yhteydenottoasi:

Ylen_tutkiva_ harjoittelija_läpimurtoa_yrittämässä@gmail com

Vierailija
146/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään käytettyjä, hyväkuntoisia lasten kestovaippoja sekä omia kestositeitäni. Ovat olleet vuosia käytössä (meillä 8 lasta, menneet jokaiselle) sekä vaipat että minun kestositeeni.

Kestositeet olleet käytössä nuoruudesta lähtien, kestäneet myös mm 8 synnytyksen jälkivuodot. Ei tahroja vaipoissa tai siteissä, toki vähän näkyy kulumia, mutta ei paljoa. Ekologisista syistä pesty aina käsin. Kuin uudet.

Hintapyyntö per vaippa on 5 e ja siteeltä (kaikki kokoa max ja yösiteitä) 15 e. Halpaa, tilauksia kannattaa heti tehdä.

Vierailija
147/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaan toinen sänky parisängystä, toinen pari pussilakanoista, toinen tyyny, puolet lusikoista. Ukko lähti nuoremman matkaan. Jätän rappusille.

Kiitos, kävin noutamassa. Oisiko mahdollista saada siitä sängystä loputkin ja vuodevaatteet, osta itsellesi vaikka uusi? Tuo meinaan ihania muistoja mieleen, kuinka ukkoasia siinä pyöritin. T se nuorempi nainen

Vierailija
148/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNETAAN ilmaiseksi tuparilahjaksi saatu "Live love laugh" sisustustaulu. Maksan postikulut, jos nouto ei käy.

Vierailija
149/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään sarja iittalan ja arabian lasiesineitä. Kunto erittäin hyvä, sis noin 200 erilaista lasia tai esinettä. Joistakin mukeista puuttuu korva, lautasissa joissakin säröjä. Mukana mm kuitenkin erittäin harvinainen iittalan lasiesine. Vain yksi kulma rakoillut. Toisissa yhä tarra tallella, mahtava kokoelma jonka kunto kunto pääosin erittäin hyvä. kuva kokoelmassa tässä:

*Linkki, jossa näkyy hyvin epäselvästi kuvattu kuva pöydästä jossa laseja, mukeja, lautasia, sekä lasieneitä. Lähes jokaisessa säröjä tai ovat jo rikki. Ne pari joissa on tallella iittalan tai arabian tarra on nostettu eteen kuvassa.*

Hp koko kokoelmassa vain 13000 e. Laatu lasia. Koko kokoelma painaa useita kiloja, ainakin varmasti vähintään 30 kg. Vastaanottaja maksaa postikulut. Jos osa esineistä särkyy postissa, se ei ole myyjän vika. Myydään vain koko kokoelma kerralla, Arabiaa ja iittalaa nyt upea kokoelma tarjolla.

Vierailija
150/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 v ja väljistynyt. En oikeen usko, oli täällä ilmoituksissa aiemmin.

niin mutsinsa on

Vierailija
151/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään siivouksessa vähän käytetty norppa ja vagina. Vähäistä käytön jälkeä(vaginasta vähän hiekkaa, koska kyseessä on saimaannorppa, joka uhanalaineneläin se huomioidaan hinnassa.

Hinta 14753000 euroa, vain nouto. Ei puhelutiedusteluja, ei anoppia tai appea vaihdossa. (imevät kosteutta huonommin kuin noppa).

Vierailija
152/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan vastaan ilmainen hääpuku.

Vaihdetaan hääpuku, munsalan kansallispukuun.

Myynnissä Munsalan kansallispuku hintapyyntö 1200.

Vierailija
153/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään kultaa sen kilohintaa hieman halvemmalla, luethan ehdot:

Myydään kultaharkkoja kokonainen holvillinen, sormuksia, koruja yms. Annan kilohinnasta hieman alennusta. Ovat jääneet sukuun toisen maailmansodan ajalta, saksalaisten jäämistönä.. Kullan alkuperä on ehkä hieman laiton, ehkä sanon vain jotta vaarin isäpuoli oli natsismissaan kova kannattaja...

Ei poliisia! Vain haku, ei nimiä. Vain käteinen. Haen sinut ennalta sovitusta paikasta, ei kysymyksiä. Kiinnostuneille en uskalla antaa aitoustodistusta, selityksen kullan alkuperästä joudut keksimään itse. Alennusta annetaan hintaan.

Vierailija
154/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan ilmaiseksi pois kerran käyttetty hääpuku, hää - ja kihlasormukset, hääkuvat sekä kaikki ne häälahjaksi saadut p#skatbesineet, joista tunnesyistä säilytetty.

Kaikki lähtee ilmaiseksi, vaikka kai perkeleens kamoista jotain rahaakin saisi. Vain nouto, jätän portin pieleen. Ukko tuli kaapista eilen, joten selittää varmasti tilannetta.

Vierailija
155/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jota sekä hirvittää että surettaa osa näistä myynti ilmoituksista? Av kirppis on rankka paikka näköjään tai minä olen herkkä?

Annetaan pois lasten vanhoja leluja, hyväkuntoisia ja nouto.

Vierailija
156/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaihtaa vaimoni suihkuhävittäjään.

T: Heimo Soturi

Vierailija
157/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenveroiset kahvikupit, asetteineen kultareunus, ei juurikaan käytetty, parit juhlat vain. Hp 100 euroa/ 4 kpl. Saatu kaupan päälle Ellokselta joskus 90-luvulla, onhan nämä antiikkiset ja tunnearvoa. (En oikeesti tajua, miksi säilytän näitä, mutta siksihän tietysti, että saan myydä nämä upeudet jollekin tarvitsevalle!) 

Vierailija
158/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään isoisän jäämistöstä kultaa kirjoitti:

Myydään kultaa sen kilohintaa hieman halvemmalla, luethan ehdot:

Myydään kultaharkkoja kokonainen holvillinen, sormuksia, koruja yms. Annan kilohinnasta hieman alennusta. Ovat jääneet sukuun toisen maailmansodan ajalta, saksalaisten jäämistönä.. Kullan alkuperä on ehkä hieman laiton, ehkä sanon vain jotta vaarin isäpuoli oli natsismissaan kova kannattaja...

Ei poliisia! Vain haku, ei nimiä. Vain käteinen. Haen sinut ennalta sovitusta paikasta, ei kysymyksiä. Kiinnostuneille en uskalla antaa aitoustodistusta, selityksen kullan alkuperästä joudut keksimään itse. Alennusta annetaan hintaan.

Paljonko tästä nyt voi tinkiä? Mietin, että saisin hyvän varaston koruja esim vaimolle syntymäpäiviksi, jouluiksi sekä hääpäiviksi. Samoin joskus joku koru esim tyttären häihin lahjaksi tai äidille kun täyttää pyöreitä tms. Joudun kuitenkin keksimään jo 3 naiselle elämässsäni selityksen, miten olen yhtäkkiä niin rahoissani, että minulla on varaa ostella koruja sinne ja tänne. Ja totuuden paljastuminen saisi jo ainakin 3 naista elämässäni vihaamaan minua, sikana jonka kaikki jättäisivät. Eli paha välikäsi, jonka varmaan ymmärrät. Saako korujen hinnasta tiputettua siis heti kättelystä 80 % ainakin pois?

Mies 55 v

Vierailija
159/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään ilmaiseksi jonottamalla saatuja ämpäreitä. Nouto ja hinta 50 e kappaleelta.

Vierailija
160/220 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjiksi syödyt vanukaspurkit + mies, joka söi ne. Maksan että haette pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi