Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on neuvosi, millaiseen ihmiseen ei kannata sitoutua? Siis mikä on se merkki, josta asia pitää tietää?

Vierailija
02.01.2022 |

Minä sanon, että älä koskaan sitoudu ihmiseen, jolla on valtava kilpailuvietti ja joka suuttuu valtavasti, jos häviää.

Sellainen ihminen haluaa voittaa sut erän hetkellä. Hän tekee mitä tahansa sen eteen. Tuhota vaikka.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen ihminen, vältä loppuun asti sitä luonne tyyppiä.

Vierailija
42/46 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lukuisia päättyneitä suhteita takana ja vika on muka ollut aina jotenkin siinä toisessa osapuolessa

- Kiinni eksässä

- Kiinni äidissä

- Vannoo rakkautta ja suunnittelee yhteistä loppuelämää muutamien treffien jälkeen

- Flirttailee muiden kanssa / tykkäilee somessa jotain tissibeibejä

- Ei halua esitellä minua kavereilleen/perheelleen pidemmänkään seurustelun jälkeen

Nämä ainakin itsellä red flageja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on aina pettäjä tilaisuuden tullen. Eli jos on kerrankaan aiemmissa suhteissaan pettänyt, älä vaivaudu.

Vierailija
44/46 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mukavuudenhalu pitäisi ottaa vakavana redflagginä, jos haluaa sitoutuneen suhteen ja etenkin perheen. Kun totuus on, että omasta mukavuudesta pitää tinkiä ja kompromissejä tehdä, jos haluaa perhe-elämän. Ja niitä ihmisiä on todella paljon, jotka ovat mukavia, sivistyneitä, muut huomioon ottavia, mutta myös sitä mieltä, että mun ei tarvitse joustaa muiden vuoksi. Jos joudun luopumaan omasta mukavuudestani, niin annan mieluummin olla. Usein tämä kyllä näkyy myös sitoumisongelmina. Jäädään arvioimaan tolkuttoman pitkäksi aikaa, että kannattaako tämän suhteen vuoksi vähentää aikaa ja energiaa, jonka voi käyttää harrastukseen/ lepäilyyn/ palstailuun/ ystävien kanssa olemiseen/ shoppailuun... Koska niinhän on pakko tehdä, jos haluaa mahduttaa elämään parisuhteen ja perheen.

Vierailija
45/46 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttäjään ml. kannabiksen pössyttelijään.

Vierailija
46/46 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä